woensdag 11 oktober 2023

Landgenoten ! Zonet lioness goddess Mihsa Slovakai Sech m eT in de polska groszek super markt tegen gekomen ! Ze hoort toch echt wel thuis bij de godinnen Margalith, Mahsaaaaah, Regina ah ah ah ah , Stella 20 secondes en 2 maal fel 2 secondes ORGASM AAAAA AAAAH AAAAH aaah , Silk Green Shirt (home, by hosh, willow tree, are you, are you coming here with me, to run by my side, so we can be free, en dan niet in de zin van een gezamenlijke zelfmoord) !

 Home, konstantin sibold remix adriatique delhia de france, dat is anna ! nicole ! mihsa !  mahsa ! regina ! !  marga lith ! 

en 

hieronder

meer https://www.youtube.com/watch?v=2BFUgpc6IO0&list=RDMM&index=2


 

"als ik jou zie , dan treft mij dat als de bliksem !"

"oh, altijd zulke complimenten, jij komt hier in de Poolse supermarkt ... en al je ringen  ?"

"ja, ijdelheid en steun, er werkt hier een dame bijna zo mooi als jij wilde ik zeggen, maar dat is het niet, ze, Victoria (en Aga) zijn even mooi, maar nog enigszins bereikbaar, voor mij zijn Margalith, Mahsa en Mihsa onbereikbaar verheven, 

Regina, Stella, Victoria en Silk Green Shirt gek genoeg niet terwijl ze echt wel net zo knap zijn

en iedereen weet dat Anna, Anke, la Brunette, Indra en Danique en Aska eigen lijk

even "hoog" zijn als Mahsa, Margalith en Mihsa en ik vergeet vast de belang rijkste !! 


En dat toen ik toevallig met Astrid neff en Anke Sieverink bij het ministerie van bzk in dezelfde lift stond, ik en Astrid in fietserskleding en ik opgewonden tegen Anke aan hijgend , dat Astrid daarna de geilste dingen met me deed zoals gehurkt bovenop me en me voor mij zichtbaar pijpen terwijl ook haar vagina in hetzelfde tempo voorbij mijn ogen gleed als waarmee zij me pijpte ! 

Volgens mij inspiratie van Anke en ook als het niet zo is, dan is het idee geil ! Astrid en Barbara hadden de voor mij mooiste borsten ooit gezien met Sabina Cozzi, ik denk (en weet, small pretender) dat Anke en Anna van 23 en Margalith en Jacintha minstens even mooie mooie hebben , b cup min , kleine maar hele mooie zoals charlyse bella angel voor haar borstoperatie van vergroting naar c-d cup, ze, charlyse , ging voor mij van 9,8 naar 5, maar ook omdat ik siliconen in je lijf, tenzij correctie na borstkanker of ondraaglijk lijden over voor haar pure echte gevoel over te kleine borsten, en nog steeds keur ik het dan 99% af , alleen correctie na borstkanker vind ik akkoord , my opinion for any other, cause opinions are like ass holes, every body got one !!


ken mij et schele, nee, wat ken mij dat nou schele 

sjaak swart 


ARME LANDGENOTEN ! 



hypocrisie of zo gevangen in je (d)rol van koningin dat je de werkelijkheid niet meer ziet, dat je je echt de koningin, de plaatsvervanger van god waant, ook door al die mee buigende bange inkomsten afhankelijken , een nuffige verwaande haagse kakmadam die niet goed om ging met prins claus maar vanuit een machtspositie en hem uit de verpauperde adel gered hebben niet goed behandelde, de baas kutvarrekeuh spelend en ze is een onsmakelijke dochter van bernhard von lippe biesterfelt, die bij hitler gesmeekt heeft of hij gouverneur van de benelux, tsjechië en indonesië kon worden , maar hitler mocht die verpauperde charlatan paljas zogenaamde adel, een bastardo figlio di putana narcist tot en met , en maar jagen in kenia, duitsland trots plat bombarderen , ook uit wrok over afwijzing door hitler, hier en daar de goede sier maken, met vooral zeer jonge meisjes naar bed, het waren er meer dan 100 (ja, ook stomme stomme weife, met een narcist naar bed aantrekkelijk vinden), die dochter bea had door juliana misschien nog iets goedigs dommigs kunnen hebben zoals juliana was, maar nee, weinig goeds ........ echt niet weten dat oranja na ss au varkens 4 miljard eur bezitten, en dat 1 miljoen mensen in nederland onder de armoede grens leven en weigeren in je hebberige bezitterige mammon varkenskop daar verandering in te brengen, nog even via je propaganda machine iets van eloïse bestraffend toe spreken vanwege haar  ideeën over de jacht 

nee, eT is weinig fraai en ik zou toch echt veranderen, you MUST, een fluwelen revolutie liefst eerlijk , geleidelijk, binnen 2-5 jaar is in de maak van vrijheid , gelijkwaardigheid, anarchistisch (vanwege vrijheid, maar door ook door de knapste dames, aska, mahsa, margreet, anke, economen , iT ai 7eT in te regelen "het beste" , eerlijk, rechtvaardig, goed verdeeld en georganiseerd) sociale menselijke hulpvaardige solidariteit, met 

de TU delft, enschede, eindhoven, alle hoge- en lage-scholen, alle universiteiten, hbo, mbo, vwo, havo, vmbo en ongeschoolden, gebundelde kracht in aiTeT, not only a language model but the best combined models of everythingk and nothingk 

2000 eur voor 24 uur eerlijk, gezond werk per maand, maximaal 8000 eur per maand, huizenprijzen van 100.000 goedkoopste tot 500.000 eur maximum, de oranje nassau varkens werken mee met de ombouw van paleizen en de vele andere woningen die ze (in)direct bezitten, benard kutje jongetje van vollenhoven staat zijn vastgoed portefeuille van 600 miljoen eur in Amsterdam af aan de sociale woningbouw amsterdam waar het beste bestuur zit, wouter bos, die econome van de nrc hoe heette ze nou, erica florence nightingale verdegaal (waarschuwde ruim voor het mis ging tegen iceland savings bank en tegen dirk scheringa), barbara baarsma , is die te vertrouwen, geloof van wel en iemand uit de praktijk en~of erik jan van (die bakkerij geheugensteun) kempen, directeur generaal bij bzk , vakantiewoningen en cruise schepen worden voor de helft beschikbaar gesteld aan vluchtelingen , eerlijk en goed her verdelen  ..

windturbines op alle transportmiddelen, verwarming via elektriciteit, waterstof, stop op olie, kolen, gas, kernenergie, 

wind~, zonne~, water~, getijde~, zwaartekracht~energie, maxwell's multi demoned elektro-a rotating magnetic field, wimshurst in a vacuüm engine, kernfusie of een andere nieuwigheid 

qua energy





















Maar tevreden zijn met wat je hebt is het mooiste tenzij het weer tot "bezit, dit is het beste, MIJN tevredenheid en mijn oordeel is daarom heilig en moet voor iedereen gelden want ik ben god of zoiets zieks" leidt …. lijdt, zo eenvoudig en simpel is eT allemaal niet, iT

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten