donderdag 5 oktober 2023

iT ‘se me, Mario ! donkey kong…. ooferigens weet ik niet of je eT weet, dat je behoorlijk high bent, iT ..... wat een kut ferhaal, man, eT is niet te geloofe dat JIJ je daarfoor leent


ik moet wel, tegen mijn zin sinds 2018, trapped in this life like an innocent lamb and i dislike it a lot, 20% of the time and it causes too much distress, discomfort and anger, too much downside, upside, i am fit, fysical yoga 8/10 and mental 7,6/10 fit where as i used to be 5,6/10 .

i feel good at least 66% of my time and love to live in one of the 50 best countries to live in ..... maar ook in dat landje gaat teveel fout








Goede vrijdagmiddag, 6 oktober, 

Tijdens yoga vanochtend sprak ik met de yoga docente over o.a. het onderstaande en dat ik door het gebouw danste voor de vitaliteitsweek en toen maakte zij de goede opmerking dat die irritatie dan bij de ontvanger zit, dat hij/zij eigenlijk een probleem heeft met angst, of denken dat je als ambtenaar in een veilige box-ivoren toren leeft en dat wil ik inderdaad bij de overheid opschudden.

Graag herhaal ik dat ik het vervelend vind dat het nu gebeurt bij mijn leukste baan en bij de twee leukste en beste leidinggevenden (bij de drie besten van de 30 die ik had) van de afgelopen 30 jaar. 

Ik ben ook vandaag nuchter, net zoals in Enschede en ik vind eigenlijk nog steeds dat het moet kunnen wat ik in Enschede deed, het is anders en afwijkend gedrag en ik wil dat daar binnen de hele rijksoverheid ruimte voor komt, dat anders en afwijkend gedrag gestimuleerd wordt in plaats van onderdrukt (en tegelijkertijd natuurlijk de grenzen van anderen bewaken). En ik heb in de trein “gewoon” de waarheid verteld over wiet-, psytruffels- en sinds 2 maanden, WoW, psy paddestoelen – gebruik. Ik vind ook dat dat moet kunnen, de waarheid vertellen in een warme sympathieke empathische omgeving. Die mensen moeten dat met mij bespreken als ze daar problemen mee hebben en niet met jou, vind ik. En als we er niet uit komen, dan stappen we met zijn tweeën naar jou en josef. 

Niemand hoeft het blog te lezen, zaken worden verwijderd, ik ga NIET mijn blog verwijderen, dat is principieel voor me, daarvoor ben ik 9 maanden de gevangenis in geweest en was ik 2 jaar ontslagen.

En waar mijn eerste advies bagger was, staan op het blog bijna geniale zaken (niet geheel van mij of door mij bedacht, maar met hulp).

Hartelijke groet,   Menno

 

Van: Veenendaal, Menno van 

Prima, ik schrap en verander of verwijder de namen. Moeilijke grens tussen vrijheid van meningsuiting, stiekem achterbaks gedrag achter de rug om waar ik me tegen moet verweren, als je 5 jaar vervolgd bent geweest door het verwaande verrotte dode kreng --> openbaar ministerie, rechter lijke vrouwe lijke macht, politie, dus ik ben nog bezig met “trauma verwerking” en ik wil naar oplossingen toe met die “trauma verwerking”, er iets mee doen en soms ga je dan spoken zien. Ik spreek er veel over met "mijn" kinderen en de mensen waar ik nu mee sport en zoek naar ademgaten en ontsnappen uit het keurslijf van wetten en hoe het heurt en dat heeft me dus 9 maanden gevangenis, 2 jaar somberheid en ontslag bij een leuke baan bij het ministerie van bzk gekost, meestal onterecht en onrechtvaardig of veel te disproportioneel, ontslag en gevangenis staan in geen verhouding tot een waarheid schrijven op een blog en de vrijheid van meningsuiting onderzoeken en de vrijheid in het algemeen in Nederland, die zeer groot is, merk ik, nu ik sinds maart 2021 uit de gevangenis ben. Daar zou ik pretentieus meer mensen in willen laten delen, dat je vrijheid van ideeën en meningen en anders denken en durven zijn zo groot zijn in holland en dat dat bovendien een verborgen potentieel vrij zou kunnen maken (niet door mij, dat moet of kan ieder individu zelf doen). 









iT’sah me, Mario ! 






wat is die birgit van mushy mart, een blonde tutkut van 1.80 meter, walgelijke verwaande verrotte pig shit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten