woensdag 27 december 2023

Zo bleef ik na de arrestatie in Lochem eind juli 2020, ik wilde weg naar Italië en Spanje met de camper en 4 poezen, weg uit krrrenge den haag, continu geloven dat ik in een vreemd leugenachtig huichelachtig hypocriet toneelspel zat, kreeg ook continu valse leugens over mij te verwerken, zo'n stinkend smerige roddel en haat campagne zat erachter van smerige schijtweive, dat dit niet waar kon zijn, maar daarna 7 maanden gevangenis met vooral laffe valse vaak gestudeerde (ramp !!) kut weive die de baas samen met "sterke" smerige domme kut mannen wilden spelen ..

 

 ik zie nu vaak een "mildere" versie terug bij de rijksoverheid en bij hollandse supermarkten, niet allemaal, daar waar zo'n bazig dom kreng rond loopt, daarvoor, voor augustus 2020, ook al 2 maanden voor helemaal niks in rotte smerige gevangenissen, toch al te vaak een misdaad tegen humaniteit (niet tegen marc dutroux, joran van der sloot en michael p., die moeten weg, als je jonge meisjes of jongetjes mishandelt, martelt en vermoordt, hm, balkenende, verhagen, het hoopje poep scheffer, rutte, donner, vvd, cda en d66 in 2003 hebben irakezen mishandeld, meer dan een miljoen, die horen net zoals poetin ook in een gevangenis in plaats van te baden in luxe en weelde, smerige mammon kanker schijtkrengen), meer dan de helft van die jongens daar in de gevangenis is zoveel beter dan hieronder negatief genoemden ..... boris dittrich is zo'n walgelijk vies vals nichtje, hij vond het spannend om een kabinet te vormen met balkenende, spannende zaken voor een eikel, en maar roddelen over misdadige marokkanen met se schijtbekkie, het prima vinden dat er in de noordzee naar gas geboord wordt, "een goed besluit, een prima besluit", de verwaande ijdeltuit met se hese stemmetje, ja, dr hep een pik in gesete, trap voor se nichten hol ken die kreige, smerige slappe zak van de rechter lijke macht, weer zo'n verrot verwaand doods geval 


@@@@



 ik had en heb NIKS misdaan, maar ben een eerlijke goede aardige vriendelijke bijzondere unieke jongen die (wel een echt, in tegenstelling tot die jammerende sielige slachtoffer schijtweiffies die kakelend jammeren over de oneindige luxe in hol land of "a toxic relationship" puke on them) slachtoffer is geworden van de smerigste stinkendste verwaandste verrotste verziekste doodste kippekutkop barbara johanna van de griend, 23-10-1964 amsjterdamp, en dan ook nog de smerigste schijtweive van fivoor bv meemaken en die ronduit misdadig valse laffe kutten organisatie bestaat nog steeds, een besloten vennootschap van reclassering maken met de smerigste verrotte ziekste krrrrengen van hol land, dat dat bestaat en dat dat nog steeds zo is, AFGRIJZEN 😱😱 

als 10 mannen zoals ik 2 jaar door die smerige schijtweive van fivoor besloten kut vennootschap MISHANDELD worden, vooral daar in parnassia, dan gaat er voor 8 van 10 van die ijdele verwaande kut krengen terecht een bom op .. 

.. veel beter zou zijn dat ze 2 jaar in een soortgelijke gore gevangenis komen en op dezelfde wijze mishandeld worden of dat ze 2 jaar helse pijnen lijden om dan alleen te creperen, die, you chicken cunts, met de laffe valse verwaande verrotte dode krrrengen van de straf starf rechter lijke vrouwe lijke onmacht, de kut krenge bij het openbare gesloten kut hysterie mini sterie en smerige stinkende laffe gewelddadige kut kippen als danny politie kakel kut kip van mariahoeve ... wat zijn ze toch afgrijse lijk walge lijk doodziek in de lelijke rottende verstarde verwaande doodse kutkippekop 

 ... even when the darkest clouds are in the sky, spread a little happiness as you go by(e) .. 


Wat mij tegen staat of waardoor ik nog steeds teleurstelling, verdriet en woede voel is dat ik het universum en de wereld ontdek, dat op originele en bijzondere manier verschrijf, ik krijg het idee dat ruim 1/10 de van Den Haag me mogelijk kent, ik krijg veel (glim)lachjes en word vaak begroet en voel me vaak goed, ook over de of mijn reusachtige inspanning die ik lever om mee te helpen de wereld te redden ...  

...en dan zo’n ambtelijke formele zieke doodse mail van mijn werk te krijgen in die vormelijke gewichtige keik mij nou eens met me bazige domme laffe valse nep taal die ik nu 30 jaar lees, eigenlijk een light versie van de laffe valse verwaande roddel en haat van vies smerig kankerkrrrrengetje rotkippekoppie barbara van de griend, 

en van die laffe krengen van fedex, verrot schijt bedrijf, een oneerlijke en onterechte aanmaning te krijgen 

en toch nog steeds met die zichzelf zo interessant vindende verwaande kakel weife te maken te hebben en aan ze denken en aan de hieronder negatief genoemde krengen .. ik ben bezig woede en verdriet en toch ook haat om te zetten in iets goeds, iets positiefs, love, peace and happiness, psychisch dus, en fysiek met yoga ben ik van een 4 in 2021 (door die ijdele verwaande mammon kankerkrengen van fivoor bv) met hulp van debbie, catherine en andere sportieve mooie knappe dames, namen worden verderop genoemd, van binnen, qua hart en liefde, en ook van buiten knap, door deze dames ben ik naar een 8 gegaan rond april 2023 en nu ben ik een 8,8, wel gelet op mijn beperkingen, ik ben lang en niet heel soepel en 58 jaar, en toch ben ik met yoga nog nooit zo goed geweest als nu, bij de 55 plus mannen ben ik bij de 5% goeden, qua yoga, niet qua voetbal en ook niet meer qua hardlopen .. en ik leer heel veel, meer dan ooit, vooral sinds begin 2018 en ik heb het idee dat mijn geheugen ook beter werkt of meer uit het verleden op haalt om dat te combineren met het heden en dan (nieuwe) oplossingen te bedenken .. vaak grappig, creatief, vindingrijk, vernieuwend, soms verdrietig, soms woede, soms kwaadheid, het staat hieronder allemaal eerlijk en naar waarheid voor het grootste deel be of verschreven


Vreemde krankzinnige ongelijke onwaardige asociale ellendige mammon kastenstelsels all over the world, perhaps one of the biggest problems in zie world of conceited conformist cackling coward chicken cunts…… staat de letter c daarvoor ? In small britain met ridicule charles sjarrel wel 


die twee meisjes in het filmpje hieronder die samen aan de lunch zaten bij Loetje te Den Haag schoten in de lach de eerste keer, maar durfden niet naar mij te kijken, terwijl ik likkebaardend en met mijn neus op de ruit vooral naar hun frietjes keek, nagels mooi bordeaux rood gelakt, echt derde kerst dag sfeer, de tweede keer met filmpje na verontwaardiging ook nog een lach, krijg heel veel erg leuke reacties op mijn aparte dans gedrag in Den Haag and i fell in love with inner embassy yoga, wel een zeer hoog niveau, waardoor ik ook mijn beperkingen beter zie, zo goed ben ik echt niet in yoga, wel wat wild creatief ….. en wat een knappe leuke dames 😺😻 .. 

Nanana nanananananaaah nananana nanananaaaaah op ET witte doek nanana nanananananaaah nananana nanananaaaaah sag ik hoe goet se danse ken m’n allerliefste ken Margalith nanana nanananananaaah nananana nanananaaaaah op ET witte doek oneindig herhaald, nou dan wor je goed gek met je malle eendebek ken ik je ferseekere en ken ik je wel fertelle

 



i mean, who plays hard to get after you fuck

ennie ikkie finnie elinie kwaakeendie flaporie cornelia hoogeveenie 

velie malie keizerlijkie dannie sjarrel sjor nog 

es aan me leuter, ouwe ondeugende kleuter, 

se frauie altijd tegen he seggie 

als sie hemmie berijdt, see, ennie sij seine flap oore 

alsie neukie neukie teugels gebruikt, 

camilla, ook al zo'n verwaande britse paardekop, 

logies dat charl flap oore horse head daaronder 

hinnikend van plezier klaar komt telkens weerrrr, 

fooral in dr zwart leren tuigje, ca mill A 

like i said  


who plays hard to get after you die 


par la Lady Strepy 





















https://nl.wikipedia.org/wiki/Samuel_Jessurun_de_Mesquita


https://www.kunstmuseum.nl/nl/tentoonstellingen/samuel-jessurun-de-mesquita


https://onsamsterdam.nl/leven-en-werk-van-samuel-jessurun-de-mesquita-1868-1944


Amsterdam

Samuel trouwde met Elisabeth (Betsie) Pinedo. Zij woonden in de Watergraafsmeer, het laatst bekende adres is Linnaeuskade 24 twee hoog. Zij krijgen een zoon: Jaap. Als de oorlog uitbreekt, krijgen zij het advies om onder te duiken. Zij vertrouwen echter op hun Sefardisch Joodse afkomst, die zou hen behoeden voor deportatie. Ten onrechte, in januari 1944 worden zij opgepakt en afgevoerd naar Auschwitz (waar ze direct na aankomst worden vermoord). Hun zoon Jaap komt in Theresienstadt terecht.


Samuel Jessurun de Mesquita (6 June 1868 – c. 11 February 1944) was a Dutch graphic artist active in the years before the Second World War. His pupils included graphic artist M. C. Escher (1898–1972).[1] A Sephardic Jew, in his old age he was sent to Auschwitz by the Nazis, where he was gassed along with his wife. After the war, de Mesquita was largely forgotten.

Death

In the winter of 1944, on either 31 January or 1 February, the occupying German forces entered the home of the de Mesquita family in Watergraafsmeer, now part of Amsterdam, and apprehended him, his wife Elisabeth, and their only son Jaap. Transported to Auschwitz, Samuel Jessurun and Elisabeth were sent to the gas chambers within days of their arrival on 11 February; Jaap perished in the concentration camp at Theresienstadt on 20 March. Escher and some of Jaap's friends were successful in rescuing some of the works that had remained in the de Mesquita home



Aan het eind van de jaren dertig verminderde zijn grafische productie, maar hij bleef nog wel veel sensitivistische tekeningen maken op losse blaadjes of in kleine schetsboekjes. De laatste houtsneden en etsen zijn gemaakt in 1940. Uit de jaren daarna zijn alleen nog tekeningen, die zich in de collectie van het Stedelijk Museum Amsterdam bevinden, en een paar schetsboekjes, verspreid over diverse collecties, bewaard gebleven.

In de nacht van 31 januari op 1 februari 1944 werden Samuel Jessurun de Mesquita, zijn vrouw Betsy Pinedo en hun zoon weggevoerd en gedeporteerd. Hij werd waarschijnlijk direct na aankomst in Auschwitz vermoord. Hun zoon werd in Theresienstadt vermoord.

Reddingsactie van Escher

Toen Maurits C. Escher, zijn leerling die later heel beroemd zou worden met zijn grafisch werk, hoorde van de deportatie, snelde hij naar het atelier van De Mesquita op de Linnaeuskade 24 te Amsterdam. Hij trof de woning onbewoond en geplunderd aan met honderden prenten over de vloer verspreid. Escher ging naar binnen en raapte zoveel prenten bijeen als hij kon dragen. In totaal bracht hij 136 prenten in veiligheid in zijn huis in Baarn.

De volgende dag stond er een verhuiswagen voor de deur en waren werkers onder Duits toezicht bezig om het huis leeg te halen.

Escher schreef in een weergave van deze reddingsactie als volgt:  “ik wilde de prenten bewaren tot iemand van de familie die er recht op heeft gevonden wordt. Tot op heden (10 juli 1945) weet ik niet of er iemand uit gevangenschap is terug gekomen”. 


Volgens mij heb ik in 2015 een Maraboe gezien op de laan van poot , Den Haag ? Maar dat kan toch niet, een tropische vogel ? Het was wel in de zomer. 










Maar principieel was hij allerminst. Zo schijnt hij gezegd te hebben (de anekdote is overgeleverd door Maurits Escher, zijn beroemdste leerling) dat een zebra van zichzelf al een houtsnede is – en dat je daar dus niet nog eens een houtsnede van moet willen maken. En toch was dat precies wat hij deed in 1918. Een zebra die in zijn stal in alle rust op wat hooi staat te knabbelen, een prachtig ding – De Mesquita’s dieren zijn minstens zo mooi als de bloemen van zijn wereldberoemde tijdgenoot Piet Mondriaan. Die schilderde prachtige chrysanten en amaryllissen omdat ze geld opbrachten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten