donderdag 19 oktober 2023

Regina van Vliet is de enige waarbij of waarvan ik haar orgasmes gevoeld heb en zelf een rrrrrrrrazend gail orgasme had, ook dankzij Ivana die me daarvoor tijdens de yoga les erotisch 8 keer stevig aanraakte, het was bijna 1 minuut masseren ......... Regina heeft de mooiste en meest elegante handen ooit gezien, ik vind haar de mooiste en elegantste ooit gezien ...... en dan durf ik toch een orgasme met zo'n goddess te krijgen ?!!!~! en ze staat me toe dat ik vier maal 2 secondes een zeer fraai orgasme van haar mag voelen en 1 van 20 secondes om te laten zien dat ze zeker minstens zo knap en mooi is als Stella en eleganter ??!!!!!!!!


Second and last warning : 


damn you, fuck you, sod off, fuck off, 


Lady Strepy Anu~wormdebie Yingie Yangie Sech M eT Bast eT ...... or~with ãïTëT met rugnummers 0, 9, 14 tot googol and infinity (is 0, of nul, infinity ?) 

nou, nou, pretentious prat kleuterke 




 



















Geen opmerkingen:

Een reactie posten