maandag 25 september 2023

Zo is eT ook nog es een keertje. Keik mij nou eens belangrijk en gewichtig doen by willy piggy aleksie, maksie oranja na ss au en ruttie markie, mammon animal farm pig heads up to now ….. Wanneer dringt het einde lijk tot die (stupide verwaande verrotte dode mammon animal farm varkens) koppen door dat de twee draaiende wielen van een fiets voldoende elektriciteit genereren zodat iedereen met de fiets kan, gezond en schoon en dat alle transportmiddelen met windturbine’s erop (vrachtwagen, auto, schip) voldoende elektriciteit genereren om zich voort te bewegen met snelheden tot 450-1000 kilometer per uur. De totaal verrotte olie, energie en auto industrie houdt dat tegen vanwege behoudende hebzucht en bezitterigheid .. Zo is het ook nog es een keertje.






Vandaag, 25 september, twee keer een aanslag op me, een gore audi scheurder, het sielige pinkeltje, kwam met 60 km per uur expres op me af rijden en op 20 centimeter langs me heen, als hij even door een ongelukje uitgeschoten was, dan lag ik nu in het ziekenhuis, hij zou NOOIT meer mogen rijden. Hetzelfde geldt in mindere mate voor een porsche rijder-delinquent, veel te hard scheuren voor de academie van de beeldende kunsten, waar Nicole zit en toen een gore smerige varkensfietskop die aan de verkeerde kant van de weg fietsend moedwillig tegen me , mijn tenways , op reed, een slagje in het wiel en brutaal tegen me schreeuwde, ik had die domste kutkop zo’n harde klap willen geven, ik zou hem veroordelen tot 1 week in de gevangenis en 1 weekeinde politiecel en een goede opvoeder daarbij, dat wil ik ook zijn als ik hem , als het echt nodig is, want ik haat geweld, een draai om de oren kan geven, het stupide verwende varkensjoch. 

Ook nog een slecht en hard rijdende mercedes en ford, 5 klootzakken, 5 sielige pinkeltjes, waarvan ik er zeker 100 en meer gezien heb in mijn leven, bij vrouwen heb ik er maar 1 gezien die agressief irritant reed, een hol lands weif met een te kleine gefrustreerde clitoris, for sure.  Mijn ma kon totaal niet rijden, maar dat is iets anders. 

En het bovenstaande is net zoals het onderstaande 99,9% waar. 

En yoga, body balance en nidra les gehad van Pearl, Mahsa en Julie, verheven boven het WoW gevoel. “My” goddess, Mahsa , not mine of curse en die Julie Gradeler, WoW, WoW 🤩 😯 wow. 



AeroChord 4U , vanwege het begin, NIET HET SLOT 🙀🙀😱

https://www.youtube.com/watch?v=IamAzj0Ogos&list=RDMM&index=22 


Die bespottelijke ijdele voltooid verleden tijd wichtigmacherei en interessant doenerij op prinsjes dag AFSCHAFFEN 

ZICHZELF VERHEERLIJKENDE SCHIJT TAALTJE BEZIGENDE IJDELTUITEN 

ELKE IJDELE WICHTIGMACHEREI EN INTERESSANT DOENERIJ IN DE TWEEDE KAMER 

EERSTE KAMER 

STATEN GENERAAL 

(ha dat woord alleen al)

EVERYWHERE

ANYWHERE 

RECHTER LIJKE onMACHT

WETGEVENDE onMACHT

UITVOERENDE MACHT, de eventuele aanwezige ijdeltuiterij daarbij (de blaaskaak kutmanager) 


AFSCHAFFEN


God Verdomme


Voor 125 miljoen EUR kan Nederland de eerste zichzelf van energie voorziende volvo  fiets (met tenways) , de eerste (vracht)auto en het eerste schip met windturbines ontwikkelen ….

Uitwerking volgt later hieronder, moet ik van dit blog halen, zucht, wat word ik moe van de meest stupide soort op aarde, 

AiTeT ….. zelf voorzienend is zoveel beter dan weer een waterstof mammon geld industrie op te zetten … en shell had 4 miljard eur winst, 95% van de investeringen gaat naar fossiele brandstoffen (vooral gas), is 125 miljoen dan geen schijntje …. en NU shell verplichten dat de wereld die olie gas kolen industrie overleeft, dus gaat 95% van de investeringen vanaf NU naar schone energie en dus windturbines op transportmiddelen .. geldt ook voor exxon mobil , total enzovoort, enzovoort .. en ben van beurden heeft in 4 jaar tijd 108 miljoen eur aan de wereld samenleving onttrokken omdat die gore hufter een niets ontziend moordend mammon bedrijf “leidt” ….. lijden voor de “mensen” wereld …. onmenselijk ….. onmensen 

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1996457599/ministerie-op-waterstof-rijden-serieus-alternatief





Bij 1.35-1.37 zingt de zangert MAHSA !! (niet mijn favoriete nummer, badshah, voodoo, dj tiesto : 

https://www.youtube.com/watch?v=y7jGcpfVZkc&list=RDMM&index=5


ik kan mijn oudste zoon niet eens aan zijn botte domme "verstand" brengen dat je wiet en hasj met wat zonnebloem olie moet eten en dat als je hetzelfde met 1-2 gram tabak doet, dat je dan NOOIT meer een sigaret, sigaar of pijp rookt, wat een weerzinwekkend gore rotzooi is dat, je wordt doodziek high van tabak ... ik was er 16 uur misselijk en ziek van, tabak eten, al je bloed trekt weg uit je hersens, doodbleek, blauwe wallen onder de ogen, net mijn eerste sigaar die ik over mijn longen rookte,  daar was ik 1 avond-nacht ziek van, ik heb 40 sigaretten en 2 sigaren in mijn leven gerookt ........ STOP MET ROKEN, DOMME STOMSTE ONNOZELAARS


Johan Cruijff ,  bye mano verschryver 










Raar dat ik Nicole helemaal niet vergeet en dat Silk Green Shirt en la Brunette ook niet erbij staan, bij de mensen om wie ik om hulp en steun vraag, omdat eT zo vanneuh selluf spreekt..ik vraag iedereen en alles en niets om hulp en steun om de "mensen" wereld te redden 


nu wordt deze vernield door poetin, trump, kim, erdogan, moham bin salman al soed, irak "shit ass holes" and all that f@cked up damned government mammon animal farm pig shit who think they lead

verwaand, verrot dood en daarom net zoals hitler de brutaalste stinkendste ijdelste PIG SHIT 













































Q wPeople who don’t work with their hands are parasites. 

Ik denk nog steeds met 66% zekerheid dat het gevecht in christiania, Kopenhagen, toneel was, omdat de neger van 1.75 en niet heel sterk , voordat hij 36 keiharde klappen kreeg, waarvan ik van 2 al knock-out zou zijn geweest , van te voren bloedde. Als de Turk met slagersarmen , dikker dan mijn benen , voordat wij, Eline, David en ik het zagen, daarvoor een tik bovenop zijn hoofd had gegeven dat hij daardoor bloedde , dan was eT geen toneel. 

Ik weet 66% zeker dat het toneel was.  De Denen berusten al in hun tevreden lot, de dood, er waren geen bedelaars of mensen die op de straat leefden zichtbaar in Kopenhagen. 


Maar door poetin, trump, het olie, kolen gas mammon animal varken dus, gaat vanaf 2036 ook die mooie in de dood berustende tevreden Deense wereld kapot. 
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten