woensdag 11 oktober 2023

gelukkig is daar die bevrijdende lagchk weer, oofer me eige blog nota bene

 en hoestbuien, nooit meer slagroompatronen, lachgas, wiet is meer dan voldoende (want het laatste lach gas dat ik genomen heb, twee slagroompatronen was vorige zaterdag en dit soort dingen onthou ik wel gegarandeerd i.t.t. die werkelijk geniale opmerking van eline gedachteloos uitgesproken, ik was zo verbluft, dat was de enige echte waarheid en zij wist het ook niet meer, omdat ze het gedachteloos zei, het was en is zo'n raar moment geweest net zoals toen Mahsa "mind your breath, dear" zei en ik 2 secondes later bijna stikte (dan kun je zeggen, dat wilde je zelf omdat je dat van haar hoorde maar dat was 99% zeker niet zo) en buiten yoga met Regina, wow, wow, wow, daardoor en haar ongelooflijke elegantie, ze is zo licht dat ze het licht is, een hinde en een poes maar dan veel eleganter en menselijk, of toch eT , dat denk ik echt van Mahsa en Regina, en van Indra en Danique ook enigszins, maar van Mahsa en Regina zeker en van Regina meen ik te weten, dat als ze geen vriend had, dat ze dan misschien wel een afspraak met me zou willen maken en wellicht een tweede als ik niet te stoned of high of vreemd over kom bij de eerste afspraak, hoop dat hetzelfde het geval is bij Indra, Danique en zelfs Mahsa van wie ik vermoed dat zij de verraadster, de roddelaarster is geweest waardoor ik opeens een brief kreeg van pas op, anders nemen we contact op met de politie 



Van: menno van veenendaal <menno.vanveenendaal@hotmail.com>
Verzonden: dinsdag 10 oktober 2023 16:34
Aan: SportCity Den Haag-New Babylon <denhaag-newbabylon@sportcity.nl>
Onderwerp: Re: Restitutie bijgevoegd bedrag, graag asap vanwege een tijdelijk tekort op mijn lopende rekening
 
Hi Alex, 

Fine with me and thanks a lot for your support and empathetic sympathetic kindness ! I wish you and your lovely family-child all the best and hope in some way to see you again in a year. 

Kind regards, hartelijke groet,   Menno 

Van: SportCity Den Haag-New Babylon <denhaag-newbabylon@sportcity.nl>
Verzonden: dinsdag 10 oktober 2023 16:21
Aan: menno van veenendaal <menno.vanveenendaal@hotmail.com>
Onderwerp: Re: Restitutie bijgevoegd bedrag, graag asap vanwege een tijdelijk tekort op mijn lopende rekening
 
Hello Menno,

I am very sorry to hear that you have been removed from our club. I have followed up regarding your payment being returned to your account. It has been processed on our end; however, our member administration has informed me it can take anywhere from 14 to 20 days. I am sorry that I can not speed it up any quicker than this.


Met sportieve groet,

Alex |  Team SportCity Den Haag Babylon

 

Bezuidenhoutseweg 61-63, 2594 AC, Den Haag

070 568 08 56

 

cid525584*40460ed3-61d6-46f4-98fc-6fa5357ce56e  cid525584*c0561f7d-4cf3-4f5b-a34f-e90164438bc9


Van: menno van veenendaal <menno.vanveenendaal@hotmail.com>
Verzonden: vrijdag 6 oktober 2023 21:09
Aan: SportCity Den Haag-New Babylon <denhaag-newbabylon@sportcity.nl>
Onderwerp: FW: Restitutie bijgevoegd bedrag, graag asap vanwege een tijdelijk tekort op mijn lopende rekening
 
En hierbij de foto van de afschrijving : 











Van: menno van veenendaal <menno.vanveenendaal@hotmail.com>
Verzonden: vrijdag 6 oktober 2023 20:58
Aan: denhaagnewbabylon@sportcity.nl <denhaagnewbabylon@sportcity.nl>
Onderwerp: Restitutie bijgevoegd bedrag, graag asap vanwege een tijdelijk tekort op mijn lopende rekening
 

Goede avond,

Helaas moest ik weg bij sport city vanwege het herhaaldelijk negeren van waarschuwingen . Nu werd er wel gisteren of vandaag 114 eur via sport city van mijn rekening afgeschreven terwijl ik eigenlijk wacht op een teruggave van 380-450 eur en ik door omstandigheden bijna negatief sta op mijn lopende rekening. Kan dit zo spoedig mogelijk terug gestort worden ?

Ik stuur het bewijs mee.

Veel, heel veel dank aan Mahsa, Indra, REGINA, Danique, Pearl, Dhemie, Indonesische Indra (WoW beste psychologe-psychiater ever, maar dat geldt voor alle genoemden, Ivana, Aleks, Matt Brian daemon, Brandon Eveline, ik voelde me daar met me dochter teveel thuis en te gelukkig, zoals Kevin ook al zei.

Hartelijke groet,   Verschrijver

Verstuurd vanaf mijn iPhone

  



  1. Bel me even op 0683934502 want ik moet er voor naar m’n kantoor komen: daar staan de fietsen.
    15:32
  2. Aanbetaling van €250 ontvangen. De fiets is voor jou gereserveerd.
    16:11
  3. Heb de ad aangepast omdat jij de 1 na laatste gekocht hebt, ik heb er daarnaast nog maar 1.
    16:27
  4. Laat maar weten wanneer je de rest wil/kunt betalen, de fiets staat intussen veilig opgeslagen.
    16:28
  5. Top, veel dank, 24 oktober betaal ik 900 eur, uiterlijk 24 november betaal ik 850 eur en dan maken we daarna een afspraak om die schitterendste electra harley davidson glide op te halen, ik kreeg er tranen in de ogen van, zo mooi vind ik hem, rond 24 oktober vraag ik je bankrekeningnummer, met vriendelijke groet, Menno
    22:41Geleverd

vandaag

  1. 24 november is de salarisbetaling, dus dan kan ik 850 eur betalen en dan kom ik deze het weekeinde of vrijdag daarna ophalen, ik verheug me erop, wat een prachtige machine, de mooiste ooit gezien voor mij
    14:00Geleverd
  2. Helemaal goed Menno! Blij dat jij er zo blij van wordt! Ik geniet ook elke dag van mijn fiets 😀
    14:01

Harley Davidson Serial 1 MOSH/CTY (Large) nieuw met garantie



Geen opmerkingen:

Een reactie posten