maandag 23 oktober 2023

WAT ZIJN ZE ONEINDIG STUPIDE, HET IS NIET TE GELOVEN HOE STOMPZINNIG EN VERWAAND, VERROT EN DOOD "de mens" , vertaling "de geest" is .. God Verdomme, DIE VOLKVERLAKKERIJ GAAT MAAR DOOR EN DOOR, piggy hebbie willy aleksie na ss au blijft se voorgekauwde ijdele kuttepraatjes aan de telegraaf en andere debiele journalisten verkondigen, shell maakt reclame dat ze streven naar 10% wind energie, naast 95% olie en gas winning, COMPLEET GESCHIFT EN GESTOORD, HET GORE SMERIGE MAMMON VARKEN, GEWOON DE WERELD BLIJVEN VERNIELEN MET OLIE, TABAK (KOTS KOTS KOTS, DIE STOMSTE ROKERS, EET 1 KEER TABAK EN JE ROOKT NOOIT MEER EN DIE SIELIGE STAKKERDS NIET MEER HELPEN IN HET ZIEKENHUIS BIJ LONG-, MOND-, KEEL- en/of SLOKDARMKANKER, je bent gewoon te stom) en de veeteelt voor die zieke hamburgers plus de verrotte mammon land- en tuinbouw ................................... ik heb nooit schat gezegd tegen een (mijn, geen bezit) vriendin en dat zal ik ook nooit doen, daar had ik in 1991 nog een discussie over met caroline geelen , we vonden het allebei stom als ik "schat" sou segge, henceforth i shall never call a girl friend "schat" or treasure ......... hoewel caroline wel een schat was, zij een 9, ik een 6, zo'n relatie is gedoemd te mislukken, maar ik was ook gewoon stom en dom

 


nou en, ken mij et schele, nee, et ken me niks schele 


barbara zou ik trouwens "ziekte" of "krengekop" noemen. Hoi ziekte, ik heb de hele week gekookt en boodschappen gedaan, breng jij de afvalzak weg (en gooi jezelf ook a.u.b in de container). Hee krengekop, vanavond eten we zilvervliesrijst met ui en knoflook met spinazie en een thaïse smaak. 


ik ben alleen maar vriendelijk en aardig geweest in die toch wel bijzondere winkel Ananda, waar de heer Kemperman uit Brabant mijn horoscoop trok en mooie goede dingen zei voor 20 eur slechts en ik het mooiste beeld (je) ooit gezien heb van HD god Anubis en schitterende Robijn van 19 jaar die zich misschien wel overrompeld door mij voelde, ik vond het een leuk contact en weet nagenoeg zeker dat Robijn het ook bijzonder vond en dat ze zich niet (sexueel) door mij geïntimideerd voelde --> heb geen enkele sexueel of anderszins gewaagde opmerking gemaakt, wel op verschrijver out 

of 

order gewezen en daardoor nu deze winkel ontzegging, so gaat eT , maar ik find eT niet errug, ik ga daar ook niet provoceren, geen zin in en zinloos, let’s put up a show, don’t make me stay 










Sinds mei 2023 negeerde se dees kattenmand à 7,50 eur uit de action, sinds vorige week ken ze er een hele nacht in bleife ligge en se ligt er so faak, dat ik haar soms wel eens mis, in de mand keik en dan ligt se daar ! 








Hoe ontstaat een maansverduistering?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten