dinsdag 19 december 2023

Albert Einstein werd extra “bezield” door zijn mogelijk eerste soulmate Maria, studiegenote waar hij het meeste mee optrok en hadden een illegaal kind en trouwden, geloof ik, toen schreef of en bedacht hij zijn relativiteitstheorie in een tram terwijl hij een klok zag, ik denk, weet zeker, dat Iryna Oekraïne, Stella, Regina en Silk Green Shirt me een enorme boost hebben gegeven, bij een relatie zou dat nog meer zijn, alleen bij Silk Green Shirt denk ik dat het soms too much zou zijn, sex en meer feesten, ze lijkt me meer extravert (dan ik en de andere genoemde dames) en graag kijken en bekeken worden, maar dat weet ik niet, ik heb met Regina 5 minuten gesproken, niets echt inhoudelijks, 4-6 uur body balance mee gedaan, Iryna Ukraine heb ik 10 minuten gesproken, iets meer inhoudelijk maar niet veel, 4-5 uur heel erg intens yoga en pilates, maar dat was met Regina buiten zeker zo intens, met Stella heb ik 2 minuten gesproken, minder, zo'n uur kunnen bekijken, Silk Green Shirt heb ik 10 seconden gesproken en 20 minuten bewonderd ..

waarom nou H2O, waar slaat dat op, toch gewoon water en als er nacl natriumchloride of zout doorheen zit, of plastic en andere menselijk afval, olie resten en zo meer, wat dan en waarom is waterstof maar 1 H en waarom kan gas niet vervangen worden door waterstof --> omdat het maken van waterstof met elektrolyse meer energie kost dan het oplevert, maar dat gaat toch relatief snel en waar komt de rekening te liggen en worden ook met waterstof de rijken weer rijker en de armen nog armer ...... 


windturbines in een staartvin achterop de auto die elektriciteit aanmaken bij een snelheid vanaf 20 km per uur, dan is waterstof niet nodig of als batterij of ben ik nou gek ? Nee, de verstarde mensenwereld is gek 

Larissa was trouwens ook te dronken, wat was die dronken !, op de heenweg naar het restaurant zigzagde ze al gevaarlijk vervaarlijk met haar fiets en daar ook nog 3 glazen wijn bij chique restaurant Simonis, je hebt de chique aan het begin van de haven Scheveningen en de volkse vlakbij zee .. 

Ja, die rubick ‘ s cube, daar kon ik 1 kant van en nooit helemaal omdat ik daar te dom voor was, Femke Halsema en meer dan 80% van de vrouwen is daarvoor te dom, ze begrijpen helemaal niets van hoe alles werkt (tenminste in mijn tijd, ik ben van 1965, misschien gaan de veranderingen nu razendsnel, maar ik geloof van niet, nog steeds zijn de verhoudingen zo :), bij mannen weet ongeveer 11-22% hoe van alles werkt, auto, fiets, maar vliegtuig weten nog veel  minder (4%), hoe dat werkt en hoe je er 1 moet maken, bij vrouwen is dat 5-11% ongeveer, die weten hoe een auto, brommer of trein dan wel boot~motor werkt, of de verwarming en verbranding van aardgas en of hoe een elektro motor werkt, geloof ik, a non educated guess ...... 

en hoe zit dat juridisch en economisch, grofweg weten hoe de geld stromen in nederland lopen ? Weet zo'n ministerie van Finanz dat, of weten 100 mensen binnen het ministerie dat ....... en zou het stelsel binnen 2 jaar op een meer vrije, gelijkwaardige, sociaal solidaire leest geschoeid omgegooid kunnen worden ........ denk van wel, als die verwaande verstarde verrotte doodse instelling doorbroken wordt ........ en de ellende lijkt me toch ook te zijn dat hol land dat niet alleen kan ? Of juist wel, de lucifer die in positieve zin de wereld in vuur en vlam zet, want dat is wat olie, gas en kolenverbranding momenteel op negatieve manier doen, de wereld verbranden en op branden


Ja dat zo'n stingk bleift dwepen met zo'n prins sjarl met se flaporen, charles, ook maar een heel gewoon fentje met mogelijk net iets minder vermenging, dan bij die oranje na ss au, daar zit niks meer van de eerste willem, echt, minder dan bij mij, en wat wilde ik ook alweer zeggen, o ja, dat is mogelijk toch een soort inner circle van 2000 of meer mensen die elkaar (goed) kennen, voor wie geld niet meer telt, hun uit de hand gelopen hobby"s, muziek van sting, waarvoor hij terecht wel hulde verdiend, ook de moed om zoiets te doen, maar ook daar personeel dat ze een stel wankers noemt met een vrouw trudy die in london opeens soep moet hebben waarop het personeel van 400 kilometer moet komen voor de soep, maar volgens mij is dat roddel, ik weet wel dat trudy styler via american express tussen 1989 en 1992 elke maand 20.000 EUR of DOLLAR uit gaf, oef, oef, dacht en denk ik nu, tsja, ik vond en vind prince charles toch een flapdrol, bij ons maakt een dik dom lacherig zwijn het koning gedoe zo belachelijk met se hermelijnen manteltje, o vet dik hangbuikzwijntje jochie toch, waarom maak je je zo (onsterfelijk is dat het ?) belachelijk ? En in "great"small britain, zie eens wat ze de noord-ieren aan doen qua protestantse vrome zure elkaar de beste banen en hoge posities bij de bedrijven en scholen en besturen toe spelen, prince charles is een wat sullig paard, 


wat 

is 

het 

toch 

on 

geloof 

lijk 

belache 

lijk 

niet 

te 

geloven 



wat 


een 


krankzinnige 



debiele 



poppen 


marionetten

kutjes 

lulletjes 

aangeklede 

ijdele

verwaande

verdwaasde

verrotte 

verziekte 

doodse 

varkentjes

kippetjes

eendjes

ratjes

hondjes

kippetjes 

vogeltjes 

gakkende gansjes, 

maar vooral 

buiksprekende 

bedrijfsdode 

mammonkanker

poppen 

marionetten
 

maar toch, waarom bestuurt verder een stingk met 2000 weldenkende mensen niet engeland als bijbaan met vooral aiTeT en daarmee met noem eens wat per aiTeT verbonden 80.000 tot 800.000 echte warme vrije gelijkwaardige, sociaal solidaire, diermens~ planeetaarde~ vriendelijke weldenkende mensen of de hele wereldbevolking, mogelijk nog beter ...... "democratisch" blijven die ellendige narcistische dictators 1000 jarig keizerrijk vlad donald poetin trump als akelige moordende dictators aan de macht komen en dat gaat ook al niet goed, maar dat en die 800.000 andere weldenkende slimme intelligente mensen verenigd in aiTeT, beter nog is de hele wereldbevolking en kennis van de geschiedenis, technologie en liefde en de belangrijkste waarden om na te streven, vrij, gelijkwaardig, warm menselijk sociaal solidair, ruim denkende doktoren en alternatieve genezers waarvan er 8 positieve referenties zijn, of 4, hopelijk niet gehuicheld en ook slimme ruim denkenden natuurkundigen, chemici, wiskundigen en zo, zoals eerder gezegd alle universiteiten, hogescholen, lagescholen, alle kennis en kunde, technische, taal, geschiedenis, street wise guys and girls, al deze kennis samen gebundeld via en met aiTeT en samen werkend op vreedzame manier verwerkt en uitgewerkt, push love into the system....

  hij, sting, was tegen brexit, tegen de irak oorlog, tegen trump, tegen discriminatie, waarom luistert niemand (meer) naar stingk en wel naar dat gore vieze zwijn donald trump of greet wilders, 

wat is dat toch, 

we mollen nu de wereld met zijn allen, 

wakker worden, 

ook of vooral die zichzelf zo interessant vindende ijdele verwaande verstarde verzuurde verrotte doodse kut krenge mutse, nu echt een keer wakker worden, pot verdomme, we mollen de wereld met zijn allen nu door te kiezen voor de goorste smerigste varkens donald trump, vlad poetin, argentijns zwijn, kim, irak bittere ellende, iran, egypte ook alleen maar slechter geworden door de brotherhood na dictatoriale moebarak, maar caïro was veiliger dan amsterdam tot 2010 vertelde een dame mij die daar 5-7 jaar tussen de rode zee pendelend en caïro gewoond had, zeker bij de dames genoeg talent 

maar we blijven zo wanhopig vast zitten in die regeltjes en vast liggende of zittende (dat doen ambtenaren het meeste, zitten) schalen bij de ambtenaren als weekdieren en ijdele verwaandheid, verzuring, moralistisch klein zielig klein burger lijk alles wat anders is dood maken, weg drukken, in de gevangenis duwen, isoleren, zelfmoord laten plegen zoals arthur gotlieb, goed hij had een vorm van autisme, volgens mij hebben 22% van de mensen dat en ik geloof dat maurits escher autistisch was, de dochter van Joke Bianchi vertelde mij dat Piet Mondriaan adhd en asperger was (maar dat laatste weet ik niet zeker) en dat Vincent van Gogh alles wazig zag .... geloof dat hij geen goede bril voor zijn afwijking kon vinden, en ik weet niet zeker of het voorgaande klopt, maar zij wist meteen 5 grote namen in de kunst wereld te noemen die wel adhd of autisme hadden en dat geldt waarschijnlijk ook op een andere manier voor Nikola Tesla want ook elk (adhd, autistisch, add, gehandicapt, vrouw, man, lgtbi, homo, hetero, gekleurd of varkensroze) mens is uniek en dat wordt ook teveel vergeten door die ellendige animal farm varkens ratte dictators 

de drie kinderen vertelden me dat de laatste james bond maar niks was, ik vind hem erg goed tot nu toe, no time to die, op de verjaardag van Eline en Stijn 2021 gingen we naar de slechte film dune en ik wilde graag naar james bond, had eline duck now geregeld, ja, ik heb met plezier naar de laatste james bond gekeken, maar hij gaat wel dood, vanaf nu wordt het dus 007, maar niet meer de naam james bond ? Vreemd, strange, maar toch een fictieve figuur waarvan de bedenker en de maker van de eerste films en de eerste bond, sean connery, overleden zijn en ze kunnen weer een rare wending geven en hij heeft een mooie dochter bond gekregen .......




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten