donderdag 21 september 2023

Was 1 keer pijpen nou zoveel gevraagd, barbara ?


Met pijpen erbij was je 98% geweest, nu ben je 93% en Astrid 96% en als ik helemaal eerlijk ben, dan is Bah~rbaH~ra  96, 3 % …… en met pijpen erbij was je 98 % geweest , datzelfde geldt voor Astrid, 1 keer cat style en dan was ze 98% geweest en ze heeft eigenlijk 20 keer meer gedaan dan Barbara die na een zeer opwindende eerste 5 keer er bij het vrijen alleen nog maar als een rubberen pop erbij lag,

cat style deed barbara magistraal, 9,8 of 10 plus 

en dat ze daarna beledigd gekwetst keek, van deze is eigenlijk voor jan, “machtige”  22 jaar oudere geil lelijke directeur van achtere en toen kwam daar een beffende Menno , 50 keer gedaan , maar 1 keer pijpen zat er niet in, te preuts en schaamte, ze heeft bij mijn weten nooit gepijpt , ze vond het eng toen ik haar hand op mijn erectie legde, 10 minuten nadat ik klaar gekomen was, dus trots pakte ik haar hand, van kijk eens, wat jij met me doet en zij met een verlegen lachje, huuu, snel haar hand weg halen.

 Dan had je Astrid eens moeten zien ! Alles deed ze en meer, behalve cat style. Toen ik het 1 keer snel probeerde, zei ze bozig auwa, tut weh en duwde ze met haar vagina mijn piemel er snel uit, 0,1 seconde en floep, toen vroeg ik me wel af hoeveel kans een verkrachter maakt bij Astrid, als ze mijn volle glorie van 29 centimeter (wel erg slank en eT gaat meer om de dikte, dat je de clitoris bovenaan raakt of masseert) zo snel en krachtig eruit kon werken, laat die er voor 18 centimeter in hebben gezeten, dan nog. 

Joy Dispenser 

Dat zo’n rutte nog steeds die lelijke liegende gore smerige misdadige huichelschijtmuil durft open te trekken, eigen lijk moet ie met edith tabakkreng schippers met pek en veren naar iran of irak gestuurd worden om daar de plee schoon te maken, verwaand verrot doodziek krrrrrreng , net zoals die mammon varrekeuhs oranje na ss au, 2 jaar echt werk doen in Irak, OPRRRRROTTEN, OPRRRUTTE

Het allerergste is het weten, hoe verrot, verwaand en doods ze zijn en maar doorgaan met je ziekelijke diarree en kots verspreiden, de kapitalistische moordende roofdieren, zo’n keiharde schop voor die rotte reet verdienen ze. Teringtuig, tyfusteven. 
























De knappe sexy klasse en waardige elegante uitstraling van goddess Anna, 23 jaar, en Regina, Indra, Mahsa en Eveline. Als ze geen vriend zouden hebben of daartoe genegen zouden zijn, dan zou ik graag met ze afspreken en als het bij 1 keer blijft zoals met Nicole dan is dat ok (natuurlijk vind ik het jammer dat Nicole niet nogmaals wil, ik ben ook maar een mens en dat vergeet bijna iedereen in mijn asociale omgeving , behalve op mijn huidige werk). 

Als er een, voorzichtig, voorzichtig ! relatie van komt, dan vind ik dat nu nog mooier. Mahsa voelt zelfs fictief te hoog verheven, maar zo voelde Nicole uiteindelijk ook, ze droeg wel die opvallend open sexy kleding en was wel duidelijk aseksueel koel tegen me , vreemde, leuke dingen maak ik mee. Mmmm, die slanke lange kracht van blonde Eveline met piercing eyes, schitterende dames bij sport city new Babylon en niet alleen instructrices zijn zo knap, ik heb er zeker 8 schoonheden gezien, zoals Romana. 

Solo ben ik ook zeer gelukkig en geniet ik ! Nou en of ! Alleen blijven red ik ook, liever krijg ik nog 1 (of misschien zelfs 2) mooie liefde relatie(s) in mijn leven ….. poes Clanky was mijn partner, lady Strepy is nu mijn partner. 

De 5 genoemde dames zijn bastet en enigszins sechmet, Indra het meeste sechmet, Regina het meeste bastet, Mahsa het meeste queen goddess. 

Deze muziek, adriatique, home ft delhia de france, konstantin sibold remix heeft dat allemaal in zich, eerst dat Chinees achtige gezongen all be kind, when the night falls in (ken de lyrics niet, that is obvious) en dan die moderne trotse knappe elegante leuke muziek en hosh the hanging tree, die ik wel redelijk mee kan zingen, dat is toch vooral silk green shirt en la brunette en we are planets is stella van wie ik met leedwezen afscheid heb genomen, maar dan hoor ik deze muziek en ben ik blij met zeker 4-5 schitterende dames in gedachten en vooral prachtige duchess Anna in de mooiste bikini in de sauna : 

https://m.youtube.com/watch?v=KW0dAebI2ts&pp=ygUhYWRyaWF0aXF1ZSBob21lIGtvbnN0YW50aW4gc2lib2xk


Toen ik in 1992 met Caroline de eerste 4-5 keer vree, zei ze “voorzichtig, voorzichtig !”  bij penetratie. Bah, beetje vies woord, Pe ne tratie. 






“Beschaving” of barbarij in “groot” Europa : Egyptenaren vanaf 10.000 before je zus krijst, joden, Griekse goden~godinnen , Romeinse goden/godinnen (al veel minder !), renaissance, Einstein, Bohr, Nikola tesla …..ãïTëT& bastet & sechmet & Aphrodite goddessess

En in tegenstelling tot de tweede blog post hieronder is barbara van de griend bouwjaar 1964 wel zo verrot, verwaand en doodziek als verder beschreven. En voel ik me elke dag voor 5% miserabel dat ik de goorste smerigste hieronder beschreven krengen heb gezien en gevoeld en ben ik 80% gelukkig en dolblij, dat ik leef, dat ik Indra, Regina, Eveline, Mahsa onder andere mag zien en dat ik les van ze krijg en alle schitterende ervaringen sinds november 2022 en dat ik niet meer onterecht in de gevangenis of zo’n smerige mensonwaardige politie-isolatiecel zit, dat hebben die goorste smerigste krrrrengen me 6 weekeindes aangedaan voor helemaal niks. 

 En blubber om me heen doet niks, nakko, niets. "Pffff, wat een gedoe," lees ik en in de steek gelaten worden door je “vrienden” en dat domste hebberige bezitterige egoïstische narcistje davidje kutje, me achter lijke zoontje, mee maken. Van augustus 2020 tot november 2022 was ik daar somber over en het onderstaande op dit blog, nu dus nog maar voor 5%, draag het wel continu in me mee. 

davidje hoogepeen is kwaadaardig egoïstisch nog dommer en stommer dan jessica haitsma ! Had ik niet gedacht, dat er iemand nog dommer en stommer bestond dan jessica haitsma. Walge lijk ventje en het erge is, ik zie de totale dom- en stomheid van mezelf en annemieke in hem terug. Kots. Braak maar weer es raak, want dit is me zoon. 

 isolatie doet me goed, aan annemieke, stijn, david, wim, hein heb ik helemaal niks, integendeel, behalve erg goede en mooie herinneringen en dat is ook wat waard. 


DANIQUE Juliet, 25 jaar, yoga mistress, WOW ! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten