zondag 15 oktober 2023

Er wordt van mij een moeilijke figuur gemaakt, krijg ik het gevoel, terwijl ik dat niet ben. Integendeel. Het enige wat ik echt fout heb gedaan is een onbegrijpelijk overleg van twee uur filmen op het werk en dat is inderdaad een kolossale fout (filmpjes meteen verwijderd, maar zonder remmingen stom gedaan). Gebeurt nooit meer. En onterecht een aardige vriendelijke collega beschuldigen en beledigen, ook zeer fout (paranoïa nu ik sinds 2018 vervolgd word door kwalijke smerige gore roddelpraktijken van het valse laffe bange krrrreng). Zal niet meer gebeuren. Voor de rest vind ik de ontvanger de schuldige, als jij zo'n bang verwaand verwend verrot vals laf ivoren toren doods wijf bent, dan is dat jouw probleem, niet het mijne en daar vecht ik sinds 2018 tegen, een strijd die ik altijd verlies volgens mijn goede vader. Op zich heeft ie daar een punt. Ja, op zich heeft hij daar een punt. DOE ME EEN LOL .... Ahwell hell bye lady Strepy anubie yingie yangie ....... en dat geseur van verschreifert oofer bast eT en sech m eT en so

met de vlam in de pijp scheur ik door de Brenner pas en dan moet ik even denken aan mijn vrouw die op me wacht 


ik kan nu het overlijden van mijn vader (vreemd genoeg in mindere mate dan van mijn moeder, maar zij heeft nog normaalgesproken wel zeker 6 jaar te gaan, bij mijn vader is dat meer onseker), niet erbij hebben, ik wil dat hij tot zijn 90ste of zo lang als hij dat zelf wil redelijk gezond en vooral toch gelukkig leeft en vredig in zijn slaap overlijdt, zoals joop stobbelaar, en dat ik dan verder niet veel hoef te doen en daar zorgt gelukkig karen wel voor, maar psychisch zou het nu misschien te moeilijk zijn, hoewel, je weet et niet.  



take a look at planet earth in a 100 years from now, "thanks" to mammon manPIG

fly over MARS with the mars express, nothing but ashes to dust, dust to ashes






Amazing Video Soars Over Mars' Epic "Labyrinth of Night"

Labyrinth of Night

stunning new video by the European Space Agency shows the vastness of Mars' gigantic 2,500-miles-across Valles Marineris, the Red Planet's equivalent of our Earth's Grand Canyon.

The flyover provides spectacular views of the canyon's Noctis Labyrinthus — 'labyrinth of night' — which itself spans 740 miles.

The unique system of steep valleys is flanked by the tallest volcanoes in the solar system, which scientists believe formed the vast canyons, causing the planet's crust to stretch upwards and form cracks billions of years ago.

And now, thanks to detailed measurements taken by satellites orbiting the planet, we get to see these unique geographical features in mind-blowing 3D.

















 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten