donderdag 12 oktober 2023

so hee, met Faye power of world natives indian summer Dunaway van la Scala Pizzeria Den Haag zou ik wel een avond willen dansen (en vervolgens vrijen als we daaraan toe zijn, ik ben daar nog geremd, voel ik ........ en ik schaT haar 21 tm 26 jaar, Faye Dunaway de la scala pizzeuhriah euh ai ai ..)

 euh maareuh datteuh geldt ookeuh vooreuh onderstaandeuh goddesseuheus 




me skiing rather well for a dutch man in the dolomites, next to lioness goddess Mihsa Fabiana Slovakai, 

i wish 

picture taken by "my" i really honestly write (verschrijf namens hem) that i never felt she was mine, but we lived happily together for 12 years, 14 years to get her, 2 years were total shit , both our fault, although i blame annemieke johanna lamberta maria hoogeveen for 66%end and she blames me for 66% so that boils down to 50?50% fault .. can we get on with our own lives , please , get a life 

hans hoogevain (brother of "koejen te koop :  annemieke hoogepeen"), 

world bank, washington dc (dus niet de staat/provincie aan de west kust, maar de district capital, hoofdstad met krengen als trump, het ergste, bush junior, stomme stomme stomme kloot zak, en ronnie reagan, sympathie vanwege dat vrouwtje nancy van hem, dAARMEE MOETE LEEFE, maar goed of slecht, ook ronnie reagen mislukte pistool western comediant was een stomme klootzak, maar zoveel minder dom en stom dan bush en vooral donald kwakende stomste eendvarrekeuh trump)






me with her royal hi(gh)ness Elinie pinie cornelie hoogepenie strepy anubie yingieyangie te Amsterdam , 2006 of 2008







Stijntje en Eline , tweeling de 2001 








me met David , 2004 of 5 ? , Dordogne 















david, stijn en eline, ook dordogne











alweer stijnie ennie elinie







verjaardagsfeestje van eline en stijn, jessica haitsma was ook daarbij, toen zag ik voor het eerst barbara ouwe lijk kutkotskreng van de griend goed, schrok me wild, knapste en lelijkste vrouwkreng ooit gezien







de drie in de omgeving van Barcelona, een stadje daaronder waar Frank rijkaard ook graag en vaak kwam volgens Lucas van Wunnik, die daar woont, stijn als vrijbuiter als enige in se blootje, heer lijk in de blote kont, maar, maar , heer lijk in de blote kont 

Kees van Kooten  








kiekeboe, foto van Jacqueline Kersten Schlüter, getrouwd met Wim Kersten, leuke aardige kunstenaar man, 30 jaar ouder, jacqueline was een beetje gek of vreemd geworden na zijn overlijden (maar ja, wat is gek, niet goed om je schitterende pand in amsterdam zo kwijt te raken zonder er geld voor te vangen, nu is dat huis 1 miljoen eur waard, toen 500.000 eur plus, weg gegeven door die tante, vijzelstraat, een speciale ambachtswoning, mooi ! ), ik zag er allemaal gezichten in, de foto van 1977, bij de boom, rechts van "ons" uit gezien en bij de rechterbil van de linker koe, ook een gezicht, overal gesichte , geschichte, every lonely face tells a story, including mine, i suppose




                              het gesprek, Wim Kersten, 1977 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten