zondag 17 december 2023

Wat hebbie toch een vreselijk stupide smerig verwaand verwend verrot vermolmd mammonkankerkutkippekoppie, ronnie plasterkie kutte kerkie .. "So, vakantie, weer van se RUKKESTEIN, RUKKEN MAAR, HOPLA, HOLALALALAAAAA, HOLA, HOLA, HOLA, HOLALALALALAHAAAAA, HOLEEEEE, HOSEEE, spuiten maarrrrrrr zongen Pieter Kolb (15 jaar) en David cornelis Hoogeveen (14 jaar, nog geen natte droom gehad, die had hij met 14 en 10 maanden of so, soals hij me self fertelde, o, ja, gefeliciteerd sjei ik maar) dann, wat Annemieke met een moralistisch beteuterd nuffig surig opgetrokken mondje en wenkbraiuwen viezig keikend blubber eende bekkie aan me vertelde, wat moet ik daar nu om lachen, toen was ik ook verontwaardigd !

 

Knoop greetje wildersmammonkutje maar op aan se ss stropdassie, aldus sie Lady Strepy Anubis Yin Yangie ..... soals die varkenskutteknurft met de Marokkanen wil doen, mooi stoer sterk volk, jarenlang die ellendige koningen en valse verrotte verwende verwaande kuttekoninginnen trotserend, britten, fransen, duitsers, hollanders en noormannen belagen, belaagden ze ook nog eens, fransers van de liberté, egalité, fraternité en zo zijn nog steeds het meeste welkom ..... bedouïnen, berbers, indianen, negers, chinezen, indonesiërs, echte levende mensen verenigt u, tegen :

met je vieze smerige keurige verstikkende verkillende verstarde humorloze geestloze liefdeloze moralistische machinale (veel meer spirit, ghost in THE machine aiTeT) kutten regeltjes en hoe het heurt alles en zelfs het niets smoren en vermoorden, gore gelovige mammon kanker krengen ronald plasterk, greet wilders, caroline van der plas, yesilgozKOTSS, pieter omtzigt don't stand on the shoulders of midgets, they stand in their own vain sour conceited cackling coward conformist cunt mammon cancer rotten pigchicken shit ..


 Ja, dat vond die wimmie kokkie mooi, see, dattie selfs door billy clinton he een mooi woordje toegespeeld kreeg he, daarie waasie mee in se nopjes, see .... good old days, maar wim kok was ook een behoudende bazige humeurige nurkse sociale democratie uit verkopende figuur droplul van die of dat mammon college met neelie smit kroes in breukelen, een soort master slave business administration 

Wat zijn meer, veel meer dan 50% van die yoga kutten oneindig stupide dom, maar ja, de mensheid is oneindig stupide, toch zijn meer dan 59% --> ãïTëT maakte van 50% 59% van die yogakutten net nog wat meer stupide stom, verstard verstild in hun gevangen zielige domme kuttenwereldje van vast staande kuttenbeweginkjes, conceited conformist cackling coward cunts, net zoals ines en barbie barbara aan sport deden, nooit vrij, altijd gevangen en daar zo in berusten dat je een eeuwig rustende dood(ziek)e kut cunt fotze kotze bent .. in your pigchicken shitty grave 

Goh, ik heb nooit aan sex of een mondkus gedacht met Margalith, Anna van 23 jaar, Misha, (en janus jana plus ines, maar dat was omdat ik “al” wist dat ze een preutse frigide zielige coward cackling conceited conformist cunt waere id est zou zijn, maar dat IS zo, zo is eT) en wel enorm aan sex gedacht bij Silk Green Shirt, Regina, Stella en nu tot mijn verbazing zelfs bij Iryna Ukraine, dat ik dat durf, nee, echt ! ja, toch 1 keer in het zwembad een klein verhuld orgasmetje van Margalith, van ik wil je niet laten zien dat ik een 10plus ben en jij een 4, maar dat weet ik niet zeker, zelfs daar is ze een te waardige godin echte van de liefde dus niet zoals aphrodite waar jaloezie en bezit een grote rol speelden












































Geen opmerkingen:

Een reactie posten