woensdag 11 oktober 2023

Heb helemaal geen zin meer in al die kleinzielige klein burger lijke lulletjes en kutjes met die onnozele praatjes en meninkjes, die kippetjes op een stokkie, ik raak er oneindig vermoeid en teleurgesteld van en krijg zo’n hekel aan de mensheid en ik voel geen liefde meer , al dat ijdele valse lege bange laffe mammon gekakel

 ik ken er niet meer tegen, balkebekkie in de protserigste grootste lelijkste mercedes ijdel rond de hofvijver te zien rijden met se schijtkop, elke dag die 100.000en vervuilende nietszeggende niets doende mensen in files den haag in en uit zien rijden 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

i wish i was joined by āïTëT who would put an end to all that mammon pig 💩 shit

oei, als dit het begin van het einde is, weer een sombere fase gaat me niet gebeuren, maar ik voel inderdaad geen liefde meer, wel heel veel hekel en eigenlijk haat, als alle negatief genoemden creperen, dan zou ik weer vrolijk en bevrijd zijn, denk ik nu ..

Heb er zo ontzettend genoeg van, ik hoop dat iedereen de kalere krijgt en dood valt, you’re better off dead, specially poetin, trump, kim, al saud (saudi arabië), edith tabakkreng schippers, balkebekkie en mark kutrutte. 











Geen opmerkingen:

Een reactie posten