maandag 16 oktober 2023

Stop that train, i want to get on. Ik ken er geen touw aan vast knopen. "Dat zullen we adresseren," hoorde ik zonet zo'n verwaand kakelweif van VWS segge, o my 🤮🤮 .... Picture me, i should be wild and free, where a lark is singing...... I have got to take some time, to renew my state of mind, wanna stop and smell the roses ....... and on some island in the sun, i’d have time to get things done, one door opens, one door closes

 Terry Callier 

https://m.youtube.com/watch?v=1Si0iDSTIFs


 "That's what I feel-that these vain conceited rotten mammon pigs want to kill our mode of expression, our joy, and we can't let them do that." Stingk


denkend aan de dood, kom ik tot leven 



calling out your name, God Verdomme God Verdomme God Verdomme 

1 van de zeldzame uit mijn favorieten van 2018-19, die nu nog klinkt met tattoo brunette van john lord fonda (wel op de iPhone van mijn werk, zeker 6 maanden op 1 en dat is margreet van de griend, niet op de hewlett packard van mijn werk) op de favoriete youtube play list van me van nu, november 2023, vind ik knap van youtube google, memory 

https://www.youtube.com/watch?v=sQVeK7Dt18U&list=RDMM&index=27


Where a lark is singing 

Picture me I should be
Wild and free
Where a lark is singing
I duffed out on the gig loday but I couldn't get away
Shadows lengthening around me
And there were other Kinds of Blues
Indigo and deeper hues
Wailing to surround me

Picture me I should be
Wild and free
Where a lark is singing
I have got to take some time to re-new my state of mind
Wanna stop and smell the roses
And on some island in the sun –I'd have time to
Get things done
One door opens - one door closes

But picture me
I should be
Wild and free
Where a lark is singing

En er waren nog meer soorten blues,
indigo en diepere tinten
geweeklaag om mij te omringen

are you, are you, coming here with me, to run by my side, so we can be free ! DE ballerina, DE danser met de mooiste (schijn) bewegingen in het voetbal en mogelijk 1 van de grootste filosofen van holland : 

Het is het verstandigste om zoveel mogelijk te luisteren, want dat is goed voor je algemene ontwikkeling, als je er tien procent van leert, dan ben je de anderen al een eind voor.

― Johan Cruijff

Ervaring. Dat heb je of dat heb je niet.
― Johan Cruijff

Je moet een gat voor je laten vallen en er dan zelf inlopen.
― Johan Cruijff

Het behoort tot de wetten van het voetbal dat op succes vaak een grote teleurstelling volgt.
― Johan Cruijff

Tactiek is niet je man uitschakelen of zo. Nee, het is weten waar je mee bezig bent.
― Johan Cruijff

De hoogste opgave van het menselijk kennen is: te begrijpen dat hij niet begrijpen kan.
― Johan Cruijff


Varkens in Nood start actie met 'horrorbeelden uit de Nederlandse varkensindustrie' - Foodlog

Het laat mij Siberisch koud
Het interesseert me totaal niet.



You and your false securitiesTear up my lifeCondemning meName me an illnessCall me a sinNever feel guiltyNever give inTell me why 





domme dikke zeldzaam stupide achter lijke verwaande bastiaan ragas ....... hoewel ik met sport city new babylon mahsa, indra, regina, danique en nu kinga sidor en lauren patterson, top yoga, de hoop had dat we het misschien toch zouden redden, weet ik nu weer dat het met de meest stupide soort op deze aardkloot per 2050 voorbij is voor de "mensheid" ...... mens ? ik zie ruim 66% mammon ratvarkenskippekoppen ..... met niks dan stomme moralistsche nuffige (voor)oordelen, verder zit er helemaal niks in, vraatzucht, hebzucht, stupiditeit en angst.  

bastiaan ragas vindt een wereld zonder koningshuis 'plat', voor zo'n dikke varkenskop is alles plat , als het niet hetzelfde varkensformaat als piggy willy aleksie of amalia oranje na ss au heeft, bastiaan gelooft in de kinderachtige  meer dan 2000 jaar oude sprookjes uit de bijbel, nou, dan weet je het wel, die hoort in een varkenshouderij thuis, waar ze krap bemeten elkaars staarten eraf bijten en luidkeels knorren en krijsen als ze naar een slachthuis gebracht worden .... 

en zo te zien heeft bastiaan heel wat varkensvleesch geconsumeerd, vadsige vadzo, oh, wat een vreselijke onmensen, mammon gelovige pigs in holland en de wereld  ..... ik zou er steeds liever vanaf stappen of nog beter, dat alle mensen en iig de hieronder negatief genoemden permanent op rrrrotten, verdwijnen, never to be seen again,  



And yet another stupid dutch pig 




Underneath all this dirt the floor is really very clean. Determined to succeed in being a victim. When a person is determined to believe something, the very absurdity of the doctrine confirms them in their faith.


“We will bankrupt ourselves in the vain search for absolute security” – Dwight D. Eisenhower, waarschuwde tegen het leger, dat als missie heeft oorlog te voeren en niet voor vrede te zorgen (zelf hoogste generaal geweest en president van de vs van amerika) en dat is precies gigantisch mis gegaan, ook in Amerika (vietnam, irak, libië, bijna elke oorlog, 1940-1945 was zeer belangrijk dat de vs van a toen ingrepen , ook door de aanval van Japan op de vs van a en kosovo-joegoslavië was ook goed, dat "ze" ingrepen). 

Eisenhouwer waarschuwde ook voor of beter tegen een politiestaat. 

De verzuchting om "mensen" , die met stumperig overwicht veinzen worden geregeerd en zulks ook zelf wensen. 

Ik heb de afgelopen 5 jaar en eigenlijk sinds 2000 weinig "menselijks" of humanistisch ontdekt, eerder teveel ijdele megalomane egoïstische egocentrische verrotte verwaande dode varkens, kippen en ratten gezien en gehoord. 

 De terreur van antiterreur. Supersnelrecht. Het onvermogen van de overheid of de vvd om te begrijpen dat juist de overheid behoorlijk moet besturen, niet discrimineren, zorgvuldig, rechtvaardig en onpartijdig moet zijn bijvoorbeeld. Supersnelrecht staat tegenover al die beginselen.Wie is die overheid dan wel om zo snel mogelijk de hakbijl te laten vallen. Wie zegt dat de grootste schurken, testosteron geladen mannen, niet bij de politie zitten, of achterbakse ambitieuze angstige wijven, tegenwoordig de overheid. Triple A. Niet verongelijkt of slachtofferig, maar sterk, krachtig, waardig, vriendelijk, aardig en gelukkig door het leven, dat is mijn motto of dat zou een beter motto zijn ..... what do i know ..... nothingk


Ook zoiets, hoe meer mensen denken te weten, des te minder weten ze, dat amerikanen donald trump waarderen en dat de gevaarlijkste gekken voor zo'n racistisch sexistisch discriminerend megalomaan mammon varken het capitool bestormen zegt alles. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten