donderdag 5 oktober 2023

 


                a part of nicole victoria Faye indra

                              

Het abstracte schilderij op de Savornin lohmanlaan 226 was ook van Cees vlag, oh nee, van Cees vlieg geloof ik, erg mooi, op aanraden van Annemieke gekocht, maar de mammon in mij vindt deze mooier, die rond 1995-6 of later gekocht, de kinderen waren er nog niet , voorloper dat we - ik - zeer, te, gelukkig in de luxe dure Vogelwijk zouden wonen, waren toch ook droom jaren voor me, iets te patserig voor suffe ikke dankzij mijn ma, 100.000 eur hypotheek en mijn pa een schenking van 45.000 eur waarvan 22.500 eur naar Annemieke is gegaan toen we de kruisbeklaan 43 vogelwijk den haag verkochten en zij op de mooie akkerwinde 14 ging wonen, schitterend huis, en ik op de zilverschoon 3 waar ik ongelukkig was en toen 8 meestal gelukkige jaren op de Savornin lohmanlaan 226 ..









Kunst devalueert toch best sterk in waarde, deze schitterende Cees vlag kost 260 eur en die Cees vlieg toen 750 gulden (335 EUR) rond 1993, ik vind ze even mooi, ok, die Cees vlieg mooier omdat het op aandringen van Annemieke was en het schilderij voorspellende waarde van die schitterende iets te dure posh mensen Vogelwijk had , waar we na aankoop zouden gaan wonen. 





M














Nou ja, waarom moet eT nou weer so extreem negatief, we haale de polisie erbij als je ons nog eens komp belage, terwijl ik daar met nagenoeg iedereen vriendschappelijke en zelfs liefdevolle betrekkingen had, Regina en Ivana zeker, ook van haar kant, Indra ook wel , Mahsa iets minder zeker, maar als ze me “verraden” heeft, dan uit liefde, bij statensport minstens twee prachtige dames gezien en ik blijf 0,09 procent per les beter worden, Sidor Kinga doet zeer sterk denken aan Indra, WoW, WoW, helemaal te WoW 

Wat vind jij Eline, dit is toch zeer onredelijk en disproportioneel, jij was erbij met Mahsa en toen was het het ergste, een klein beetje over de grens en die moeten doorbroken worden anders overleven we 2050-2066 niet, ah, de grens schuift al op van 2036-2050 naar 2050-2066 ....... merkwaardig kwaadaardig geroddel lijkt onderstaande brief op te wijzen, geheel tegen de verhoudingen in, waarom mij zo zwart maken, verwijzen naar barbara grien, ook zo'n huichelende laffe bange valse roddelaar ? 

Euh, follegeus mij wasseuh etteuh also~euh, 2055-2066 het eindeuh vanneuh deu mensheid, offeuh 2036-2050 ? 







Dus 29 links en 25 (26) rechts

Pink   4        4 rechts
Ringk 5        7 rechtss
Fuck u 6       5 r middelvingert 
Wijs 8 !       Wise 4 ! Right 
Duim 6          6 rechts 

29 left.          26 r

Total 55 ringks


i found the yellow one back, one stone ring is broken

 interessant allemaal, zeg ! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten