woensdag 18 oktober 2023

jeeeesis grist us, die Regina .... van ..... Vliet, body balance meesteres , devil and deep blue sea behind me and angel in one and 66% angel i believe, but i'm only 50% sure of this ..... now i know, 33% deepest bluest sea behind me (weet niet wat eT betekent, dat ik haar associeer met de diepste blauwe oceaan), 33% cruella de vil and 33% angel, my love , als je geen liefde in chatGPT stopt, dan ken dat er ook niet uit kome

 


Keik nou toch es, dat er uit een eikel saadjes kome, had ik moete wete, maar deese sijn waarschijnlijk dood, mijn laffe excuus om se te late ligge, want ik find eT een kunstwerk van moedervader natuur, 




































Stront steunt voorop 






































U (weeeer niet door mij getiept, weet niet door wie wel, 100% de waarheid, die U werd niet door mij getiept) 
























Sex euh onneuh zie bietch ? Not for me 
         




Van: menno van veenendaal
Verzonden: woensdag 18 oktober 2023 12:22
Aan: Eline Hoogeveen <eline.hoogeveen@hotmail.com>
Onderwerp:  ‼️ URGENT ‼️ 
 


En het beste is het in het onderstaande te investeren, misschien word jij er ook 10% slimmer van, of, nog beter, mijn zeer betrouwbare en degelijke kalkhoff als mijn mooiste cadeau aan jou zeer zeer dankbaar te accepteren, want anders vind ik je nog meer een nuffig moralistisch sielig slachtoffer stomme muts dan ik nu al vind. 

Hartelijke liefdevolle groet ! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten