zaterdag 28 oktober 2023

oooooooo jė sis krãïst, Irina is 100% sex , datteuh overleefeuh jeuh nietteuh jongeuh


Mergalitheuh 


Au, wat was die scėne na de sterilisatie van Musty pijnlijk, dat Ratchet haar ging troosten, maar ze was ontroostbaar, zo on geloof lijk om daarvan getuige te zijn geweest, zoveel liefde en ze wisten allebei wat er gebeurd was, baarmoeder weg, geen kinderen meer, molloy, haar eerste, was net zo leuk levendig als Diva, het hondje dat je hieronder ziet, bijna te, als ik daaraan denk dan smelt ik, van vertedering en ellende, hem, the king, zo laten castreren op een boerderij, zijn vacht was ook wat dof geworden 


HEEEEEEL gauw, miauw, aan iets anders denken en dan wordt ze sex cat , dat artsen te geld en dus hebzucht mammon gedreven zijn geworden en niet meer de mens centraal staat, maar de inkomsten en ook te verstard (rechts behoudzuchtig) lijkt me, voor mij is wiet en zijn psy truffels het allerbeste, psy paddestoelen te heftig maar super interessant, ik ben voor psy paddestoelen bang voor het eerste uur, de eerste twee uur …… Jamaica funk, that’s what iT is, let iT geT into  u


Bij 🐝 Margreet van de griend riep ik voor het eerst,  Tjezis, wat is dat nou voor iemand ! (letterlijk tegen barbara, die dat niet leuk vond, ze zag dat ik daardoor veel meer verliefd was op Margreet dan op barbara), dat heb ik daarna ook net zo sterk of zelfs sterker gedacht bij Aska, Margalith (die vooral !!!! WOW, WOW, WOW !!), Anke, Stella, Mihsa, Anna, Nicole, Regina, Mahsa , Indra, Kinga en nu Irina toch nog bijna steeds in de overtreffende trap, Irina is niet te geloven …… en toch keek ze eerst voor mijn gevoel wat angstig weg toen ik het eerste uur aan het einde van een half gevulde zaal in me blauwe pakkie haar zo goed mogelijk na deed en er mijn “creativiteit “ aan toevoegde en vroeg , was it okay ? Ze legde vriendelijk uit that it distorts or it might disturb the group feelingk , i won’t prohibit iT , but you should follow the group, waarop ik beloofde dat ik dat zou doen en toen ging zij tijdens een uur Pilates voor doen hoe ik deed, maar dan perfect uitgevoerd, zodat ik me een paljas in een vacuüm gezogen blauw sielig sex pakkie voelde. Aan het einde van de les stond ze te praten met een deelneemster en toen gaf ik haar een kus op haar wang en zei, thank you for this wonderful experience, iT shall never be forgotten, de 6 mensen in de zaal vonden het leuk, zij keek voor mijn gevoel geërgerd geamuseerd en liep weg , het deed denken aan hoe Rosan Hollak bozig bij me weg liep (“hoe jij schrijft over mensen”) bij de expositie van Cleo Campert, Remco was er ook ! in 2013 en toen was ik daar verbaasd over, ik had toch niet negatief over haar geschreven en ik schreef de waarheid tenslotte over mensen, nu vind ik Rosan nuffig verwaand moralistisch en ik vond haar boek ook ijdel en niet zo goed als haar columns. 

Bij Rosan Hollak en Maria Barnas dacht ik allebei WoW, Maria had een 20 jaar oudere aardige man als vriend en 2 kinderen en ze wilde niet de sfeer proeven bij een ministerie, ze was de eerste 8 mailtjes aardig en vriendelijk en bovendien een vriendschappelijke ontmoeting waarbij zij en haar man heel mooi spraken (maria) en hij zong en bas speelde, maar daarna opeens, nee, ik heb geen zin om jou op je klote ministerie te bezoeken, terwijl het van mij uit ook vriendschappelijk bedoeld was, ik wilde haar, schrijfster en beeldend kunstenaar, de onwerkelijke sfeer van een overheidsgebouw, VWS, in 2010 laten proeven.

That’s how muts iT hurts, eT 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten