zaterdag 28 oktober 2023

en dat je als bedrijfsdood medewerkers en als ambtenaren fritss moordenaar oorlogsmisdadiger bolkestein ondersteunt, hoe BLIND KUN JE ZIJN, LAFFE SMERIGE KUT MUTSEN VAN SCHIJT AMBTENAREN NAREN NAREN NAREN (gretig ondersteunt, mijn schaal 13/14 baan ! ik heb ook eens bij ezk gesolliciteerd op een vage vacature in schaal 13/14 (schaal 14 is 100.000 EUR per jaar plus veel heel veel benefits van veel vakantie en zeer goed pensioen, gouden kooi), inzake wapens en het al dan niet tolereren van handel daarin, het ging erom gifgas leveranties van frits vvd verrot verwaand doodziek kreng bolkestein en zijn bedrijfsdood mogelijk te maken aan Assad die daarmee 10-100.000en verminkt en vermoord heeft en aan Iran, vast ook gebruikt als je verrotte verwaande doodzieke aapmensen een stok geeft, dan gaan die geschifte krengeMANNNEN daarmee slaan, zo dom en stom zijn ze, maar die MOET DUS MET DIE LELIJKSTE SMERIGSTE KRRRRENGE KOPF DE REST VAN ZIJN LEVEN DE GEVANGENIS IN en niet die veelal goede jongens, net wat pech gehad en cocaïne is gewoon fout, net zoals crystal meth, tabak (afgrijselijk verrot rot rot rot), alles waar je ziek van wordt en veel sneller ziekig dood gaat. Zo niet wiet en psy truffels ! Het gezondste medicijn op aard, in ieder geval voor mij, naast gezond leven .... en mijn woede is wel ongezond en die zit er af en toe heel heeeeel diep, dieper dan ooit tevoren, heel misschien als 10 jarig jochie 1 keer een vergelijkbare woedebui gehad op mijn arme gele racefiets waarvan de ketting eraf liep, ook omdat ik dat schakelen moeilijk vond, die gele race fiets uit Varese, Italië, is gestolen in amsterdam tegenover het concertgebouw, op het museumplein, met te dun kettinkje vast gemaakt als naïeve italiaan-brusselaar, waar ik 5 minuten op een markt daar rond liep als 13 of 14 jarige, 1979, mijn laatste echte tranen ........ tot 27 november 2017, oei, dat was heftig, 3 gram wiet in space cake van david omdat ik een rrrrrot dag had gehad met Astrid, samen naar een huis gekeken en ik had daarvoor gezegd, just for fun, terwijl zij serieus gekomen was van we gaan daar mogelijk samen wonen ....... en het had gekund, maar ik wilde niet en zij uiteindelijk ook niet, goede man en 2 leuke kinderen.....

 
























yet another picture of miss piggy

🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
























Geen opmerkingen:

Een reactie posten