zondag 29 oktober 2023

You are the strongest woman i ever felt the presence of, zo zei ik het tegen Irina Ukraine 🇺🇦 ........ and the most beautiful i ever set my eyes on dacht ik bij meselluf, maybe iT ‘s too much, eT ........ Kijkie wattie nouwie gedanie hebbie …….. heppie een honda ?

 

"hee strepy, je bent er nog !," roept ie tegen mij, nadat hij 3 uur weg is geweest voor se yoga clowneske kleuter wijfe gedrag rond 20.30 uur des zondagavonds 29 oktober 2023, jullie geschifte maffe nergens op gebaseerde jaartelling, nou ja, beetje grappig is het wel, zo'n wat fictieve je zus krijst figuur van alles laten bepaale wat er in die stomme domme mutse koppe om gaat, gebaseerd op 

de wentelingen van de aarde in een maand om de maan, die dus stil staat ten opzichte van de aarde (daarom altijd dezelfde kant naar de aarde gericht) en bij of op de maan duurt 1 dag 28 dagen, dat wil zeggen dat de aarde in 1 dag om haar as draait, de maan in 28 dagen, dan is nog eerder de maan het middelpunt van het universum dan die aardkloot, maar in een oneindig universum is er natuurlijk geen middelpunt, gelovige domme, dommere, domste mensvarkenskippenratten, de plaag en gesel van de wereld.  

Ja, waar moet ik dan heen, als ie roepie "hee strepy, je bent er nog !" .... Zo makkelijk voor me om even twee deuren open te doen en naar buiten te stappen, waardig wie immer. De stomme muts , maar wel lief en hij sorgt goed foor me, 

Strepy, Lady, Yingie Yangie Anubie 

ja, ja Bast et ..... eT sal ferder well 


nou dat weer, opeens 63,50 eur afgeschreven van mijn credit card via mybackyard.shop op 28 oktober 2023, kijk ik terug tm 7 juni 2023 en er zouden 11 afschrijvingen van 63,50 eur zijn geweest door datzelfde mybackyard.shop, alleen stonden die vorige 10 maal 63,50 eur er bij mijn weten eerder niet bij, zo ja, dan ben ik voor 698,50 eur opgelicht door mybackyard.shop, begonnen toen ik voor 2 eur via die website wel apple oortjes wilde bestellen, hoe dom ken je zijn. 

Morgen weer ongerust met ing bellen en ik ben al zo moe, dan ook dit gedonder en gedoe er weer bij, pfoe, moe, moe, moe ..... moet ik maar niet via internet kopen, daar zit wat in, maar "altijd" of nu dit mammon gedonder en gedoe, kots en zo'n zonde van mijn en iedereens tijd en ja, makkelijk om via internet en credit card gegevens mensen te plukken en bestelen, vrolijk word ik er natuurlijk niet van ....... en het komt ook nog door mijn hebzucht van via internet hebbie kopie, abah, wat een misère weer. 

Ik wil zo graag domweg gelukkig zijn in den haag en dat lukt voor wel 60% en dan bederft dit soort malafide gedoe weer mijn avond~nacht, net naar die lekkere Irina muziek de 45ste minuut aan het luisteren (zie hieronder, geweldige troost tegen van alles) en dan deze financiële fraude ellende weer, moe, moe, moe, naar bedje toe  

Erg blij dat ik zeker 5 van de 7 nachten 6-7 uur slaap, dat was ruim 6 maanden 3 uur per nacht, van december 2022 tot juni~augustus 2023. Tussen juni en augustus 2023 steeds meer uren, tussen 3 en 7 uur per nacht. 


Dat doet soms gemeen pijn, misschien wel het meeste en dat is ook weer wat dubbel fout, nu ik Irina knapste en mooiste dame i ever met heb leren kennen, daar in Oekraïne de boel verwoest en ik ijdel neuzelen over yoga, internet fraude door mijn eigen hebzucht en de lekkerste wijn. En niet denken aan de miljoenen hoog bejaarden in en uit Oekraïne die het veel zwaarder hebben, nee, ik denk dan aan de knapste goddess i ever did see, terwijl ik zit te schateren om die teksten van die stomme (intelligentere op een andere manier) poesies, hoe sie mettie elkarie ennie mij pratie

en het volgende moment denken, wat génânt, zo mijn liefdesverdriet om Irina vergeten, met domme kleuter schaterbuien, terwijl onze broeders en zusters (mooiste mensen zoals Irina 🙀🙀😱😱) afgeschoten worden en crépèren in de naderende kou en andere ellende daar in Oekraïne. 


En dan ook nog leutere oofer de lekkerste wijnen , maar ik heb het verdomme op mijn eigen manier al zwaar genoeg, sinds maart 2019 geen sexuele liefde en eigen lijk zeer weinig liefde …… vanaf augustus 2020 (gevangenis alphen ad rijn 1 week, toen weer die afgrijselijke politiecel in voor een heel lang weekeinde, de week daarvoor ook al zo’n afgrijselijk weekeinde daar .... opgepikt in Lochem vanwege niets dan leugens van die lelijkste rrrrotkopf barbara van de schijtkutkop van de griend en toen die nachtmerrie van 3 maanden gevangenis Zaanstad en ruim 3 maanden de verrotste ziekste kutkrrrrengen van fivoor gevangenis, smerige schijtwijve, waardeloze stinkende kippekuttenstront, ze moesten die gore krrrrengen 8 weekeindes in een politiecel smijten godverrrr domme en trappen voor die valse verwaande doodzieke reet, dus logies dat ik tot november 2022 somber was ..... wel blij dat ik weer een baan gekregen had na 9 maanden rrrrrot gevangenissen, nog onrechtvaardig ook.

 1 december 2022 of zo een half pakje psytruffels Hollandia gebruikt en Stella gezien en toen was de grootste ellende voorbij, hoewel, toen ging het ook mis bij mijn werk , terwijl ik juist het top de top deed of ging doen, de verrotten lieten bij lnv zien hoe verwaand verrot doodziek ze zijn en dat kutteklotetuig blijft lekker sitte in schaal 14-16, 100.000 eur tm 140.000 eur per jaar voor loos ijdel stompzinnig kuttengekakel ..... en daar een gore smerige schijtvarkens kopf leugenaar manager mee maken, KOTS, KOTS, KOTS, DIARREE en andere STRONT EROP zoals er uit die verwaande verrotte doodzieke hypocriete huichelbekkies komt.....

maar goed of slecht, nu sielig doen en leutere oofer wijne, en dan zo’n Goddess Irina tegen komen en denken aan de ellende in haar land en de wereld
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten