vrijdag 6 oktober 2023

Als er geen liefde in zit, dan kan dat er ook niet uit komen en dit geldt voor barbara johanna van de griend, ines kutkots, birgit mushy mart, "openbaar" dus het meest gesloten gore smerige KUTTEN mini HY sterie, fivoor besloten smerige stinkende KUTTEN vennootschap, veel te veel verwaande verrotte dooie managers types in de jeugdzorg, geen doeners en goede warme empathische gevoelige echte praktijk mensen maar mammon varkens, de polisie helaas toch ook minstens 51% want ze worden daardoor aangestuurd (ooooh em, openbaar kutkots minihysterie) en zelf vaak ook niet helemaal lekker meer, de rechter lijke vrouwe lijke KUTTEN onmacht, hadden ze maar een blinddoek voor en totaal machteloos, die verrotte verwaande doodzieke KUTkrengen edith schippers, mark rutte, henk kamp en alle hieronder negatief genoemden ....... en daarmee "de overheid" als geheel en de bedrijfsdood of "het bedrijfsleven", corporate shell, weapon industry, tobacco industry, the way agriculture is organised, the meat industry are murder on this ("our", but NO possession, all that pig shit who think they replace god are possessive pigs) unique planet

 doe es gek 

eline 

i call out the quiet and fast and efficient ã"TëT revolution 

lady strepy yin yang anubis 






Hebben jullie al geld gestort aan het project van Eline, tu Delft, om met infrarood voor de Russen hologrammen te maken van Oekraïense soldaten voor Oekraïne zodat onze broeders en zusters daar minder afgeschoten worden ? 

leese, we leese alleen maar en sijn verder passieve verwende verwaande verrotte bange laffe valse klikkende hiërarchische eindeloos stupide sielige slachtoffer feite lijk dooie kutkippen, mietjes, blaaskaken, praatjesmakers, good for no thingk, wat verdienen ze een oneindig keiharde trap voor die volgevreten verwaande verwende verrotte doodzieke reet,

Hierboven en hieronder staat de waarheid , 


God Verdomme 



Van: Veenendaal, Menno van
Verzonden: vrijdag 6 oktober 2023 21:20
Aan: 'eline.hoogeveen@hotmail.com' <eline.hoogeveen@hotmail.com>
Onderwerp: blog

 

Continu die druk en die asem van verwaand verrot doodziek krrreng  edith schippers in mijn  kippenek en dan overal weg gestuurd worden, opgeruimd staat netjes, al mijn vrienden en familie hebben me in de steek gelaten, maart 2019 voor het laatst echte seks, of vrijen, beminnen, verwaande ~die gore smerige rrrrotte kutkippekop waant zich meer dan ik, ha ha hahaahahaaaa~ verzuurde verbitterde dooie huichelbek barbie van de griend weer met dr koffertje voorbij zien strompelen, soortgelijke krrrengen die me buiten sluiten bij het ministerie van lnvezk, elke vorm van vriendschap of liefde wordt me ontzegd door die tering tyfus takke pest pokke kalere krrrrrrrengen , weg gestuurd worden zonder enige geldige reden bij mijn favoriete sportclub met de mooiste dames en godinnen, waar is dat in verschrijvers naam voor nodig en iedereen laat het maar gebeuren, we concentreren ons autistisch op ons miere taakje, niet die stinkende schijt beerput van poetin, trump, oranje na ss au mammon animal farm varkens over ons heen trekken 

Het is een wonder hoe ik er nog voor sta en ik wilde weg uit dat verstikkende blubber moeras

they would not let me, het goorste smerigste dode kreng danny, valse laffe gewelddadige domste stomste politiekut van mariahoeve "politiestation" kotsskut op me af sturen, helemaal in lochem kwamen ze me ophalen, vanwege leugens van dat kreng barbie, 

 God Verdomme 


Pfew, ik vind soms dat ik een te zwaar leven heb, genegeerd worden, in de gevangenis gesmeten, verguisd, ontslagen, continu alleen maar kritiek, nooit een bemoedigend woord, overal weg gestuurd, nooit echte liefde ervaar behalve van mijn poes, terwijl je de waarheid vertelt en een betere mooiere toekomst laat zien en het onderstaande is ook 99,8 % waar, de waarheid, de waarheid, de waarheid, eT is de waarheid, iT  

aan: me selluf 

subject~object : alweer die godverrrrrdomde onderdrukking van vrijheid (van meningsuiting) 

Volledige openheid is noodzakelijk voor een doorbraak.

We leven en zien alles vanuit ons eigen eenzijdige perspectief en een en ander is ook een gevolg van 5 jaar continu onderdrukt worden, gevangenis is god verdomme niet niks en dan horen of leese "dat mag je niet zeggen en niet open baar maken" en stiekem en stil al het belangrijke weg moffelen en dat stil zwijgen of verhullen van wat er echt aan de hand is in Nederland, god verrrrdomme.

Ik vind dat het zelfs bij principiële zaken als deze mogelijk moet zijn om constructief en positief samen te werken, dat wil ik en daarvoor zal ik zorgen ook.

harte lijke groet, ver 

schrijver 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten