woensdag 25 oktober 2023

Niet dat et mei feel ken schele, maar gaat et nog een beetje met die Deense jonge met se bijna cruijffiaanse engelekopje, die foor 6 miljoen euro per jaar ging foebele in suid frankreik, ja, bei Nice geloof ik, ja , hij sal wel iets fan Morten geheten hebbe, so hete se allemaal in denemarken, toch, ken mei et schele, hij 6 miljoen euro per jaaro, ik een sigare saak, maar ik geloof et ferder wel, ik heb met johan cruijff gefoetbald

 

o ja, kasper dolberg, moest et opsoeke


and i got to play in THE 

Asska Joanna King A Schuhholz league


Sjaak Swart, ja, met ajax is het he ~ le ~ maal mis, boekhouders, juristen en andere swaksinnigen kopen rotzooi in et buitenland, de jeugdopleiding verwaarloose, geen oog foor talent, het lijk "de overheid" wel, alleen maar "overhead", "überhaupt", "overhoofd".

hoe interessanter en gewichtiger of swaarwichtiger die varrekeuhs doen, praten, schreife, des te duidelijker blijkt de verwaande, verrotte doodzieke mentaliteit, mentalitijd







zeldzaam onsmakelijke kuttenblubber sielige schytwijven, eline (dochter) en annemieke hoogeveen, mijn vader achter mijn rug om lastig vallen met mijn uit de context gehaalde berichtjes, whats appjes, zo deed barbie van de griend dat ook bij de polisie en het "openbare ministerie", op een andere manier is dit kwalijker, mijn 88 jarige vader op deze manier een rot tijd en misschien de dood bezorgen met je stinkende smurrie kutkop , wat zijn het toch liefdeloze, wezenloze, geestloze, inhoudsloze, lege, holle, verwaande, verwende verrotte doodzieke roddelende achter lijke sielig slachtoffer stomme, stomme mutsen, annemieke vooral, met die laffe zwakke scheve slappe weg rottende katholieke kutblubber hypocriete huichelbek  🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Geen opmerkingen:

Een reactie posten