zondag 29 oktober 2023

.... roepende in de lege woestijn ..... doingk somethingk close to nothingk, lookingk like a gay idiot ..... i tried to get close, but everythingk still hurts .... i could use a little help around here, i could use a little love around here ……. show and give love and kindness and you may receive love and kindness 🤮 😻 mais quelle sacoche : wat een zak, alsof hij expres de clown uit hangt om iedereen af te stoten ….. en stel je nou eens voor dat ik Mihsa Slovakai weer tegen zou komen in de Poolse supermarkt en se sou segge, ik wil wel eens met je uit, maar ik heb dus een friend........ prima ! leuk ! zelfs 1malig ! vond ik met Nicole ook leuk (en teleurgesteld en verdrietig van daarna niks meer van haar gelezen of gehoord, 1 app met uitleg, sorry, you're ok, het blijft hierbij was helemaal top geweest, blijkbaar is er mij geen liefde of mede-menslijkheid gegund momenteel, trouwens van sommige mensen wel degelijk gevoeld) ........... en denken dat ik nu wel geheel into Irina Oekraïne ben, maar ja, de kans is zeer gering dat ik haar ooit weer zie en misschien vond ze het uiteindelijk toch vervelend, the way i came on to her, nou ja, dan is dat ook meteen duidelijk, ja, al die interessant doenerij, kijk mij nou eens spelletjes spele van sommige wijve, zo iemand bij vws ook rond 2015-2019 , ben haar naam gelukkig alweer kwijt, nadia oost of so, totaal geen belangstelling had ik daarna meer voor haar toen ik dat merkte, de verwaande ijdele muts (en over en weer had ik een relatie met barbara en daarna astrid in die tijd, nadia leek qua uiterlijk op astrid en zij had toen ook even een relatie met een "klein" mannetje, zoals ze zelf zei, zij is 1.83 meter dus ga maar na, maar toen zij eind 2019, begin 2020 wel even wat belangstelling toonde heb ik vriendelijk geknikt maar hoefde haar niet meer te zien, dat heb ik nog veel sterker met ines fotze kotze .... vind dat alles uitermate vervelend en teleurstellend en dan ook nog opgelicht worden door mybackyard.shop, zie hieronder, mygraveyard.life .... God Verdomme

 


GIMME A BREAKY, by STREPY ANUBIE 


als je ooit een actie ziet van voor 2 eur apple oortjes, nooit credit card of andere gegevens achter laten, de ellendelingen van mybackyard.shop en domme, domme ik, hebzuchtig varkentje, maar ...... ik ben een relatief goed mens, niet zoals poetin, trump, m. rutte, e. schippers, willy en maksie cosi hebbie hebbie na ss au, mijn troost voor tegen mijn stupiditeit~hebzucht.  


stingk zegt op se web site : "it's one thing striving for comfort, luxury and success, but quite another thing to have achieved it. it forces you to look for something more meaningful. 

at least this conceited self indulgent pig tried something with the rainforest and amnesty international, but that's it for stingk , a retired star


toch zeldzaam, zoveel egoïstische, egocentrische verwaande verwende rechtse hebzuchtige stupiditeit en zelfgenoegzaamheid in 1 persoontje bij rosanne hertzberger en barbara van de griend, bij barbara komt het ook door haar ouders (niet slecht, maar afgrijselijk, zo'n narcistische opvliegende aanwezige pvda ex protestantse pa en door een ellendig verkeersongeval slachtoffer vvd ex katholieke ma, die expres telkens een ander standpunt innam dan die narcist) en door haarzelf, margreet is bij mijn weten niet zo, bij rosanne zal mutatis mutandis ceteris paribus hetzelfde gelden, eline en annemieke hoogeveen zijn "gewoon" verwaand, verwend dom, niet (bewust) kwaadaardig (hoewel, annemieke is rotter, slechter, laffer, zwakker en daardoor valser dan ik, ik weet nu zeker wat ik al wist), annemieke en eline hebben lieve makkelijkere ouders gehad dan barbara, het gore smerige kutkotskrengetje met dr rotkop 


van margreet heb ik soms het waanidee, en dan is het niet zij, maar iets anders, dat mijn eigen dommige hebzuchtige menselijke mammon varkens kant laat zien, bijvoorbeeld als ik voor 2 eur aplle apple oortjes wil kopen 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten