vrijdag 15 september 2023

Als ik een relatie met Nicole American native zou krijgen, dann vermorzelt ze me ......... Ze is 10 keer machtiger en krachtiger dan ik, dat hoor je meteen in dit lied, dat is zij 88% en 12 % pure Amerikaans - Griekse kracht wat een super goddess , power of american natives, dance 2 trance


https://www.youtube.com/watch?v=Kypb12ezLVE&list=RDMM&index=21


Victoria Vilckzok and Aga, i am sorry sinking~singing too loud : are you, are you coming here with me to run by my side ..... is well meant but not okay and perhaps disrespectful to you , it won’t happen again, i feel like no good about iT, but we do have fun to get her 

Victoria, Vica, en Aga,  het spijt me, ik had niet luid the hanging tree voor de kassa moeten gaan zingen, het was goed bedoeld en uit liefde maar het kwam niet goed over en blijkbaar respectloos. Dat was de bedoeling niet, ik heb veel liefde en respect voor jullie schoonheid van buiten en van binnen, het zal niet meer gebeuren, excuses, het spijt me, denk aan de leuke dingen en de lach to get her 


https://www.youtube.com/watch?v=AOqaqinaThc




Geen opmerkingen:

Een reactie posten