zondag 24 december 2023

Stel je eens voor dat ik Irina Ukraine nu tegen zou komen, ik heb net een pukkeltje op me neus 😱😱😱😱🙀😻 Nero, een gek geworden Romeinse keizer wilde de wereld in brand steken en stak dus Rome in brand, die gedachte komt ongeveer 2000 jaar later uit, "de mens" steekt de wereld in brand, in de fik, in de hens en ze zien, voelen, weten en kunnen niks (goed(s)...... The only time you smile is in the photographs and when I pull you close, it's like you're holding back, before we turn to strangers tryna love in the dark ....... mooi onderdanig afhankelijk van de vrouw liedje van of met Hozier, voor mij zou die relatie voltooid verleden tijd zijn, maar misschien klink ik nu arrogant en verwaand als lonely men looking for some kinda truth ........ voor dieren geldt er meestal geen waarheid of moraal, bij "de" mens lijkt dat het enige te zijn, in ieder geval de hieronder negatief genoemden, een keurige ijdele verwaande verwende verrotte kuttenmoraal, die de wereld en warme empathische mede menselijkheid, vrijheid, gelijkwaardigheid en sociale solidariteit vernielt, wat kots ik toch van die vreselijk verwaande verwende weive die het hoog in de kipkuttebol hebben, zo erg, dat ik moeite heb om een relatie te beginnen, maar dat ligt ook 66% aan mezelf, nog teveel frustratie, teleurstelling, woede en verdriet over dat gore smerige kutkrrrrrreng ....

 

Nijntje, fies klein konijntje, par la grande Dame Strepy, ja, altijd maar als een haas er fandoor en niet leuk met me spele .... het geestloze liefdeloze  konijn



 ..... iT

is 

rainingk 

again , zo’n orgasme dat je van onderen zo’n samengetrokken bijna zuur gevoel blijft houden, te veel te krachtig eruit , soiets ? 

KENNIE SCHELIE ! 

Als je leeuwen of tijgers zo'n lieve koe, of rund, wilderbeast of gnoe ziet verscheuren, dan neemt mijn sympathie toch wat af, 

JA, als een vogel met een worm weg vliegt, niks aan de hand, als ik met een vogeltje in me bekkie loop, moet je de mense eens horen met die hypocriete huichel kuttemoraal, is me trouwens nog niet gelukt, maar het idee, het idee, een muissie vinden veel mensen ook al vreselijk, denk eens aan de ziekte van weil denk ik dan  ....

 en ik heb die eline, david en stijn wat beter geobserveerd, bestudeerd en ge anaal y seerd, het is vreselijk, some fathers do have them, ik begreip et helemaal dattie se liever niet gehad had, se liever niet meer leest, hoort of siet, se sein stupide, achterbaks, huichelend, hypocriet, doen alsof ze onnozel zijn en dat erg interessant vinden en dat houwe se al sinds 2018 vol met die kippe ~ eendeschijt harses, maar ze zijn echt zo kotss misse lijk onnozel, verwaand, verwend en doodziek en eigen lijk heel zielig, wat een kut kotss kinderen, en dan die eline met dat huilerige huichelende lelijke eende snaterbekkie, kotsie, kotsie, sielig voor hem, de verschrijverd, maar dan stimuleer ik hem door ass holie cow, kouwe kip kak en droplullie tegen hem te roepe en daar knapt hij zichtbaar van op, zolang ik het doe wel, als die kinderen van hem dat souden doen, dan verdienen ze de hakbijl, doen ze toch al, by the way 

bye for now !

 lady strepy anubie yin yang 



Als ik aan benard oranje schweine arsch na ss au denk, die 2 jaar voor zijn dood vanwege een artikel in de telegraaf knorde dat hij de boete van 2 supermarkt medewerkers zou betalen die een winkeldief in elkaar sloegen, dan denk ik aan dat hebberige bezitterige knorrende narcistische ijdele verwaande verrotte doodse kut varken van het knorrende mummelende protestants gelovige greedy possessive pig shit “queen” house 

en dan kotsen 🤮🤮🤮💩💩💩 vanwege  pig and chicken shit, up to no good, egoïstisch, egocentrisch, zelfvoldaan, zelfgenoegzaam en al die naïeve stupide gelovige kak mummelaars met dat 1800 tot 3000 jaar oude sprookjes kinder boek de bijbel met die onleesbare bespottelijke belachelijke gedragen zwaarwichtige opgeblazen bombastische gedateerde zichzelf zo serieus nemende humorloze taal, idem dito met een sterretje voor de fitna, de isalm (expres zo gelaten) is lam bijbel, dan walg ik zo van de mammonkanker mensheid, ook gelet op die nog meer hieronder beschreven vervloekte mammon kanker juridisch gelovigen met een nog griezeliger elitair ijdel varkens kippen kutten taaltje. 

Maarten 't Hart schreef dat hij beide boeken maar niks vond, maar dat de bijbel gewelddadiger en bloeddorstiger was dan de koran, en hij heeft ze echt (goed) gelezen en een bijzonder intelligent en slim en aardig en empathisch en innemend (geen alcohol) man, volgens mijn vader en vele anderen.

 ikkie, ikkie, ikkie heb van de bijbel ruim 100 bladzijdes gelezen (oude en nieuwe testament) en constateerde het bovenstaande en 30 bladzijdes van de koran en constateerde tevens het bovenstaande, iets minder sprookjes of bloeddorstige gewelddadige nachtmerries in de koran, maar die zwaarwichtige bombastische humorloze taal ! Kotse ! Diarree ! Van een stel gelovige monniken, priesters en ander moralistisch verwaand kut gespuis, dat zich beter en hoger acht omdat ze denken te kunnen lezen en schrijven en ze begrijpen en kunnen niks, arrogant en (soms) autoritair blaten, mekkeren, kwaken, piepen, kakelen en knorren alsof ze wijsheid in pacht zouden hebben, DE STUPIDITEIT van DE GELOVIGE KUTTENLULLEN MENSHEID hebben ze misschien enigszins in pacht .......  .... een hiërarchisch verwaand verwend verrot hebberig bezitterig government, THE burden on the people, planet and no profit, just death of a beautiful planet, in laten stellen met net zulke mammon kanker lijderss leiderss


https://nl.wikipedia.org/wiki/Islam


Fitna (Arabisch: فتنة) betekent "beproeving" en is een zeer breed begrip. Oorspronkelijk betekende het begrip letterlijk "het in het vuur verhitten van goud en zilver om dat op echtheid te toetsen". In de Koran wordt het woord gebruikt om het gevaar te omschrijven dat moslims terugkeren naar het veelgodendom of het heidendom. Zo is iemand die fitna zaait in de ogen van moslims een groter kwaad dan een moordenaar. In het algemeen staat fitna voor "het kwaad".

De Koran (ook wel Qur'an genoemd) spreekt tevens met respect over de islamitische heilige boeken, de Thora ( Tawrat ), de Psalmen ( Zaboer) en het Bijbelse Evangelie ( Indjil ), waardoor volgens de islam God in vroeger tijden eveneens tot de mensen heeft gesproken.



Zo erg, als je bij een goede yoga school en overigens zoveel goede mensen tegen komt, zelfs (ex) katholiek, protestants, islam, joods and what have you aan kakel en knor religies (waaronder een verstarde verwaande doodse juridische, economische, psychologische en (zelfs) medische religie) die vaak draaien om vast gelegde vast geroeste verstarde doodse moordende hebberigheid en bezit, i want to flee, i want to escape from this murdering killing “human” pigchicken shit planet 


HOZIER,   hee, ik was als 15 jarige twee weken in Ierland, in Bray, 1980, leuke vakantie, continu achter mooie (ierse) meisjes aan, met zo'n 10 jongeren van de "europese gemeenschap, europese scholen" op een Ierse kostschool daar, 

die afgrijselijke britse protestantse of typisch engels gelovige kutten arrogantie in noord-ierland alleen al, al die grenzen en "koninkrijkjes" of "republieken" alleen al, al die kut landjes met die kutten regerinkjes, makes me wanna puke, projectile vomiting they call iT, right in their greedy possessive stupid conceited conformist cowardchicken pig rat eye

Jaren actief2012-heden












 
































Oogst, 1912












































Geen opmerkingen:

Een reactie posten