zaterdag 7 oktober 2023

Establishing iT’s beauty in elevation, eT

 

although we all must stumble, as we journey through this life

i never heard you moan or grumble, the perfect mother and wife

he puts the pen and paper away, his face heavy with contempt 


beetje moralistisch jammerend slachtofferig klagen over wat dans bewegingen of wat terechte negatieve geschreven woorden, een overdreven waarheid, in plaats van GODVERDOMME een einde te maken aan die walgelijke varkens oranje na ss au, poetin, trump, dat lege holle getok van mark rutte en lelijk edith tabakmoordkreng schippers en werken aan wind turbines op alle transport middelen, een goed mensdiervriendelijk en ecologisch verantwoord landbouw akkoord en een stop op de wereld vernielende olie, kolen en gas consumptie, waar tegen Albert Einstein (ongelijkheid) en vooral Nikola Tesla (oil is no good, it destroys everything) al waarschuwden

God Verdomme, al sinds 2018 (of 1965) loop ik tegen die muur van stupiditeit en moralistisch laf vals verwaand gekwetst KUT gekakel op en dat is een loden last, die oneindige stupide verwaandheid....


 ik heb een mening en moralistisch oordeel en ik ben daarmee god(in), dus daar hecht ik het meeste waarde aan, mijn oordeel en mening, opinions are like ass holes, everybody got one, trump has two, mouth and ass, like poetin, markie rutte, edith corpse schippers and piggy willy with wife maksie na ss au, greedy mammon pigs-rats, 

keik mij es belangrijk en gewichtig wezen met MIJN oordeel en dat is DE valkuil van en voor elk ijdel mens, ceo’s, cfo’s, “managers” (do nothing), rechters en politici (kots, puke) in het bijzonder, al die laffe verwaande verwende verrotte dooie kutten - lullen wanen zich de plaatsvervanger van god op deze aardkloot met kutenlul meningkje en oordeel 


and iT makes me as cold as the man on the moon , hoe meer ik me als een bevrijde vrije 10-15 jarige JONGEN-man-indiaan-minnaar-stoere (pantoffel)held-schertsfiguur-paljas-heerser over mijn eigen kleine wereld voel, des te meer zuigt die bange beroerde beveiligings blubber, tot volledige apathie en het gevoel van complete zinloosheid van dit alles bij mij aan toe.... 

..wat een vreselijke verwaande, verrotte, valse, laffe, egoïstische, egocentrische, zelfgenoegzame, zelfvoldane kuttenblubber, waardoor ik 0,1-1% van de tijd denk, stik er allemaal maar in, in je eigen stupide blubber, laat me met rust en liever had ik birgit, ines en barbie nooit meegemaakt , wat je niet weet, dat deert niet …. zo is die (0,)1% woede continu aanwezig en wordt het soms teveel voor corneel, thatseh me eh , Mario ! 

ook mooi dat ik geen nieuws meer lees, van het onderstaande had ik niets mee gekregen en dat vind ik prettig, ik heb het zo al zwaar genoeg, en youp klaagt en moppert al ruim 30 jaar, een positieve constructieve oplossing heb ik van de hofnar nooit gelezen of gehoord  (en ik vind hem goed met taal en timing en presentatie , toch minder sinds ruim 10 jaar , we sjijn allen beperkt houdbaar 

https://youp.nl/columns/koninklijk-kachelen


some "trump" americans say "let me tell you something" and then you hear all these stupid opinions and nonsense , iT makes me wanna puke, eT 

Ihr habt die Wahl, die Wahl hätte keine 





















Where Astrid used to live, Beethovenstraat 3B ONLY GOOD MEMORIES 













Geen opmerkingen:

Een reactie posten