vrijdag 8 september 2023

Ook soiets tiepies, fan Astrid moest ik altijd mijn horloge af doen voor sex, sij was de enige die dat froeg, dus so hep ik 409 keer me horloge af gedaan, 1 keer gebeurde eT binne 30 secondes 🙀🙀 ..... eT orgasme fan mei heppik eT oofer. En zo wordt mij de weg naar ass ka versperd :

 



Sette se somaar een tent op voor een kapel koor of so in eT midde fan eT state kwartier, nou ja, dan fraag ik u affeuh, waareuh isseuh datteuh goet fooreuh. 


Avril Lavigne is a 'Canadian queen' in latest punk photos from New York: 'A goddess'

The "Complicated" songstress walked the pink carpet at the Victoria's Secret World Tour in Manhattan.


















Toen ik bij mijn huidige werk, waar ik gelukkig ben, goede sfeer, aardige vriendelijke intelligente behulpzame collega's, hoorde dat voor de 2 vacatures er twee mannen waren aangenomen, was ik toch teleurgesteld.  Blijkbaar ben ik op zoek ben naar een vrouw.

issie echie, kannie gelofie

lady strepy 

 

Ha, ze loopt zo waardig en parmantig het huis binnen en weer naar buiten, en verder zo'n toneel spelende drama queen, Toch ook wel een droom die uit komt, lady strepy gezelschap. 

En de vrouwelijke kandidaten waren ook top werd verteld, volgende keer weer solliciteren ! Die dame in de ivoor zijden blouse werd zeer goed gevonden ! Net een kandidaat met meer ervaring is gekozen, 1 vacature is vervuld door iemand die daar al jaren gewerkt heeft, de ander had net meer ervaring die meteen gebruikt kan worden. Je kunt nooit echt afgewezen worden, omdat "zij" pech hebben. En omdat jij vanuit een innerlijke kracht en drive werkt self empowerment. 


Wat had ik het erg gevonden als ik nu in een zware conflict situatie bij mijn "oude" of vorige werk zat. En wat ben ik dolblij 5 maanden geleden deze fijne baan waar ik me thuis voel gekregen te hebben, misschien wel het mooiste cadeau van 2023. Ja, dat is het beste van 2020-2023, eindelijk weer eens een leuke baan met top collega's. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten