dinsdag 3 oktober 2023

sjesis gristus, je zus krijst, wat was die Nicole een ongelooflijk wereldwijf en allerhoogste goddess voor mij, misschien nog wel hoger .... ze was hoger dan asska , victoria, zelfs margalith, mahsa, regina, indra , danique met trouwens wel telkens hun totaal eigen specialiteit, la brunette, anke sieverink, silk green shirt blijft te wow wow WoW hot voor me, net zoals Regina, dus niet "hoger" , gelijkwaardige speciale godinnen .. ik moest er bijna weg, sport city new babylon, net zoals in de sauna met Anna toen, die zelfde overweldigende indruk van beauty and goodness, bij Nicole kwam die pas 6-8 uur later, ik vond haar eerst asexueel ๐Ÿ™€ , 8 uur later de stijfste 29 centimeter ooit enneuh datteuh sweereuh ikkeuh jeuh jongeuh , datteuh datteuh de waarheid is, maareuh inderdaad niet zo dik ......nu, met die ringen ontstaat een interessante situatie, meer "macht" ? whatever that is, ik denk niet dat ik ooit enige macht heb over Regina, Mahsa of Indra, dat zijn op zichzelf staande complete goddessess, ongeacht of ze een vriend hebben of niet (ja, ze kunnen ook gekwetst worden maar zijn daar binnen 1 week - 9 maanden over heen, soms of vaak sneller naarmate ze ouder zijn), wat een ongeloof lijk dominatio real complete and total power of american and world indian greek natives, sheNicole ๐Ÿ™€๐Ÿ™€๐Ÿ™€๐Ÿ™€๐Ÿ˜ป๐Ÿ˜ป๐Ÿ˜ธ๐Ÿ˜ธ๐Ÿ˜บ๐Ÿ˜บ๐Ÿ˜ฟ๐Ÿ˜ฟ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿคฎ๐Ÿ™€๐Ÿ˜ป๐Ÿ˜บ๐Ÿ˜ธ

๐Ÿ™€๐Ÿ™€๐Ÿ™€๐Ÿ™€๐Ÿ˜ป๐Ÿ˜ป๐Ÿ™€๐Ÿ™€๐Ÿ™€๐Ÿ™€


van lachgas, slagroompatronen, twee weken niet gebruikt, 

nu wel, twee en meteen is dat hoestje er weer

ze hebben mij in 2014 over somberheid heen geholpen 

dankzij Ivan Wolffers (zijn advies-tip als beste medicijn 

tegen somberheid/depressie) 

en het was mijn eerste

aanraking met stimulerende, of euforiserende middelen, 

ik ga ze nu niet meer gebruiken, 

wiet, hasj, psy~truffels en psy paddestoelen mc kennai maken me 

volgens mij tot 33% beter 

niet slimmer, hoewel, toch wel heel veel nieuwe dingen ontdekt 

en niet teveel (brain overload, gek worden) en zeker 90%  

ten goede


volgens mij is van afgelopen 16 weken aska 1 week 

in het statenkwartier geweest en heeft 

ze van haar mini bmw gebruik gemaakt 

de andere 15 weken in amsterdam, polen, omgeving stuttgart 

of china, that's no life for a professional stalker 





























\







YES ! Powerrrrrr of American Natives cause you are THE top model indian out of 2525 bc and after 

christ kraist krรฃรฏรซTรฏT 2525 and every age in which human kind lives or should live like she 

like her 

love like her 

live like her love

lick her love 

love her lick 

love her hear tick and be overheard by tock tick 

de planeet aarde oervrouw frau NICOLE THE ONE 

ONE ON ONE NICOLE 


O W๐Ÿ™€W


and victoria aga assska Polska powerrrr

Geen opmerkingen:

Een reactie posten