vrijdag 13 oktober 2023

OH ! Barbara heeft ALLE cocktailsaus OP..GE..GETEN ! en mijn wenkbrauwen en ogen keken heel boos

 waarbij barbara zo schichtig als een schuldbewust vogeltje nee zat te knikken en licht angstig weg keek,  waardoor Eline stom verbaasd naar die wat surige mefrau keek, moeder van jassesca, tsja, die de rest fan dr leefe bij haar bekend zou staan als die malle mefrau die alle cocktail saus op at en het nog durfde te ontkennen ook 

toen ze bij menno, eline en stijn mosselen kwam ete, stijn deed niet mee, ook daar weer profitere, wel bij mij ete, ik voor haar en die stomste verwaandste kut jessica koke, iets van liefde of gewoon aardig zijn voor terug geefe, of een keer foor mij koke of een leuk idee wat we same kunne doen, ho maar, ho maar, de dooie pier...... met dr gehuichel uit die lelijke rotkop me 9 maanden de gevangenis in werken, godver, godver God Verrrdomme, verwend verrot verwaand doods ziek tyfus takke tering weif 


Echt 100% waar gebeurd, 2015, me pa keek me so boos aan waarop ik stom ferbaas naar die toch al wat rare kille enge liefdeloze stiekeme achterbakse mefrau keek die alle cocktail saus op at en dat nog bangig durfde te ontkennen ook .. en wij hadden voor de mosselen alleen nog maar minder lekkere knoflooksaus, eigenlijk eet ik alleen maar cocktail saus bij mosselen, of had me pa toen toch het potje cocktailsaus terug gefonde, kwenie meer 

kwekkelekwa elina cornelia hoogepenia ia ia 



Volledig naar waarheid opgemaakt te Den Haag, 

vrijdag 13 oktober 2023, morituri te salutant. 


Die gedachte dat mensen die meer denken te weten (en et allerergste meer denken te zijn, zoals kotskutje barbie van de grienie) en dat ze daarom meer moeten verdienen, waar komt dat zieke gedachte goed~slecht vandaan ......  uit die verwaande schijtekop 


en met Kinga Sidor yoga les volgen 


zonder dat er een relatie van komt 


is ook het mooiste wat er is 


een groter cadeau 


ken ik me niet voorstelle 


sellufs mooier dan de harley electra glide


oei, is dat 100% de waarheid ? 


ehm de harley 


blijft hopelijk 7-14 jaar in mijn leven en hm, 


regina, mahsa en indra binnen een maand weg, 


alle drie hadden ze "mijn" grote liefde kunnen worden

KEN ME NIET SCHELE ! 


dus kies ik voor de harley davidson serial 1  


misschien bijvoorbeeld niet als ik 9 maanden een relatie met de vrouw of koningin of godin van mijn leven-dromen zou hebben, zoals met Regina, dan zou ik niet voor een harley kiezen 


@@@@@@@@



wat moet je eigen lijk nog als je ziet wat "wij" de mensheid aandoen en ons aan laten doen, beakotskut oranje na ss au mammon pig 


prins claus 











Geen opmerkingen:

Een reactie posten