woensdag 20 december 2023

Ja, want eigenlijk moet de regering en de voor stemmers Irak oorlog 2003 in nederland, vroom pruimebekkie godverrrgete balkenendeschijtbek en net zo vroom kreng donnertje en minieme rrrrat verhagen voor het oorlogstribunaal, net zoals vlad poetin en daar is geen juridisch onderzoek voor nodig, de feiten liggen er, de veroordeling ook, gaan helpen in de hel van Irak die je daar gecreëerd hebt, akelige mammon gelovige kutkrrrrengen.

Zag pietje snotje donner bij het vredespaleis, kan het niet laten om te roepen, hee ouwe donner, oorlogsmisdadiger in Irak ..

 godverrrrdomme dacht ik erbij maar zei ik niet met zijn verwaande vrome protestantse vanwege de oranje zwijnen hervormd geworden lelijke laffe bange grefo schijtbek.


Bij de yoga een dame van 1.80 meter en perfect figuur en perfecte kleding en alles perfect, knap en mooi ! een 10 en een HOOG niveau bij INNER EMBASSY 🙀😸😺😻

 Iryna Ukraine blijft de 10plus, als ik haar nooit meer zie voor altijd, ze heeft dat ruig woeste stoere niet perfecte dat of wat haar een 22 of 44 of 88 of 100 of 222 of googol maakt, waar die perfecte dame, wat een knappe droomvrouw, ook een 10 is en ik een 7,9 qua yoga beoefenen, wat een verademing daar, wat is inner embassy geweldig .  

Zo’n hele bak met hout, en ik heb er het afgelopen jaar ruim 50 in Den Haag zien staan, terwijl ik altijd dezelfde weg fiets, dus in heel den haag zijn er vast 9000 containers geweest, gevuld met mooi schitterend hout dat wordt verbrand 🙀🙀😱😱, in de oven gegooid ..... toen de Kruisbeklaan 43 verkocht werd aan een beetje een mammon patser inkoop ambtenaar bij bzk, edwin schaap, ging de schitterende rubberwood vloer eruit om vervangen te worden door zo’n nep vloer van samengeperst hout met een plastic laagje erom heen, allemaal verbranden, al dat schitterende hout 🤮🤮🤮🤮, 

speaking of which, ik zou anaal nooit kunnen, mijn piemel wordt meteen slap als ik daaraan denk en dat was ook op 15 of 18 of 22 jarige leeftijd zo, als twee mensen dat met plezier zonder dwang willen doen, ga je gang, ik vind het smerig 

.. ik heb de afgelopen 3 tot 4 maanden veel problemen om op tijd te komen, op mijn werk was ik wel bijna altijd op tijd en voor 27 november 2017 was ik ook altijd bijna op tijd, nu bijna altijd net te laat …….. dat wil ik veranderen, ik wil rustiger aan kunnen doen en me niet zo nerveus haasten , haast is haat, gauw de joden, de heksen, de ketters, de moren, de indianen, de negers, de Taiwan people, de Palestijnen , de oeigoeren, minderheden verbranden, liefde is geduld, geduld is liefde, mijn geduld met de mensheid is compleet op

 

Volgens mij ben ik en is meer dan 87% van de mensen niet echt zelfstandig maar afhankelijk van een ijdele verwaande verwende verrotte doodse mammonkanker maatschappij en dat meen ik letterlijk en het betekent onze ondergang 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten