zondag 3 december 2023

Ja, 10 of 12 jarige Eline werd boos op Stijn tijdens een vakantie toen ze zag dat Stijn haar als eend had opgenomen in se telefoon, "oh, pap, Stijn heeft mij als eend opgenomen in sje telefoon," ze sliste er ook precies bij sjoals donald duck, dus sjei ik foor de form sjeg sjtijn nou niet sjo eline beledige sjonge terwijl ik dacht stijn hep groot geleik wat sjit dat kind de hele dag stom te sjnatere


Gohinne, ik denk nu dat 1 missie voor mij wordt de andere 8 cyberspace van Frans Willenm Erkelens te vinden, willenm schrijven deed ik, niet ãïTëT…. .... en vinden, NIET kopen, maar er een foto van maken, ja, dat wil ik heel graag, my mission these next ten years 

Palestijnen zijn ook mensen, broeders en zussen van mensen in Israël . Behandel andere mensen zoals je zelf behandeld wilt worden. Nou, dat hebben de mensen in Israël, netanyahu, echt niet gedaan, de mensen daarbij betrokken verdienen gevangenis in Palestina ....

en peace, Mir, slalom shalom en live love and happiness. 

Where is the Hoera for Jeruzalem van 1974, toen het misschien ging gebeuren, alles kapot gemaakt en vernielen, de mammon animal farm pigs thereby destroyingk liberty, freedom, social solidarity and equality while every one is allowed to be unique if they don't do any harm to others (offending by words on internet should not be an offense, unless you threat groups of people to be imprisoned or expelled, it's what happened to the jews in europe, except switzerland (although not completely certain, the swiss also kept their frontiers shut and i read a book that jews did not feel safe in Switzerland, it happened to the jews from 1933 up to 1950 (and in some parts of the world still going on, same thing for islam, christian people).....

Scholen zijn toch ook echt bolwerken van ziekelijke prestatie hoge cijfertjes halen verstarring. voldoende was meer dan genoeg voor mij .. en ik was en ben te stom en te lui voor een 8 en daar nog trots op ook, i tried to get close, i wanted her close at times but not too close. 

Alles en niets zijn zinloos, schaken ook : Vond ik zo raar, dat mensen tijd en energie willen steken in schaken 🙀🙀, ook omdat daar bleek hoe oneindig dom ik was, ik heb tegen Hein en Keesjan schaken gespeeld en verloren en toen geloofde ik het wel ……. en 1 keer met 7 of 8 van de eindexamenklas latijn naar een mooi huis in Toscane van meneer van Dijk, latijn en Grieks leraar (daar moest je zellufs andere letters voor leren, weg weg weg weese dacht ik meteen, dat kan ik zeker nooit, grieks leren, latijn lukte me al niet) waar ik ook nog het beeld de David de Michelangelo zag, erg mooi, een te arrogante hooghartige quasi godenkop zoon vond ik, maar daar analyseerde ik een gelijkspel eindspel schaken en kon dat oplossen, hoe je wel kon winnen, alleen 1 partij kon daarbij winnen en dat was meneer van Dijk en volgens mij wist hij het maar wilde hij gelijk spelen met Aagje ....... en ik was zelfs enigszins trots op mijn luiheid, maar niet op mijn vreselijke stomheid of domheid, stomheid betekent in de eerste plaats dat je niets ken segge, hij is doofstom betekent dat je niets hoort en niets kunt zeggen, dus eerder ben ik dom of stupide, maar stom vind ik hetzelfde als dom betekenen, behalve in de betekenis van doodstom (hij/zij kan niet praten). 

Iryna Oekraïne nummer 1 en toen ik Misha Fabiana Slovakai zag was en is zij meteen nummer 1, dat kan niet anders ........ en Regina van Vliet nummer 1 en Silk Green Shirt en als ik aan Nicole Ross of Stella denk, dan zijn zij nummer 1 en als ik aan la Brunette of Anna denk dan zijn zij 1 en on ONE harley davidson serial 1 mosh city and offie coursie number onie lady Strepy Anubie Ying Yangie ~~"`ïTeT

 

Are you a perfectionist, vroeg ik licht geschokt aan iryna ukraina. Toen zij far from iT zei, was (en ben) ik totaal in love. 



















Geen opmerkingen:

Een reactie posten