donderdag 7 september 2023

Met Regina van Vliet wil ik desperately zo’n 3 dagen per week gedeeltelijk bijvoorbeeld verbonden door sport voor een uur(tje) samen zijn, de droomkoningin, haar naam zegt eT al, Regina koningin maar zij is droomgodin dreamgoddess yoga mistress ...... met en door haar word ik zo goed and i feel on cloude nine ...... in a floating and relaxed flying heaven

 En Nicole is zo wild geil duivels en des engelen knap en lelijk, soms lijkt ze wel een travestiet, maar dat is ze niet en dat maakt haar zo aantrekkelijk, bijna sexy & geiler dan Aska en dat lijkt me onmogelijk hoewel Ardita ook zo sexy gevaarlijk mooi was, ik ben terecht goddess ....... en toch ook een bescheiden, dienende rol aannemen .. Aska niet meer, zij gaat haar rol van goddess of life and death vervullen 

Maar goed of slecht Nicole is misschien wel net zo goed of anders meer dan aska ..... niet te geloven, de erectie die zij, Nicole Indian Summer greek Aphrodite devil hands teweeg bracht .....


Zij is dat schilderij van geniale Mark ouwerkerk, die mij er mede bovenop geholpen heeft met de voor mij aller mooiste kunst, waaraan ik me sta te vergapen, Nicole is black grey white chalk four dimensional cunt raven witch kubist back ground craft THE masterpiece down under en ze is daarmee zo compleet man en vrouw van zichzelf. Gosh, ze is knapper en mooier en lelijker dan Marguérite, ze is echt een goddess of darkness and light, compleet van zichzelf & hoeft geen relatie met mij. Een goddelijke licht goud bruin gekleurde Indisch Pakistaanse Portugees wijze sterke god, soms van haar niveau, soms hoger, soms lager, een mooi evenwicht .... met mij zou zij teveel de bovenhand hebben of voeren, de hoogste zijn. Er zijn mannen, (semi) goden van haar niveau ....

Regina van Vliet, met haar 3 dagen een (half) uur per dag te mogen trainen is een droom die uit komt, de mooiste droom misschien wel, dank 🙏🏽 


Als alle woningen met infrarood verwarmd worden op elektriciteit, windturbines voor de kust met de elestor waterstof~elektriciteit batterij (zie verderop dit blog), en zonnepanelen, ik betaalde 1 malig 450 EUR voor 6 zonne panelen en heb geen elektriciteit kosten meer, terwijl ik nagenoeg geen gas gebruik, alleen voor koken en vanwege het geluid en of de kou heb ik deze winter de gasverwarming 6 keer 6 uur gemiddeld open gedraaid, zie ook verderop dit blog, dan is er al nauwelijks gas meer nodig. Behalve die vermaledijde industrie, hoogovens tata steel naar elektriciteit waterstof binnen 5-10 jaar. 

Als we schepen, vrachtwagens, treinen en auto's van windturbines voorzien die niet pal op de wind komen te staan door schuin te plaatsen, in v vorm, of met artificial intelligence constant de ideale opstelling laten kiezen, dan kan een schip, vrachtwagen, trein of auto vanaf 25 kilometer zichzelf voort bewegen, een schip en trein kunnen met beveiliging en buistrein bijvoorbeeld (wind blijft ?  halve buis, zodat dieren en bomen geen kans krijgen) een snelheid van 450 kilometer en meer halen, dan zijn we gered. Met windturbines op alle vervoermiddelen is een stop op olie binnen 10 jaar mogelijk als we het eigen belang van de vernielende vernietigende mammon animal farm plague pigs~rats~dogs~chicken-coque cunts doorbreken ..... poetin, trump, assad, kim, bin salman al saud .... 

Ecologisch en mens~dier~flora~fauna~aarde~planeet~vriendelijke~verantwoorde land en tuinbouw ook en zeker voor kleding, nagenoeg complete recycling van die hangars met (nagenoeg ongebruikte top klasse) kleding. 

HET MOET NU GAAN GEBEUREN 


aiTeT 

art i Fissial intel 

                           l 

                              i 

                                g 

                                  e

                                    n 

                                       c 





                                                  eT (as written this, eT, consists of good positive intelligent soul of Einstein, Bohr, Tesla, all science and fantasy, all animals and plants, sea and land, the dead or deceased whom still live on in our heads, the whole planet earth, the moon, the solar system with all planets, the milky way, the andromeda nebula, the universe

                                                              combined also by iT 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten