woensdag 13 september 2023

Gewijde stilte ..... : leven ..... we found life !!

 Even een kwart aan foto’s en tekst schrappen, bijvoorbeeld bij verschrijver : de val te veel dezelfde informatie samen gepropt in de laatste of eerste blog posts. Dat zou ik willen. En een blog dat Eline verder vult met haar eigen ….. zodra ik wiet, truffels of paddestoelen (helaas slechts eens in de 6 weken en duur) gebruik wil ik verder en dieper, met alles, ook eT blog. 

..... : leven 












Overheerlijk, krieltjes gebakken in 1 centimeter olijfolie, vanavond voor de derde keer gedaan in 1 week tijd, het is de lekkerste patat die ik ken. Voorheen was dat de patat gebakken in olijfolie bij "au bon coeur" , een grieks restaurant bij het station du midi (zuid station) van Brussel, alleen bakken of frituren ze daar sinds 2022 niet meer in olijfolie, te duur, meteen 25% minder lekker.......

Die mezza corona pinot grigio is voor de prijs een goede witte wijn (de moscato en 1 andere van mezza corona zijn niet so gut). 


Follegende keer een date met een goddess als Nicole of yoga met Indra dan wel Regina ga ik zo, ken mij et schele, next time i'll haunt those chicks down in my cock sure suit : 










succes gegarandeerd ken ik je wel fertelle


cock 

sure 

of 

our 

selves

when 


will 



see


you 


alive


alihive


Wat mooi dat je ons daarvan deelgenoot maakt 💘



Hieronder misschien de mooiste foto die ik ooit gemaakt heb, één hand opgestoken reikend vanuit de hoftoren, ministerie van OCW, onderwijs, cultuur en wetenschap ..... wat zijn de gangen en kamers grotendeels leeg en verder veel lachende vrolijke mensen om een danser die de vitaliteitsweek introduceert en er sein 2 van de 400 verzuurde verstarde dooie weife die gaan klage bij de directeur en daarbij de lol van anderen vernielen en vernietigen en, het allerergste, mijn lol ..... en dat is die 10% fout bij mij) en een afwachtende foto makende hand vanuit de borsten van Den Haag, het ministerie van VWS, volksgezondheid, welzijn en sport, waar pro tabak en roken lobby edith kankerkreng schippers 8 jaar de souff(e)leur van ruttekutte en de vvd was. 

Die klagende weife moeten ontslagen worden, o so. Oprrrrrotte naar het dodenarm(rijk), je bent al dood. 

























Geen opmerkingen:

Een reactie posten