vrijdag 22 december 2023

Als ik trouwens die blog post over greenhouse planet earth heating up over 40 degrees celsius up to 800 degrees celsius where all the oceans evaporate of broeikasgas lees, dan is waterstof het slechtste, HET broeiKASGAS (hoofdletters van aiTeT), maar ik kan me heel erg vergissen, ik weet 98% zeker dat olie, kolen, gas en veel te veel verbranden de snelle ondergang van de mensheid betekenen, Nikola Tesla dacht dat meer dan 100 jaar geleden al en die is heel wat intelligenter en slimmer dan ik

 

Jan van Veldhoven en Frans Willem Erkelens en zus en neef en kennissen en vrienden bij de varia kunst expositie 

soms denk ik dat ik niet heel geschikt ben voor 7 dagen op 7 samen wonen, met Iryna misschien of Elena, liever 2 dagen op 7 .... oetlullie, pikkie, ass holie, mierie neukie, see kouwie kakkie mennie verscheitert he by Lady Strepy

https://www.youtube.com/watch?v=EBJkb5wrw-Q


In darkness let me dwell, dowland, edin karamazov plus sting 


























































Geen opmerkingen:

Een reactie posten