zondag 3 december 2023

And you're waiting for iT, you"re waiting for iT, this is an intermission pushing love into my system I don't mind if you're bringing your own. An intermission pushing love into the system. It's the only way to make this a home, So, don't keep living your life in denial, Nobody will start the fire. Don't keep living your life in denial. Nobody will start the fire ....... i can't get you out of my head, had ik gekocht omdat ik het een goed nummer vond en Annemieke, waarmee ik toen nog gelukkig was zei, hee shit, dat je daar nu mee komt, of dat ze het nummer goed vond, of dat ze iemand had ontmoet die ze helemaal te wow vond


https://www.youtube.com/watch?v=7W-qPX2s7Mw




https://www.youtube.com/watch?v=c18441Eh_WE



ik was teveel continu verliefd, het meeste op annelieke de jong, daarna valentine hoen, waarmee iets vreemds gebeurde, valentine ging van orange vodafone voor het ministerie van vrom werken, waar ik net sinds 2 maanden werkte, ik had Valentine ontmoet bij caesar waar ik door Bas Kolthoff (in hetzelfde jaar met Willem Wieringa aan de HALO en daar ook samen afgestudeerd) en de dames, Annie Druif en Judith Matthé en Annelieke de Jong bij caesar sport stevig getraind werd en toen kwamen we, Valentine en ik, zelfs in een apart gebouw terecht waar maar 40 mensen van vrom werkten, dat was al onwerkelijk, ook was ze toen met vriend maar nog wel solo wonend, geloof ik, niet zeker, ze woonde vlakbij bij mij, kruisbeklaan 43 toen al, 2004~2005 was dat

en toen kreeg ik een relatie begin 2007 met klaske de jonge, net met dat blog "government is the burden on the people" begonnen, vreselijk, ze kletste en kakelde me de oren van het hoofd, aandacht, aandacht, aandacht en maar kakelen om aandacht, GEK werd ik daarvan, eerste keer dat ik met een psychisch gestoorde vrouw een relatie kreeg, maar de eerste maand vond ik het nog gezellig en was ik onder de indruk van haar, ze had wel enorm veel energie en ze klaagde nooit (dit laatste in tegenstelling tot annemieke die veel zeurde en klaagde vond ik toen in 2006, ook vond ik annemieke toen laf en kreeg ik geen of vooral angstige steun van godver je gaat je baan verliezen omdat je zo naïef stupide hypomaan op je werk doet (en daar had ze wel gelijk in) maar ik had toch meer hulp en echte steun toen verwacht of sommige mensen konden het heel goed rustig uit leggen, maar annemieke was alleen maar laf bang, het huis kruisbeklaan 43 verlieze, argh, de kinderen, dat stond me toen tegen, die slappe lafheid (en ze had ook gelijk, ik was ook doodsbenauwd over dat onterechte ontslag, je krijgt 9 maanden om een andere baan te vinden en net op het laatste moment kreeg ik die baan, maar eigenlijk vanaf toen vooral rotte moeilijke banen met debiele "leiding" gevenden ......... maar ik ging klaske de jonge opzoeken bij de consumentenbond en toen werkte valentine hoen daar als communicatie medewerkster van het openbaar ministerie ! shock ! want ik had onhandige toenaderingspogingen tot valentine gedaan, ze wist dat ik gek op haar was, en net zoals annemieke een homofiele pa (waardoor ik bijna geen kinderen met annemieke wilde, niet vanwege zijn homofilie, maar omdat het een vriendelijke sympathieke naïeve foute rechtse telegraaf cda stemmer was die woedend op me werd toen ik de waarheid over het cda van hem op mijn blog schreef, wat een laffe bange katholieke kwal 


maar over de gekte van klaske de jonge, daarvoor was mieke willaeys "zwaar" manisch depressief, daarna was babette koster van groos een nog zwaarder geval, die over haar pa zei dat hij psychiater was en alle ziektes had die hij zelf beschreef in het toen nog dsm IV, het is nu dsm V, nog meer krankzinnigheid in vooral veelpsychiaters's kop, maar deze babette koster van groos had ook minstens de helft van het dsm IV fout in dr verwaande verwende verrotte kop zitte, lid geweest van minerva, net zoals klaske de jonge en ronald plasterk, beatriks, laurens jeunbrinkhorst, laurentrien nicotientje brinkhorst, prins piggy pils willy aleksie en andere meurende shit hans hitlergroet van balen zat er op, groot willen verdienen roel in 't veld zat er met zijn arrogante allesbehalve domme kop op (pvda, net zoals ronald plasterk, maar zijn ze wel echt pvda ?), nico bel, overtuigd cda en bijzonder intelligente jongen, heeft mij leren schrijven doordat mijn vader mij hem zijn opstellen gaf en hij was wel goed in wis-, natuur- en scheikunde, ook een goeie hockeyer, voetballer en redelijk tennisser en leek meer op sting dan ik en ook dezelfde coolheid en humor 

mark rutte en minieme rat verhagen zaten erop, hee, wat een foute shit zat daar op minerva, klaske de jonge zat er ook op en zij feliciteerde ronald plasterk per mail, goh, ronald plasterk wist vanaf bijna het begin van verschrijver af ......... heeeeeeee


jan peter balkebek balkenende ezel en pietje snotje donner tje zaten samen op de GREFO "vrije" universiteit van amsterdam, wat een eng hitler bewaakt gebouw aan de boele laan, maar ik kon daar wel alle scripties van studenten inzien, dat vond ik mooi, heb er zo'n 10 gelezen, waarvan ik er 1 over schreef, de raad van commissarissen ener bv~nv

men men men 

KENNIE SCHELIE 


LADY STREPY ANUBIE Ying Yang 

 


WEDNESDAY, JULY 14, 2010

Ik zie de zon

al schijnt ze niet
k zing en fluit
en jubel het uit
en zing het hoogste lied
pfwietpfwietpfwiet
pfwietpfwietpfwiet
pfwietpfwietpfwiet

Wat een geluk dat ik een stukje van de wereld ben
en de bloemen en de vogels en de dingen ken

En toch....prijs ik mezelf gelukkig dat ik 6 zeer knappe dames
iets beter heb leren kennen....niet echt, natuurlijk, dat gebeurt nooit, maar, nou, ja, je weet niet...

Met al die joggende en hardlopende mensen heb ik wel eens de neiging om " Ren reet !" en "Hol zak !" te roepen ! In gedachten.


Tussen haakjes


Dat ik zo gek ben op kinderen dat ik al die gebroken nachten vergeet.

http://www.youtube.com/watch?v=-QlChPpdj3E&feature=fvst

Ja, mijn dochter vindt het ook, dat ik op vincent tom cruise lijk in dit filmpje. Maar ze is misschien een pleaser, ze vindt ook dat ik op een jonge sting lijk.

Rond 1:04 zie je hetzelfde meisje een halve seconde in beeld, dat je ook aan het einde van de clip ziet, 20 seconden in beeld.

Heb de film gehuurd en collateral is goed, volgende week huur ik "the party" met peter sellers uit 1968 voor de kinderen. Ben benieuwd of mijn zoon van 10 ook van de bank af rolt van het lachen.


Badhairday, looking like something that the cat brought in.




(photography by daughter on an iphone, old model)



                              Ronass Holzack 

                                 "Ren reet ! Hol zak !"



aka Woody Woodpecker and cats


Another summer of discontent, ja, maar mijn rimpels zijn echt zo diep niet.

Zojuist zag ik een artikel van Rosan Hollak en Ron Rijghard over Ronald Plasterk; mensen zien graag iets van hun eigen naam terug in een ander (alles is ijdelheid) en dus heet ik nu : RONASS HOLZACK !

"Nee, nee, lak smeer je niet op je reet, Eline, maar op je nagels, bij de bavianen laten de vrouwtjes vooral hun roze billen zien, maar mensen, vrouwen, laten hun gelakte nagels zien."

Toen Maxime Verhagen op de hoogte was dat bij de consumentenbond een sexueel getalenteerde dame rondliep, brulde hij de hele tijd: "Klaske ! Klaske !" tijdens zijn aanwezigheid aldaar.

Mooi liedje wel, stripper van Callier:

http://www.youtube.com/watch?v=Oz_h38YzW

Daarom die andere maar: the golden apples of the sun op dezelfde cd...the silver apple of the moon...:

http://www.youtube.com/watch?v=GU8iTTiesLM&translated=1


Een kluns van een preutse nudist

Vrijdag 9 maart 2007 door Rosan Hollak
Een jongen die als een bezetene lichtknopjes likt. Een nudist die uit de wc wandelt met een rode kring rond zijn billen. De mens is een belachelijk schepsel. Dat is de boodschap die je krijgt bij het lezen van Naked (1997), een van de verhalenbundels van de Amerikaanse schrijver David Sedaris. Vooral het korte verhaal ‘A Plague of Tics’ kan ik niet in een openbare ruimte lezen zonder vreemd te worden aangekeken. Hierin beschrijft Sedaris hoe hij als kleine jongen, opgroeiend in een Grieks-Amerikaans gezin in North Carolina, van de ene dwangneurose in de andere vervalt. Bij alles wat hij doet moet hij eerst drie keer met zijn schoen op zijn voorhoofd slaan of zijn ogen in zijn oogkassen laten rollen. Totdat hij het roken ontdekt.

Alleen bij de Pink Panther-films kan ik even hulpeloos en slap van het lachen over de bank hangen. Dat komt omdat Sedaris, net als Peter Sellers, begrijpt dat de mens wordt gekweld door de angst om voor aap te staan. Als inspector Clouseau voert Sellers een continue strijd met zijn eigen gebreken. Hij is een kluns maar zal dit nooit erkennen. Dus leunt hij tegen pilaren die omvallen en doet hij alsof er niks is omgevallen. Of glijdt hij uit en doet hij, liggend op de grond, alsof hij niet is gevallen.

Sedaris speelt ook met die ontkenning. In het titelverhaal ‘Naked’ beschrijft hij hoe hij, als preutse Amerikaan, zichzelf dwingt om naar een nudistenkamp te gaan, terwijl hij daar absoluut niet wil zijn. Het gevolg is dat hij zo gewoon mogelijk probeert te doen terwijl hij dat niet kan.

Sedaris wil, net als Clouseau, iemand zijn die hij niet is en dat levert bizarre situaties op die op de lachspieren werken. Bovendien uit hij precies al die genante gedachten die ik zelf ook vaak heb maar meestal niet durf uit te spreken zoals deze: ik loop uit het toilet en mijn rok zit per ongeluk van achteren in mijn panty. En niemand zegt wat. Help! Ik ben belachelijk!

David Sedaris: ‘Naked’. Een vertaling van Irving Pardoen, is verschenen bij Muntinga (€ 8,90).
in HumorLiteratuur

Geen opmerkingen:

Een reactie posten