dinsdag 24 oktober 2023

Is iT still rainingk ? i want to go out , get a coffee at the jumbo , near the former Eline segbroek school (naam van de school vergeten, was ook de naam van Shirley Glennis Grace vergeten, erg is dat), bij die Jumbo werkt Charlotte, 17-19 jaar, zeer knap en volwassen, ze komt als 26 jaar over en 1 knikje van haar naar de beveiliging dat eT in orde is, is voldoende ..... a natural beauty boss .. en solo, of alleen door het leven, ook prrrrima, ik ben gelukkig, maar ja, Elena of Irina, WoW WoW W😮W W😯W w🤩w w🤩w w🤩w w🤩w 😻😻😻😻😻😻😻😻

 


I quittie, par mademouselessy Lady Strepy Anubie Yingie Yangie Bast eT ãïTëcT 





















Van: menno van veenendaal <menno.vanveenendaal@hotmail.com>
Verzonden: dinsdag 24 oktober 2023 13:28
Aan: Karen Voetmann <karen.voetmann@gmail.com>
Onderwerp: Re:
 

Zal ik doen en kijk ook eens hoe het nu weer loopt, ik moet volgens jou professionele hulp zoeken, terwijl annemieke, eline, stijn en david hulp nodig hebben om zichzelf en of de wereld te redden, want zo is het wel en die berichten zijn educatief zeer verantwoord, aardig en vriendelijk zijn helpt niet bij zwakke slappe sielig slachtoffer annemieke kuttenblubber. 

Maar ik zal eline gerust stellen, als die stomme muts dat echt nodig heeft, die annemieke is ook zo'n slap zwak weif, dan gaat ze alleen de verrotste en kwaadste berichten (met een zeer duidelijk educatief doel) naar jou door sturen, zonder de context van de aardige en vriendelijke berichten.  Eline praat daar met mij over, dat deden we vorige zondag nog, eindelijk zonder die sielige snatereend tranen en we omhelsden elkaar hartelijk. Eline weet misschien dat ik op het goede pad zit, alleen jij door desinformatie, roddel bijna, van annemieke (nog) niet.

En als het betekent dat eline me niet meer wil zien, no problemo, even slechte vriendinnen. Ze schreef bij mijn laatste bericht, whatsapp, wel ho, van even genoeg, ik schrijf de waarheid aan haar en dat weet ze of dat zou ze moeten weten.

Leer begrijpend lezen, pa, hartelijke groet,   menno manu verschrijver  



Van: Karen Voetmann <karen.voetmann@gmail.com>
Verzonden: dinsdag 24 oktober 2023 12:45
Aan: menno van veenendaal <menno.vanveenendaal@hotmail.com>
Onderwerp:
 
Beste Menno, Dank voor je mail, ondanks je geruststellende worden, maak ik me ernstig zorgen. Annemieke heeft mij enige van de berichten van jou aan je dochter gestuurd. Hoe kon je zulke briefjes verzenden, terwijl je mij wijsmaakt dat je zo enthousiast over haar bent. Je volgt zelden mijn raad op, toch hier enige verzoeken: Zoek professionele hulp, je kunt de problemen zelf niet aan. Laat je kinderen met rust.  Stoot de weinige mensen die om je geven niet af. Je zou Eline, die een goede vader nodig heeft en veel om je geeft, kunnen geruststellen.

Je vader, die je niet wil teleurstellen.






Van: menno van veenendaal
Verzonden: dinsdag 24 oktober 2023 08:40
Aan: Karen Voetmann <karen.voetmann@gmail.com>
Onderwerp: Alles gaat goed, uitstekend, bijna te goed en dat is verdacht
 
Goedemorgen, 


Zag dat Cees, Kees, me twee maal had proberen te bellen. Het gaat me erg goed, ik baad in luxe bij de mooiste sportclub ooit gezien met de knapste yoga instructrices, ik train 2-4 uur per dag ! 

Met ook nog 5-6 sauna's , alsof ik elke dag 2,5  tot 4,5 uur in het mooiste hotel ben en dan kom ik in "mijn" appartement thuis met de mooiste kunst, na een fietstocht van 20 minuten op de mooiste elektrische fietsen die momenteel te koop zijn (ik heb geen auto meer dus dan maar de 3 beste elektrische fietsen gekocht, wat voelt dat goed !)  en dan zie ik lieve mooie poes Strepy en eet erg smakelijk, of zelf koken of thai's of italiaans afhalen. En wat voel ik me nu thuis in dat appartement ! En ik slaap nu meestal weer 5-7 uur per dag en dat was van december 2022 tot juli 2023 vaak minder dan 3 uur per nacht. 

Mijn werk is een 10, vind het goed en plezierig met top collega's en ik mag en kan me anders gedragen, ook nog. En verder zit ik wel in de turmoil of onrust van het blog, dat ik steeds meer herkend word in Den Haag en dat zelf ook op zoek (ijdelheid to the max) en dat is nog wel een worsteling , ik ben eigenlijk een bescheiden (bangige was ik) introverte 6je (op 10) ambtenaar en nu vertoon ik zulk ander extravert gedrag en ik voel me met hoe ik yoga doe en schrijf een 8 op 10 ( en soms een 3 op 10 en soms een 9 op 10). Nou ja, heel mijn onrust stop ik in het blog en ik reageer frustratie en teleurstelling af in die schitterende sport club met de mooiste mensen 

en dat vind ik soms een beetje eng, het is daar te mooi, te luxe, het kan gewoon niet waar zijn, 

maar alleen maar mooi dat ik zo kan genieten. 

Maak je geen zorgen, het gaat enorm goed, voel me nu het beste ooit in mijn leven met ook meer onrust (en woede en frustratie en teleurtselling die ik af reageer met sporten). 

Gebruik van wiet, psytruffels en paddestoelen blijft binnen goede zeer gezonde grenzen, ik weet zeker dat ik er gezonder van word en ik geloof en weet eigenlijk dat ze me geestelijk en lichamelijk van een 6 naar een 8 gebracht hebben. 

Dat ik zo emotioneel kan zijn, vooral de privé woede buien, verkort mijn leven wel, maar zelfs dat zal wel goed komen en ik vind mijn leven nu zo mooi en intens dat ik het niet erg vind als het daardoor 2-8 jaar korter zou zijn ........ en ook emoties heb ik steeds meer "controle" over, of ik zie ze van een afstand als een soort wolken die over me heen vliegen ..... en dat is ook een zeer goede ontwikkeling en ook met mensen die me soms te (hieper) vinden kan ik meestal goede afspraken maken. 

Geen zorgen, no worries !   Alleen als ik weer door justitie of de politie zo onrechtvaardig vervolgd en belaagd word, dan ga ik het zeer zeer zeer moeilijk krijgen, maar dat lijkt ook goed te zitten. 

Hartelijke groet,    Menno 




@@@@@@@@


If i get to be among the 20% who make 6000-8000 EUR per month NET, you'll be among those 80% who make 2000-6000 EUR every month, NET, then i might agree and cooperate to this wind, water, solar , gravity turbined electricity world, after all, i have been working on this longer and more focused and intense than ..    iT doesn't matter

joanna

ãïTëcT

U












Geen opmerkingen:

Een reactie posten