vrijdag 6 oktober 2023

birgit mushy mart is een verwaande domme stomme kut , wat er niet in sit ken er ook niet uit kome, daar is dit stupide weif het leefende beweis van....... Faye van pizzeria la scala den haag zuid is van het kaliber harley david son Nicole power of american greek european natives, wow, wow, wow

 wat een schitterende ferme gelaatsuitdrukking en haar cheekbones


in eT rijtje Marguerite , Mahsa, Regina Silk Green Shirt Stella and so on and so forth 


Ja, je lijkt ook echt op Faye Dunaway, niet zozeer qua gelaatsuitdrukking, 

hoewel je misschien nog mooiere cheek bones hebt dan faye dunaway en die waren al 10/10 

maar dezelfde uitstraling als in chinatown met jack nicholson 

of nog veel beter 3 days of the condor, de moeite waard, want ze redt robert redford 

in een mooie nog steeds actuele film, de waarheid wordt fundamenteel

 verborgen gehouden door  de government, de overheid 

goh ik vergeef en vergeet ines kutkots niet fanwege die grap fan de dwerg

nu ik elke dag even net zo hard lach om me eige malligheid 

met me winkelmandje als een trofee continu naar benee en naar boofe

aga schoot in de lach, victoria liep verontwaardigd (lachend) weg 

victoria is de enige goddess die ik nog regelmatig zie van 2018, 

geen 1 zie ik meer van 2018-2022


i believe pfufufufufufu 

in the powerrrr of 

american european world natives, indian soul powerrrrrr Nicole & Faye, Asska too much

business, business, i am a married wife vhat do you vant, sau nummer vier ?  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten