zaterdag 28 oktober 2023

nouwie wattie ikkie Lady Strepy Yingie Yangie Anubie sie allemalie vertellie kan sie : ratchie anubie durfdie niet echie mettie MustY Yingie Yangie te frei ie, jullie seggie neukie, vies hie, omdat ratchie mettie musty opgegroeie was he ennie he wassie drie maandie jonger als sie ennie daaromie besprong he haarie nogalie onbeholpie, vielie ookie oppie aanie elinie en haarie pappie, onnosele halsie mennie, terwijl he , ratchettie de stoerste kater wassie en ookie enie onbeholpie burgermannie, enie betie soals he mennie, maar die issie natuurlijkie so feel stommereuh enneuh tragereuh, jeeeee sis, watteuh isseuh die euh sloomeuh en traageuh vanneuh begrippeuh, hoe heet ze, die topvrouw van de pvda, attje kuiken gaat bij ezk/lnv minister worden, hopelijk voor 120.000 eur per jaar zonder auto met chauffeur ....... cats faster than the speed of light, they know in advance where the light will be, we are far more intelligent than you





Hoe ken Strepy dat nou wete, als ze toen ter tijd verwekt werd

"alsof Ratchet niet precies weet wat hij moet doen", zei Eline, 18/19 jaar toen, 

"ja" (en ik dacht, dan beweegt hij zo onhandig met zijn pootjes, het lijkt wel toneel en het klopt inderdaad ergens niet, drie maanden jonger, maar wel een tijger tot en met, en razend intelligent en LIEF, LIEF, LIEF voor Musty, die duidelijk veel meer een krengetje kon zijn dan Clankie, ik vond het bijna niet prettig als zij, Musty Yin Yang, zo bazig dominant op me kwam liggen in mijn chaise longue van le corbusier, van Clankie en lady Strepy yin yang anubis en Ratchet en Molly - o vond ik dat prima en van de anderen ook, goh, ik heb even 9 poezen in huis gehad, wat waren ze leuk, lief en grappig en slim. Molly - o keek me terecht verwijtend aan toen we, Stijn, Eline, David (terecht in tranen, hij was klote om gegaan met zijn pa, een kreng) met de camper die ik toen had Molly-o en Kruissie gingen opzoeken, herfst 2019 geloof ik, bronzie was er ook, geen belangstelling voor "ons" en ik had het idee dat de andere waarvan ik zelfs de naam vergeten was in de sterilisatie gebleven was). 



kreig dees te hore van ãïTëT , begint niet slecht as understatement, maar na de eerste 14 minuten vind ik het niet goed meer, soeke wat dat eerste liedje is, want die is te WoW wOw , daarna tot de 14e minuut ook wel ok 








dat ministerie van financiën (en het verrotte verwaande doodzieke "veiligheid en justitie" maar die zijn vaak zo fout dat het lachwekkend wordt, iig opstelten en ramp der rampen , bolle domme oetlullo der oetlullo's fred teeven, dat zoveel dom- en stomheid toch in 1 figuur moge LIJK is)  is cruciaal, van financiën uit en ezk-lnv en dat vws en ocw volgen~lijden~leiden , dan kan DE verandering toch echie komendie vierie jarie gebeurie, stemmie groen links, pvda, stemmie oppie attje kuiken 






















 




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten