donderdag 12 oktober 2023

...... nee, daar taal ik verder niet naar, uit gebrek eraan (het me onmogelijk maken om het te voelen) en ernaar verlangen, vriendschap en liefde , by sielig slachtoffer. Ik ben soepel van lichaam en geest ..... dat elon musk zo'n bedrijfsmatig wereld imperium kan opzetten en de eerste en de beste elektrische auto op de markt kan zetten is razend knap, zou ik dus nooit kunnen, neem ik mijn petje als ik het zou hebben voor af, hij lijkt me edison, terwijl nikola tesla bestaat, nog steeds, elon musk lijkt me zoekende met veel geld en (ijdel, misschien terecht) machtsvertoon de wereld beheersen en er uit willen breken naar Mars, hij lijkt me te egoïstisch en narcistisch, maar misschien ben ik dat zelf ook wel, je moet het in je hebben om het bij een ander te voelen, en misschien is het projectie, jaloezie op elon musk

 Kinga Sidor 


se hat wel geverfde teen nagels en dat betekent 4 op de 5 gevallen (Regina en Mahsa) dat ze een vriend heeft, ik wil de illusie nog eefe in stand houden dat een relatie binnen 3 maanden met haar mogelijk zou kunnen zijn 

nou als ik et de rest fan me mieserige leefe met margreet bony ass van de griend als partner op reuze afstand (new york) moet doen, waar ik ook nooit komen zal vanwege haar, bedankt boer janse, sat ik nou n eT op te wachte 


Kinga Sidor, Poolse , 41 jaar, ik schatte haar 32-36 en WoW 

Yoga lerares, wat van Indra, wat van Aska en iets 

Indonesisch van Naomi haar vriendin, WoW 

en ze voelt mensen net zo goed aan als Mahsa ! 






self echte kunst~cunts maake is eT hoogste 

sjakkeline kersten schlüter 




Landgenoten ! 



O begint die gek nou weer , eT ken me niet schele 
























ik weet 88% sekers dat onderstaande herontdekkinge mede fan mij kwamp 














Can anybody tell me where the toilets are ?


"Nou ja, ik was dus van de week in een discotheek en ik voelde mij niet zo okee."

Margalith 

"Heee, warüm spückt der Frank Rijkaard denn in meinem nacken ?"

Rudi Völler










28 rings on my left hand, a changin’ all this time, butt i'd like to keep miT the way it is 

26 rings on my right hand, left to u, TOTAL 54 "ringks" at least 5-8 elastic ringks, we are alle gelijkwaardig \

EQUIVALENT 






kinga, i am not an alcoholic dad death, i am a livingk sometimes lovingk person 

verschrijver 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten