dinsdag 31 oktober 2023

ja, "zij" hebben recht op dat miezerige klein zielige klein burgerlijke bange laffe en daardoor valse HYPOCRIETE HUICHEL geloofje, vind ik, if that brings fake false security comfort or solace to u ...... i might be to blame to be a free thinker, maar ik heb wel het recht om mezelf te kunnen zijn en me vrij te uiten zoals ik wil in een goed en vrij land …. en dat je met je verwaande gelovige ONBESCHRIJF LIJKE KUT HARSES DAARMEE DENKT “HET RECHT” TE HEBBEN EEN ANDERS DENKENDE UIT TE SLUITEN, feite lijk verdien jij de hel, MET JE VERWAANDE VERROTTE DODE KUTTE SCHIJT KOPF

 


pluss verkeerde solidariteit tussen de wijve 


kies einde lijk eens de kant van het goede en het betere ..... het beste 


WIE DENK JE GODVERRRRR DE GODVERRRR WEL NIET DAT JE BENT en ik ben nog steeds 98% van mening dat de destructieve moordende verwaande verrotte doodzieke gelovige klaagster "verwijderd" moet worden of overtuigd van het goede, betere, beste ....

 iemand zonder geloof kan een "bevrijd" leven lijden~leiden, een gelovige slechts 2 % .... of so, weet ik eT, ken mij eT schele, helemaal niks, waardeloze schijtmutskutlullen ..... en vooral .... VOORAL ... ik heb het recht om geaccepteerd te worden door 8 van de 10 op het werk , in de yoga club en over all en door te gaan met het goede, het betere en het beste


en als dat in gaat tegen je miezerige miserabele kuttengeloofje, too bad for you, stomme laffe bange hypocriete huichelende valse kutmuts


GOOR SSMERIG KANKERRRRRKRRRRENG 😭😭😭😭


laat mij maar even zwelgen in zelf mede lijen want daar heb ik 98% , voor iemand uit oekraïne 1 %  irrrrina&mz,  "recht" op 


heeeee, ontgrendelen fan me iphone 2020 eige luk 2022 lukt me alleen maar met me rechter wijs fingert


als ik ooit nog es een iphone se 2022 kreig, dan met me linker wijs fingert of me pink of me duimp



STOMSSTE GELOVIGE KUTMUTSSEN 
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten