zondag 8 oktober 2023

Ja, ik dag dat eT achteruit kijk spiegeltje was om je selluf te bewondere terwijl je aan eT rije was, sorry zegge ? Hoe ken ik dat nou wete

Dat ken ik je wel fertelle , ja dr was een ongeluk met een mogelijk betreurenswaardige dode, maar misschien is se wel gelukkiger so, ken jij eT wete 


misschien of sekers is eT maar beters so








De afgelopen dagen heb ik net zo’n verzuurde verbitterde liefdeloze bek als barbie van de griend en zo voel ik me ook 70-80% van de tijd , maar ik ben niet die verwaande ijdele permanent huichelende gekwetste sielig slachtoffer suurpruim 

Af en toe die bevrijdende lachbui om mezelf en queen Victoria en Aga polska weer zien 

en en en eraan denken dat sex met te verheven Marguerite en Mahsa onmogelijk voor me is, zelfs om eraan te denken, met Regina lukte het wel, terwijl ze minstens even hoog is als Mahsa en Marguerite, Regina is my real queen goddess. Als ik een relatie met Stella gekregen had, wat ik dolgraag wilde, dan was ik nooit zo diep into Regina, Mahsa en Indra geweest en dat had ik nooit willen missen. 

And fortunately the future is a question mark 

en soms denk ik ook wel eens aan een tegenzet van major tom 

vanwege tim en barbie van de griend, hoewel tim volgens mij ook 

echt niet goed was, net zo'n narcist als pieter van de griend, 

vader van marg~reet en barbara, nou, dan krijg ik ademhalings 

problemen ..... verstikkende aanwezige narcist, die pieter ....

en toch vond ik hem aardig, maar hooguit een half uur ..

en alles en niets danken dat het maar een half uur was

of eigenlijk 4 keer 2 uur in a lifetime, cursus ongegronde angst

(voor examens-tentamens) bestrijden



hasj is sex (de dood), wiet, die blaadjes, zijn de vrolijke bevrijdende lach


en foor alle sufferds die segge het blog niet te leese of niet begrijpend leese kenne, tom is de tweelingbroer van tim haitsma, waarmee barbie stom naargeestig vals laf bang co dependent slachtoffer narcistisch kutje van de griend 3 kinderen kreeg , de domste verwaandste kut i ever met, jessica haitsma, die net zo goed tekenen kan als Cees van Dongen, sabine haitsma, toffe griet, waarmee ik als ze 38 jaar zou zijn en ik haar niet zou kennen als de dochter van barbara een relaasie mee zou willen en zeer bijzondere olaf. De balleuh verdereuh kutteuh 


vind het triest dat john lennon neer geschoten wordt (hoewel zijn muziek op imagine na shit was vergeleken mc cartney, wat was dat toch magisch, die twee) en ronald reagan niet, maar ja, je weet et niet, the good go first zegt men, maar men weet het ook niet want de dood is morsdood, helemaal niks meer, net zoals voor je geboorte 


en dan ken je wel huichelen in je kerk, er is helemaal niks verder 


ik sou et echt niet aan kenne, dat 20-50.000 of via de tv miljoenen mensen naar je juichen zoals naar johan cruijff en sting, toen 5 jongens uit mijn klas met johan ocquet (inmiddels overleden, zelfmoord, crimineel geworden, die zelfs zijn vriendin vermoord had, ik vond ook dat hij met eskeline kullberg als 14 jarige verrot om ging) hetzelfde deden, juichen alsof ik god of de verlosser of de zanger-songwriter-bassist was (sting net zoals paul mc cartney ook hetzelfde hoge veel door klievende mooie stem geluid), werd ik al gek and now we're gonna do iT like i say, wind turbines op transport middelen, stop on oil, coal and gas, energy like described down under, landbouw akkoord uitvoeren met een basis inkomen van 2000 EUR per maand voor 24 uur werk per week, studenten "krijgen" dat ook, net zoals kut amalia die niks meer of minder is dan mede mensen, maximaal 8000 EUR per maand en landbouwakkoord zoals hieronder beschreven uitvoeren en alles sal reg kom


okay , now iT's time for indian cowboy words, i was watching the pictures on the late late show , somewhere to bie if you got no where to go, moving me up, turning me down


en ik weet ook niet hoe het ferhaal ferder gaat, ken ik je wel fertelle 


stomme egoïstische egocentrische verwaande ijdele weife 











Balans in herfst en winter Lieve mensen,  Na een hele mooie nazomer lijkt de herfst er nu toch echt aan te komen. In de natuur staat de herfst voor loslaten. Voor ons mensen is het een periode waarin we van nature meer naar binnen keren. We gaan van de yang van de zomer naar de yin van de herfst en winter. Het is een periode waarin ook wij mogen loslaten en mogen reflecteren op de afgelopen periode. Een periode waarin je de vruchten mag plukken van alles waar je je energie in hebt gestopt maar ook een periode waarin je ruimte mag maken voor rust en herstel zodat je jezelf kunt opladen.  Ons moderne leven loopt helaas niet heel synchroon met de seizoenen. Werk, nieuwe projecten, familie, de feestdagen.. het loopt allemaal door en van reflectie en opladen komt in de praktijk onvoldoende terecht.  Bij Helder Yoga bieden we jou graag een plek waar je even uit de drukte van je leven kunt stappen om te landen in het nu! Te landen in je lichaam en te voelen hoe het nu echt met je gaat. Ons uitgebreide lesrooster biedt voor ieder wat wils. Wist je dat we wekelijks 36 lessen hebben?  Naast ons reguliere lesrooster hebben we deze herfst een aantal mooie workshops en middag retreats op het rooster gezet. Een mooie manier om jezelf wat langer onder te dompelen in de rust van de yogastudio.   We hopen je deze herfst weer te ontmoeten op de mat! 

AGENDA
BEWUST VERBONDEN ADEMENVrijdag 13 oktober geven Denise en Rachel weer een ademcirkel. We hebben nog een paar plekjes vrij! Voel je dat je vast zit op bepaalde gebieden in je leven, voel je dat daar wat meer ‘lucht’ bij mag komen? Geef je dan op en ervaar de kracht van jouw adem. vrijdag 13 oktober van 19.30 t/m 21.30 uurRESERVEER JE PLEK
WORKSHOP SHIATSUVoor balans in herfst en winterJe leert de basis van shiatsu (acupressuur techniek) waarbij de elementen metaal en water centraal staan. Deze workshop is een mix van theorie en praktijk en is mooie dag helemaal voor jezelf. zaterdag 11 november van 11.00 t/m 16.30 uurRESERVEER JE PLEK 
MIDDAG RETREATAdem, yin yoga en klankschalen healingDe krachtige combinatie van de ontspannende yin yoga en de helende klanken van de kristallen klankschalen zijn een prachtige voorbereiding voor het bevrijdende ademwerk. Een gouden combinatie!  zondag 12 november van 13.00 t/m 17.00 uurRESERVEER JE PLEK
MIDDAG RETREATYoga en soundDe retreats van Joy en Eddie zijn ondertussen een begrip bij Helder Yoga. Heerlijke yoga gecombineerd met de mooiste muziek. Zang, handpan, gitaar, klankschalen, heerlijke flow yoga en zachte yin yoga, het komt allemaal voorbij deze middag. Je laadt gegarandeerd op en gaat ontspannen naar huis. zaterdag 25 november van 13.00 t/m 17.00 uurRESERVEER JE PLEK

WORKSHOP YOGA VOOR DE OVERGANGRust en herstelVoor veel vrouwen gaat de overgang gepaard met klachten. Opvliegers en nachtzweten zijn heel bekend maar zo zijn er nog tientallen andere klachten die voor veel ongemak kunnen zorgen. Gelukkig is er veel wat je zelf kunt doen om deze klachten te verminderen. In deze workshop krijg je daarvoor handvatten van overgangsexpert Sasha Kooistra. Je krijgt  informatie, tips en oefeningen die helpen beter in balans te komen.  zondag 26 november van 14.00 t/m 17.00 uur 






EN NATUUR LIJK HOU IK MIJN KALKHOFF IMAGE THREE, DAARMEE BEGON ET 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten