zaterdag 14 oktober 2023

raad pleeg uit sluitend achter af u arts ..... hebbie hem weer met se limoncello

 Bogini Victoria tegen haar vriendin in de groszek supermarkt bij de loosduinseweg 


echt gebeurd, ze zei het in het Pools en zei met een blik van herkenning, "ah, je begrijpt pools" , of ze zei en dacht het want ze maakte haar zin niet af, ze wist dat et kwam door het woord limoncello en haar lichaamstaal dat ik eT begreep 

Ook al bieden ze excuses aan (kunnen die stomste ellendige verdomde kutkippen niet eens) en zullen ze zich 90% in zetten voor de hieronder beschreven betere wereld, barbie van de griend, martha neeter braaksma, de weive die ik gezien heb bij fivoor (veel meer dan 80% van die gore smerige weivekrrrrenge daar, zo veel stommer, dommer en schadelijker dan het schijtende achterend van een varken), idem openbaar hysterie kutweive ministerie, vrouwe lijke rechter haha lijke macht, ines fotzekotze, birgit mushy mart wil ik nooit meer zien, de verwaande verrotte kouwe kutkak , ik kan niet eens beschrijven hoezeer ik van ze walg en kots 🤮🤮


Schroeder kringloop winkels zijn zeer goed en mooi te Den Haag, voor werkelijk alles, speelgoed, elektronica, kleding, schoenen, meubels, bedden, schone goedkope goede matrassen, kunst enzovoorts, veel foto’s hieronder en boofe zijn ook daar gemaakt, 










Met Mihsa durf ik op zich geen relatie aan KEN IK JE WEL FERTELLE (ze heeft vanaf het begin heel duidelijk nee gezegd en dat ze een vriend hep) maar IK VIND HAAR PERSOON LIJK zo’n goddess, weet je, dat ze te verheven en te goed voor me is, om eer lijk te segge, 

ZO IS eT, hetzelfde heb ik OP ZICH met Marguérite margalith NIET VOOR HET EEN OF HET ANDER en Mahsa, STERKER NOG, bij Mahsa begon ik echter te twijfelen, waarom kan een wanhopige 7,6 niet met een 10plus, weet je, als zij eT maar toelaat, zoals Regina, Indra en zelfs Anna van 23 jaar die me ging mijden tot ze zichzelf zo in volle glorie in de sauna liet zien dat ik echt , MAAR ECHT, ECHT, ZO HELEMAAL ECHT WEG WEG WEHEG MOEST MOEST LOPEN, LOOPE, LOOPE, BIJNA RENNE, RENNE, HOLLE ,  KEN IK JE WEL FERTELLE , ik kon de knapste, net zo knap als Margalith , niet meer aan in de sauna, zo dichtbij EN DAN DRUK IK ME NOG foorsichtig UIT om eerlijk te segge


Dus Anna twijfel ik op zich ook over , weet je, net zoals Mahsa

Margalith en Mihsa GEK GENOEG ~~GEKKEUH, GEKKEUH, OOFERAL, MAAR WERKELUK OOFERAL GEKKEUH !~~  niet, daar kan ik op zich vanwege te verheven goddess geen relatie mee krijgen, ken ik je wel fertelle



ECHNIE, 

SIELIG HÈ, 

by LADY STREPY ANUBIE YINGIE YANGIE 


Bij Margalith speelde ook nog mee dat ze 18 jaar was in 2019, if i remember correctly, en ik ook toen 2 jaar ouder dan haar vader …om eer lijk te segge… als ik de vader van Anna (even oud of even jong als Margalith, zij, ZIJ, SHE HAS ARRIVED AND IS only 23 years young ) zou kennen, weet je, alleen al via internet enigszins , dan zou ik zeer waarschijnlijk helemaal geen relatie met haar kunnen krijgen, weet je wel, weet je niet  . 


OH PLEASE PLEASE PLEASE SOD OFF, GET OFF, F@CK OFF,

 by LADY Strepy Anubie Yingie Yangie


“Charlie Chaplin deed het ook, 54 jaar en 18 jaar ! “ , zeitem somaar tegen Wim inzake Margalith. “Ja, maar dat was Charlie Chaplin,” zei Wim toen ZOMAAR . EN DAAR HAD HIJ GELIJK IN 


DAAR 


HAD 


HIJ 


GEWOON 


GE|LIJK 


I N 


NIET VOOR HET ÈÈN of eT ANDER


 maar ik kon het me op zich toch al totaal niet voorstellen , weet je

me met de knapste en mooiste vrouw van de wereld. 


Vind Stella, Regina, Anna, Mahsa en Mihsa 

nu ook de mooiste van de wereld. 


SOOOOO HEEEEEEE !

bye David Ouwerkerk 



waarbij ik met Regina, Stella en met Anna en Mahsa op zich heel misschien een relatie sou kenne kreige 


ET ken me toch so niks schele, NEE, WAT KEN MIJ DAT NOU SCHELE en set die capslock uit



 

Heel strakke kunstzinnige rookgordijnen in mijn slaapkamer rond 8.25 uur zondagochtend 15 oktober hieronder na het kinderlijke inq, i never quit , ik heb het sinds mijn 23ste OPGEGEVEN, na het dictatoriale fascistische door een rotte pool, lukazewski,  georganiseerde Europa college met bruinhemden en competitie en zure verwaande verrotte dode bazigheid van dat kreng en 160 meestal goede aardige studenten die allemaal op zich mee bogen met het mammon varken om eerlijk te zeggen, weet je, sterker nog, Nico Bel uit Brussel, inmiddels gepensioneerd van de Europese commissie aldaar was de beste op het Europa College volgens datzelfde mammon poolse schijt varrekeuh jerzy lukazewski, al lang dood en dat is nou eens een goede zaak, was iedereen maar dood, maar goed of slecht, Nico Bel was dus CDA’er en ik vond het een goede en slimme jongen, nagenoeg op elk gebied, ook sportief, beter dan ik. Toen zei hij dat hij balkebekkie balkenende een goede kerel vond en ik vond hem opeens stom en liet dat merken ook, NIET VOOR HET EEN OF  HET ANDER, WEET JE, STERKER NOG OP ZICH ZELF BLIJFT HET EEN SYMPATHIEKE KNUL, MAAR ALS JE NIET ZIET DAT pruimeBALKEBEKKIE EEN GOOR SMERIG SCHIJNHEILIG MAMMON VARRREKEUH is, dan kunnen er verder geen offers op het altaar van euh euh vriendschap ? gebracht ? worre ? , nico wilde geen vriendschap met mij, ik wel met hem, euh, toen na dat balkenende INCIDENT geloofde ik het verder wel, weet je, om eer lijk te segge. 


Dat zei dat kreng minister voor lpf op VWS, stomme, stomme, stomme klootzak, superieur intelligent in de wiskunde en zo volgens Maarten 't Hart, hij schreef dat Eduard Bomhoff vanwege zijn geloof en het ongeloof van Maarten 't Hart in Engeland tijdens een vakantie tegen Maarten zei dat er verder geen offers op het altaar van vriendschap gebracht konden worden en de "vriendschap" werd verbroken, de protestantse griezel declareerde een belletje dat hij als minister gebruikte tijdens elke vergadering, puke, puke, puke, kotz, kots, kots... auto met chauffeur, riante pensioen en alles voorzieningen, 1500-5000 mensen werken vooral voor jou en dan de pedante stront uit hangen voor 200.000 EUR plus per jaar met 8-12 weken vakantie je domste schijt praatjes verkondigen en je belletje laten rinkelen als je verder geen zin hebt om ongelovige maar juiste en eerlijke woorden te horen en de vergadering en het leven beëindigt, leven gelovigen wel ? 25% ongeveer, Nico en andere gelovigen waren goede intelligente levende jongens, maar ja, dat collectieve achter lijke kinder lijke kuttenkoninginnegodinnengeloof, kots, kotz, puke, puke. 






































Geen opmerkingen:

Een reactie posten