dinsdag 19 september 2023

De dag der paraderende varkentjes van oranja na ss au en de staten generaal, moet je strakjes eens luisteren naar de wartaal van ruttekutte~edith~kankerkrrrrengg~schippers en consorten

 ik doe dat overigens niet meer sinds de onleesbare en bovendien toch nog pedante troonredes van pruime balkebekkie, jantje balkenende sag es pruime hange, o, als eiere, so groot, de verrotte verwaande dode..

....eigen lijk moet ik niet liegen, ik keek en luisterde er toch al nooit naar, overal dezelfde ambtelijke beleidstaal, beleid, belijden, be lijden , tot ik van overleden jan blokker een zeer interessante column las over de troonredes, als ik die terug vind, dan plaats ik deze hieronder, hij gruwde van de pedante onbegrijpelijke school meester cunttaal vn jn blkenende, zo praatte jantje pruimebalkebekkie, DE oorlogsmisdadiger van irak met een miljoen doden en zoveel meer gewonden op se gristelijke smerige valse mammon gewetentje, vuil vies dood godvergete miezerig misbaksel. 


"verschryver" opzoeken bij bing en yahoo levert totaal verschillende resultaten op, bij bing vind je bijna niets over "verschrijver" , bij yahoo zoekresultaten afbeeldingen bijna hetzelfde als "verschrijver" met subtiele wijzigingen, ik zou nu liever "verschryver", met griekse y, zonder puntjes op de y, heten ..

zit nu te schateren omdat ik zo'n ongelooflijk, maar eT is werkelijk niet te geloven, zo'n fenomenale stomkop ben, het is nog veeeeel en veeeel erger dan ik toch al dacht en ik kom haast niet meer bij van het lACHEN DAAROM EN EEN SCHATERRRRRENDE CEES JOHANNES MARIA VAN VEENENDAAL, HARRY BOSCH, THEO TJEPKEMA, JOOP STOBBELAAR, PIET ZEGERS, DE GENERATIE VAN MIJN PA DAAROM, ZE ROLLEN OVER DE GROND VAN HET LACHEN



HOE IS HET TOCH IN GODSNAAM MOGELIJK, ZO'N FENOMENALE DOMKOP 😹😹😂😂😂😂


2 KATTEKOPPEN, JOOP STOBBELAAR EN PIET ZEGERS VAN BOVENSTAANDEN HADDEN POEZEN IN HUIS, MAAR ZE WAREN ER NIET DOL OP ZOALS HEIN EN IK, POEZEN THAT IS, IK NOG HET MEEST

Geen opmerkingen:

Een reactie posten