zondag 22 oktober 2023

barbara van de griend hep een lelijke ouwe weife kop ! barbara van de griend hep een lelijke rotkop ! morgen niet gefeliciteerd aan barbara van de griend, dat OUWE LIJK wordt 59 jaar, nou, se leik me meer 69 of eigen LIJK 79 jaar oud ... never nooit geen felicitaties, hoop dat je so pijn lijk moge lijk crêpeert, na, na, nah, na, naaaaaaah, na, na, nah, na, naaaaaaah, barbara hep een ouwe lijke kutkop, barbara van de griend hep een ouwe lijke rotkop en se wordt 59 jaar, se siet eruit als 69 en wel 79 jaar

hoop dat die verwaandste domste stomste schytdochter jessica haitsma bij je is met je kuttefeestje, die krijgt je minstens 10 jaar sneller je graf in, waarin je met je lelijkste krengeKOP al minstens 50 jaar sterft  -----> een dooie verrotte verstarde verwaande verwende pier bent, of niet eens bent, je bent kippenstront, een ZUURPRUIM, je durft je terecht niet meer in de spiegel aan te kijke, dan gooi je daar met een borstel of kam naar en daar heb je zo gelijk in meid, maak er toch een einde aan, iedereen VERLOST van die verbitterde verzuurde o zo ver waande VERWAANDE VERWAANDE VERSTARDE IJDELE LELIJKE wanstaltig domme dooie kut. 


als ik nu een relatie met regina had gehad (met stella is ze zeker een droomgodin voor me), dan had ik eT nooit so intens en diep gefoeld als nu met Irina uit Oekraïne, net zoals als ik een rela (toch al kotz, dat woordje "rela" voor "relatie") met Stella had gehad, dat ik dan nooit dat nog diepere en intensere met Regina ...... en Mahsa .... en Indra ...... en Danique en zo voorts gevoeld had 


Irina is zo overweldigend dat ze deze muziek geheel is :  https://www.youtube.com/watch?v=hzHI0XapkJs



c'est le ton qui fait la musique, de muziek was er voor Irina Oekraïne......of zo goed als tegelijkertijd, donderdag of vrijdag 19~20 oktober had ik voor het eerst les van haar, quite an experience (net zoals les met of van Regina, Mahsa, Indra, Danique, Kinga, Liana en Lauren een zeer bijzondere ervaring was ........ en dan zwijg ik nog over Leonie Slond, Frederique Brinkerink, Barbara Simons, Catherine van der Berg, Debbie Bohemen en ik vergeet vast de belangrijkste, wie immer)


je gefoelens kenne me gestole worde, 

ken     me     niks     schele 


"Kinga is misschien wel te vrij voor een relatie", zei Eline tegen mij, "ik volg haar ook op instagram", nou, als Kinga te vrij voor een relatie zou zijn (en zo voel ik dat ook), dan Irina uit Oekraïne helemaal, tenzij ze een soortgelijke king god vindt, een langere betere brad pitt of george clooney ...... en dat zijn "maar" acteurs, niets tegen acteurs, sijn we allemaal enigszins of helemaal, maar dan bescheiden, vriendelijke intelligente mannen, een knappe nikola tesla, albert einstein, niels bohr, george dantzig, alan turing, stingk, brad pitt en george clooney combinatie zou misschien een match voor Irina, 1 meter 84, blond en de knapste voor me nu sijn .......... Elena uit Roemenië is even knap, of op een andere manier even knap

voor mij geen relatie nu, teveel met mezelf en mijn kleine wereldje bezig, waarin ik koning en bedelaar ben ............ for love is love in beggars as in kings....


 altijd heel veel artikelen over trump en poetin op yahoo.com, als je het nieuws volgt, dan word je vanzelf somber ........ ik volg het nieuws nauwelijks  en ben 80% van de tijd gelukkig 

en veeeel gelukkiger dan in 2021 en 2022, maar ja, toen kwam ik net uit de gevangenis door die ouwe LIJKEN en daar was ik 2 jaar somber over,  

ook veel interessante (soms onjuiste) artikelen over het zonnestelsel, het universum en de teloorgang van planeet aarde door boven- en ondergenoemde mammon varkens en de olie-, gas-, kolen- tabak-, kleding-, veeteelt- en overmatige productie en consumptie industrie 


ellendig, als je je realiseert dat we het wel zouden kunnen redden met NU windturbines op transportmiddelen, een diermenswereld vriendelijke ecologisch verantwoorde productie en consumptie en een eerlijke inkomensverdeling (minimum 2000- maximum 8000 eur per maand verdienen voor "goed" , zie hierboven,  werk) , een samenlevingk gebaseerd op gelijkwaardigheid, sociale solidariteit en vrijheid en het stimuleren van anders en ~ of levendig zijn, zonder daarbij anderen ECHT te hinderen (ouwe suur pruimen en sure lullen moeten weg),

geen hiërarchie kippenhok met dictatoriale haantjes die waden door de kippenstront en geen greedy stupid mammon animal farm varkens trump, piggy willy aleksie  na ss au and plague  pigrat poetin meer...... 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten