zondag 8 oktober 2023

Vat are you doingk ? Destroyingk that dated mammon pig shit world is my wish. Dood op krediet. Ons aller probleem, de mens ..... Herrgestellt mit recyceltem plastic. de telegraaf, krant van stom snurkend (ss) hol land, blijft het nsb vvd partij propaganda pulp blaadje…. Well, here's another nice mess you've gotten me into ........... dat ik op zo'n perfecte machine als de harley davidson serial 1 en de tenways cgo 600 pro en de kalkhoff image 3 mag rijden had ik nooit gedroomd, een mooiste droom die uit komt, net zoals onderstaande kunst zien (en hebbe hebbe hebbe) van Van Dongen

 nee, dat er zo'n goor vies smerig stiekem achterbaks sielig slachtoffer stinkend kutkreng als barbara van de griend bestaat had ik niet verwacht, net zoals ik niet verwacht had dat ze een nog stommere meer verwaande verrotte verwende huichelende liegende dochter als jessica haitsma had ..

 .. en ergens wist ik eT vanaf het begin, italiaans-amsterdamse-brusselse intuïtie   .... stomme stinkend waardeloze flut KUTTEN 




HET RECHT OM GORE VALSE LAFFE BANGE VERWAANDE VERROTTE VERWENDE KRRRRENGEN TERECHT TE BELEDIGEN en barbara kotskut, jessica haitsma, martha neeter BRAAK BRAAK BRAAKsma ---> zoveel stupiditeit en walgelijkheid in 1 dood gestoord geschift goor smerig ouwe lijk krrrrreng en 80% van fivoor , vooral die "gepromoveerde" psychologe met die domste achterlijkste kutkop, MOETEN NU 9 maanden tot 2 jaar de gevangenis in.

 Dat ze al hun hele leven in de gevangenis van de goorste smerigste lafste bangste schijt kop zitten is geen excuus, de rechter lijke vrouwe lijke macht die bij mijn veroordeling betrokken was ook, afgrijselijke liefdeloze tering teven, danny mariahoeve politieKUT KUT KUT, vals laf smerig stinkend misbaksel en al die andere verrotte verwaande dooie stinkerds 2 jaar in irak in de gevangenis net zoals soortgelijke misdadigers, heb geen zin meer om ze te noemen, jantje pruime balkebekkie balkenende, GOOR SMERIG PROTESTANTS STUPIDE VARRRRREKEUH, AWFUL ENDLESS PAIN UPON THAT SHIT HEAD, even more so on mini jezuïet stuk verdriet verhagen, pietje snotje protestantse verdomd gore achter lijke donner, een laf vals zwak dom dommer domst stinkend oud weif-krrrreng net zoals japie hopie stront scheffer en de ergste is edith tabakdoodskreng schippers en leeg hol mammon kutslaafs markie schijt rutte, kortom 80% van de vvd (ellendige  mammon nsb-ers) en cda-ers (hypocriet fascistisch door god en godinnen verdomd mammon schoftentuig, pretentieuze dood en dood zieken). Wat doen al die dooie schijt varkens uit de 20ste eeuw hier, behalve de boel kapot maken, vermoorden en besodemieteren met die leugenachtige loze lege kutpraatjes. En het lijkt wel alsof die krengen net zoals hitler geen enkele schaamte kennen, ja, ik ben verrot, verwaand en dood en daarom de brutaalste smerigste stinkerd (ss). 

Volgens mij kiezen mensen ervoor dom, stom, bang, laf en vooral conform te blijven, de eenheidsworst gedachte, uit zelfbehoud, eigen belang (HET belangrijkste principe van het vvd kutlulletje) en egoïsme, niemand wil mijn tragische lot mee maken, zoals hieronder beschreven, every one stares, void and blank, and then a shit opinion comes out of that shitty brain ..

hans van baalen en hans wiegel hadden van die typische gore nsb koppen, rutte het lege holle door edith mammon tabakkreng gesouffleerde nsb-vvd (stem)geluid, de foute partij van hol land (thierry bidet is natuurlijk weer een graadje rotter en dommer en afhankelijker van mammon putain poetin, de vee vee dee indirect afhankelijk van oranje na ss au mammon PIGS en de bedrijfsdood, olie-, gas-, kolen-, wapen- (frits stinkend smerig ss nsb varrekeuh bolkestein) en tabak industrie, hebzucht, pig greed, killing everything. 


ja, ja, interessant slachtoffer spele foor je ydelheid 

ha, ik lach, by eT sien in dees spiegel 

bianca castafiore in kuifje , tin tin 

eige naren 

en 

ambte naren 


ah, et is 10 oktober en ik kan nog steeds nagenoeg bloot door mijn appartement lopen met de noord oost en zuid west balkondeur wijd open, cheer u up, cheer u up, in de kuttenclup














!

Vergessene sorten neu entdecken!


HOF MARGALITH, 
het eerste wat je leest is een uitspraak van anti-semiet martin luther.. alleen daarom al mag ik martin luther en kant niet, anti-semiet, kotskereltjes dus en meteen is protestants net zo verdacht als het katholicisme of elk geloof in die verwaande verdwaasde verrotte kopf....


Een les uit een recent gelezen boek? ‘Dat iedereen, zoals Martha Gellhorn schrijft, één mens nodig heeft om van te houden en dat iedereen die kwijtraakt.’ In april verscheen zijn boek Met de kat naar bed

Zo'n barbie van de griend heeft nooit liefde gevoeld, alleen maar ijdele leegte en bezitterigheid en slachtofferig en gekwetst doen, wat ze verwart met liefde (medelijden voor haar ziet ze als liefde en zelf denkt ze liefde te voelen voor dr kinderen, alleen maar bezitterig, vast houden en grrrrraaien wat ze denkt te hebben met die verwaande bezitterige hebberige ouwe lijke rotkop). Volgens mij heeft sabine, dochter, nooit haar vader geslagen, maar wel haar ma, zus en olaf, ook al zo'n lafbek ...... ik zou 2 keer zo hard terug meppen...... als ik aan alle bovengenoemde griezels denk, dan zou ik er het liefste niet meer zijn, of veel beter, dat die onmensen niet bestaan, nooit bestaan hebben en nooit zullen bestaan ...... of dat ik ze twee jaar met de afgrijselijkste cluster koppijn heen kon zenden, never to be seen again on planet earth, devastating pig shit for planet earth deserves a painful awful death. 



devastating fotos of the worlds deforestation.....en dan jessica of sabine haitsma met niets dan ijdele kutfotootjes in de weer zien, die moeder met die onbegrijpelijke ijdele kuttenwoordjes in dr schijtuitspraakjes uit die stront kop, de oneindige stupiditeit, hoe vreselijk zijn die stomme stinkende kutteuh , daardoor en birgit en ines krijg ik bijna een hekel aan vrouwen en mensen, want die roddelende teef zit inmiddels nog meer in mannen, die kutmennekes laten zich blind door foute weive sturen met dat ziekelijke geroddel en gekakel uit die kippekoppe, zelfs bij mijn dochter zie ik oneindige conforme moralistische nuffige huilerige zogenaamd zielige kut leegheid.  Er zit niks in en dus kan er ook niks uit komen. 


https://www.yahoo.com/news/mars-helicopter-ingenuity-spots-perseverance-180000431.html

Mars Helicopter Ingenuity Spots Perseverance Rover During Flight 51

NASA's Mars helicopter Ingenuity flew for the 51st time. The Perseverance rover can be seen in the distance during the flight in an enhanced color image. Credit: Space.com | footage courtesy: NASA/JPL-Caltech | edited by Steve Spaleta

wat is "we are planets" van koletzki & fran een top muzikaal nummer, plus dat ik dan altijd aan stella moet denken, two times a natural high 











hm, ik wil weten dat vanaf de maan en mars en in ruim 98%, feitelijk ruim 99% (by aiTeT) van ons zonnestelsel er geen sterren zichtbaar zijn, ik wil weten dat windturbines op transportmiddelen olie, gas, kernenergie en kolen (grotendeels-liefst geheel) overbodig maken, want fossiele brandstoffen vernielen de wereld , net zoals het hebberige oorlogszuchtige mammon zwijn. 








ik ben een blauwbilgorgel, mijn vader was een porgel, mijn moeder een porulan, daar komen vreemde kinderen van










And be assured, i don’t know what i am doingk, just like u, just like me verschrijf ik mijn eigen waanzin of die van de mensheid ….. beide, met een nadruk op de waanzin van de mensheid .. i wish all the above and below in a negative way mentioned were really dead , not the mammon pig corpses they are on this planet 



 “mooi, het lijkt wel een stunt”, 

“ja, maar 1 of 2 op de 10 klagen, dat het ze afleidt, ik heb door me anders te gedragen zelfs 9 maanden in de gevangenis gezeten”, 

“namens de mensheid excuses,” zei de zeer vriendelijke lieve dame bij statensport ..

ik ben ook maar een nietig mens dat aanmoediging en troost nodig heeft, nu ik ruim 51% van de tijd met het verstotende verbannende mammon kreng te maken heb , de ouwe lijke suurpruim met dr weg rottende bek en al dr verwaande kuttengedachten

ja, ja, over mezelf afgeroepen, je zoekt zelf moeilijkheden op ----> omdat die lafbekken het niet doen, niets echt doen als veilig motto, die lamlendige passiviteit, pot verdomme







Tekenden de indianen al dinosauriërs ? Hoe wisten ze dat ? Ik zie er ook geen dinosaurus in..of heet het gewoon dinosaur national monument, daar ga ik vanuit. Als je vriend(in) tydelyk in nieuw Zeeland of Californië woont, dan hebbie een tegengesteld slaap waak ritme, wat ben ik blij dat ik weer regelmatig 6-7 uur per nacht slaap in plaats van maximaal 3 uur per nacht (sul je net sien dat ik vannacht weer maximaal 2 uur slaap).
























Van: menno van veenendaal <menno.vanveenendaal@hotmail.com>
Verzonden: maandag 9 oktober 2023 22:24
Aan: Eline Hoogeveen <eline.hoogeveen@hotmail.com>
Onderwerp: FW: Officiële waarschuwing.
 
Dat ouwe kreng, die conforme bange valse laffe ijdele zuurpruim, vind ik het grootste probleem in nederland, wat ik je brom. 


Van: menno van veenendaal <menno.vanveenendaal@hotmail.com>
Verzonden: maandag 9 oktober 2023 21:32
Aan: StatenSport Healthclub <info@statensport.nl>
Onderwerp: Fwd: Officiële waarschuwing.
 
En sterkte met je operatie, hoorde ik van een collega van je . Met hem afgesproken dat ik op mijn hoofd staan doe als er geen zuurpruimen in de buurt zijn of in een stille sport zaal. 

Hartelijke groet,  Menno 

Verstuurd vanaf mijn iPhone

Begin doorgestuurd bericht:

Van: menno van veenendaal <menno.vanveenendaal@hotmail.com>
Datum: 9 oktober 2023 om 21:22:32 CEST
Aan: StatenSport Healthclub <info@statensport.nl>
Onderwerp: Doorst: Officiële waarschuwing.

 Beste Dennis, 

Het onderstaande heb ik aan mijn dochter gestuurd, concrete vraag van mij, als ik na één lesuur zonder iemand te hinderen op mijn hoofd ga staan , is dat dan fout ? 

Als ik mijn armen net wat anders strek en iemand klaagt daarover, dan vind ik dat je tegen zo’n klaagster eigenlijk moet zeggen, heb je dat tegen hem gezegd ? Of laten we er met 3 , ik, Dennis, jij , klaagster (in het verleden altijd 30 plus vrouwen die klagen ) en Menno met elkaar erover spreken. 

Hoop je hierover te spreken. Mijn vaste voornemen is dat ik bij statensport wil blijven, zoals eerder geschreven. 

Vriendelijke groet,  Menno 

Verstuurd vanaf mijn iPhone

Begin doorgestuurd bericht:

Van: menno van veenendaal <menno.vanveenendaal@hotmail.com>
Datum: 9 oktober 2023 om 21:17:23 CEST
Aan: eline.hoogeveen@hotmail.com
Onderwerp: Doorst: Officiële waarschuwing.

Verdomme, dat krrrreng blijft me achtervolgen, als jij bij alle lessen waar ik geweest was er was geweest , dan had je ook gezegd: zo meteen een officiële waarschuwing is belachelijk.

Vast weer 2 tot 3 van die ouwe verwaande zuurpruimen, want meer dan 60% geeft me thumbs up en vindt me leuk en van 1 dame heb ik zelfs excuses namens de mensheid gekregen. 

Nou ja , natuurlijk moet ik ook naar mezelf kijken en ik ben blij met die duidelijkheid, maar als ik nou na de les op mijn hoofd ga staan of 1 keer met mijn armen net wat meer of andere bewegingen maak, krijg ik dan weer een klacht en word ik dan weg gestuurd terwijl die ouwe suurpruim vrijheid (vieren) en vrolijkheid voor iedereen bederft ? 

Groet maar weer , doei ! 

Verstuurd vanaf mijn iPhone

Begin doorgestuurd bericht:

Van: menno van veenendaal <menno.vanveenendaal@hotmail.com>
Datum: 9 oktober 2023 om 20:40:23 CEST
Aan: StatenSport Healthclub <info@statensport.nl>
Onderwerp: Antw: Officiële waarschuwing.

 Beste Dennis, 

Dank, zal me eraan houden. Jammer dat me dat tijdens of na de les niet verteld wordt, dat heeft alleen een body pump instructrice gedaan op zaterdag aan wie ik het onderstaande beloofd heb. Ook vanavond, 9 oktober , heb ik me voorbeeldig gedragen en dat blijft zo. 

Ik vind echt dat mensen dat rechtstreeks tegen mij moeten zeggen, zo klagen bij de manager is stiekem, achterbaks en laf, ik heb daardoor ten onrechte 9 maanden in de gevangenis gezeten, meestal vanwege roddel, angst en lafheid van 1 op de 10 of zelfs 100.000 (9 maanden gevangenis door een huichelend kreng was zo’n 1 op de 100.000).  Graag spreek ik je nog een keer rechtstreeks hierover, want ik ben een goede jongen en man. 

Sinds 2001 (3 kinderen) loop ik er al tegenaan dat positief energiek anders gedrag meteen veroordeeld wordt en dat is heel erg fout, dat moet overal gestimuleerd worden , op school, op het werk, bij sport. 

Vind het geweldig bij statensport dus ik wil graag blijven, en daar zal ik voor zorgen. 

Met vriendelijke groet,  Menno 

Verstuurd vanaf mijn iPhone

Op 9 okt. 2023 om 17:51 heeft Sport Healthclub <info@statensport.nl> het volgende geschreven:


Beste Menno,

Welkom bij StatenSport. 

Je bent nu een week lid bij ons en ik heb nu al van verschillende instructeurs te horen gekregen dat je de groepslessen verstoord hebt doordat je je eigen feestje aan het bouwen bent. 
Ook zijn er al verschillende klachten van klanten binnen gekomen die zich aan jouw gedrag hebben gestoord.

Helaas is er bij xxxx geen ruimte voor dit gedrag en daarom geef ik je een officiële waarschuwing dat wanneer ik nog 1 klacht van een instructeur of klant krijg, ik jou de toegang tot StatenSport verbied en dan zal ik jouw contract per direct beëindigen.

Als je hier nog vragen over hebt dan hoor ik dat graag. 
  
Met vriendelijke groet / Best regards,



 koningin nefertari , is dat hetzellufde als nefertiti ?

NEEN en je weet het niet eT is al so lang gelede, voor de stupide stomme mens, want wat is 4000 jaar op 4 miljoen of 4,4 miljard jaar (zo lang bestaat de aarde bijna) of 14 miljard jaar of oneindigheid .... 

Nefertari (Nefertari Merenmoet) (ca. 1300-1250 v.Chr.) was de vrouw van farao Ramses II, die als zijn evenknie de zeer invloedrijke functie met de titel van Godsvrouw van Amon bekleedde. Dit is de opperpriesteres die de dagelijkse rituelen in de tempel samen met de farao uitvoerde, en aan het hoofd daarvan stond.

Haar volledige naam is Nefertari Merenmoet. Deze toevoeging betekent geliefd door Moet, wat ook naar haar functie verwijst. Ze trouwde op dertienjarige leeftijd met de toen vijftienjarige Ramses, nog voordat hij de troon besteeg. Ze bleef zijn favoriete vrouw en een belangrijk raadgeefster tijdens zijn lange regeerperiode. Mede daarom wordt zij in Aboe Simbel even groot als haar man afgebeeld.

Toch heeft niet een van haar kinderen (ze had waarschijnlijk vier zonen en twee dochters), maar Merenptah, de zoon van Ramses' tweede vrouw Isisnofret, Ramses opgevolgd. Na haar dood werd Isisnofret Ramses' belangrijkste vrouw.

Haar graftombe is gevonden in de Vallei der Koninginnen en is ontdekt door Ernesto Schiaparelli in 1904. In de jaren 80 werd het graf volledig gerestaureerd en het wordt gezien als het mooiste graf van de Vallei der Koninginnen. Het bezoek aan de tombe is onderworpen aan zeer strenge regels. Zo mogen er een maximaal aantal mensen per dag naar binnen en mogen er maar een beperkt aantal tegelijk binnen zijn. Ook moet er pauze zijn tussen de groepen, zodat het condens kan worden afgevoerd.










nasa found rare extra terrestrial (lijkt me logies, een meteoor is toch altijd extra terrestrial, tenzij je ervan uitgaat dat je alles wat je op aarde vindt ook in het universum vindt, nou, met leven is dat zeer zeer karig gesteld...... als je de mensvarken beziet, misschien maar goed ook, als je dolfijnen, octopus en katten en poezen en tijgers en panters en jaguars ziet, jammer) meteorite fragments in the ocean (rare is zeldzaam)




https://www.youtube.com/watch?v=pbBpinyqE-0&t=8s



Early Christian and Jewish writers such as Flavius Josephus believed that Noah's Ark existed, even though unsuccessful searches for Noah's Ark have been made from at least the time of Eusebius (c. 275–339 CE). Believers in the Ark continue to search for it in modern times, but no scientific evidence that the Ark existed has ever been found,[2] nor is there scientific evidence for a global flood.[3] The ship and natural disaster as described in the Bible would have been contingent upon physical impossibilities and extraordinary anachronisms.[4] Some researchers believe that a real (though localized) flood event in the Middle East could potentially have inspired the oral and later written narratives; a Persian Gulf flood, or a Black Sea Deluge 7,500 years ago has been proposed as such a historical candidate. 

10.000-12.000 years ago a flood in Egypt and other parts of the world, there was a huge meteor which fell to earth then. 




ja, de sfinx was oorspronkelijk anubis, 

YES, THE SFINX OF GIZEH WAS ORIGINALLY ANUBIS, I AM 88% SURE OF THIS , 12 - 10.000 years ago built in Egypt with an exceptional highly civilised organisation and advanced soul knowledgeable almost scientific (1800-1900 renaissance) wise character, decay because they got stuck and remained in Egypt because of the (too) good life ?  Almost paradise, a little too hard work for the non queens and kings on the sfinx and the pyramids perhaps ..... "they" , the people, felt a very strong intra tribe egyptians relationship with freedom, solidarity and they indeed worshipped (wrongly in my opinion although nefertiti may have been a beauty and firm belief can also bring about beautiful and good things) their kings and queens as gods and goddesses (and the animals, birds, cats, dogs, lion, jackall) because it was a happy life they led, so it seems 

For those of you unfamiliar with his theory, here's a quote from his Sphinx Mystery website:

Robert Temple reveals that the Sphinx was originally a monumental Anubis, the Egyptian jackal god, and that its face is that of a Middle Kingdom Pharaoh, Amenemhet II, which was a later re-carving. In addition, he provides photographic evidence of ancient sluice gate traces to demonstrate that, during the Old Kingdom, the Sphinx as Anubis sat surrounded by a moat filled with water-called Jackal Lake in the ancient Pyramid Texts-where religious ceremonies were held. He also provides evidence that the exact size and position of the Sphinx were geometrically determined in relation to the pyramids of Cheops and Chephren and that it was part of a pharaonic resurrection cult.

So, was the Sphinx originally an Anubis re-carved into Amenemhet II?

enter image description here



Geen opmerkingen:

Een reactie posten