zaterdag 30 december 2023

Je ken nog lang genoeg slape in de oneindige dood, niet zwart, niet wit, gewoon helemaal weg, ook geen dromen meer of ziel of spirit of "(cosmisch) bewustzijn" .. Over 150 jaar totaal vergeten en dat is waarschijnlijk maar goed ook, einstein, tesla, escher, hitler, nefertiti, caesar, toetanchamon, fictieve je zus grist us, buddha en so herinnert men sich nog, als die mensheid alles en niets zij dank na 2057 weg is, dan weet niemand er meer van en dat is okay, sing die melodie, hart, asfalt en sympathie

Mijn naam is haas


Als je iemand als Marilyn Monroe, of in mijn geval Stella, Regina, Silk Green Shirt, Margalith en nu vooral Iryna Goddessa Ukraina in het echt tegen komt 🙀🙀😱😱😱 (en Laman Gosomorova, die afwijkingk hep ik altijd gehad, een net zo toppe back up, en het werkte van 1992 tot 2018 redelijk matig, daarna in tegendeel) .. 😱 van ongeloof dat zulke godinnen bestaan en dan die onbeschrijf lijke ellendige ellendelingen zoals hieronder beschreven zien en mee maken ......

De dochter van lady Strepy, Shaky Sjaky hep geen goede voornemens, geleik hep se ook, 










 a guaranteed succesful quest for slavic deity Iryna Ukraine, highly recommended for anyone who wants to court a beauty goddess like Marilyn Monroe, but more beautiful, more handsome, more cool, next

.. wat een lul, zo er nog enige kans was op een ontmoetingk is dat nu geheel verprutst, met zo iemand zou ik gillend weg renneuh alseuh ikkeuh Iryna wasseuh, par la Margalith Baruch : ik krijg alleen al van die gedempeuh stem de rillingen, gat verrrrr damme, daarmee wil ik dus absoluut niet ge~ASSociëerd worre, ken ik je wel fertelle  
























She, THE slavic supreme witch  goddess drinks camomilla tea everyday here 😱😱😱🙀🙀😻😻😺, butt “they”, the Hilton personnel won ‘ t share at what time and i don’t wanna be on guard a whole day in this place 😿😿 ….. 10 plus on 10 for the hotel personnel to safeguard the privacy of their clients, but i wanna go home now, don’t feel like dancing  …. She, zie most bjoetifull woman of zie historic world does not work for hilton, like i said a secretive goddess


Only 4 eur for one delicious chocomel, i gave him a fiver, for her secret informaxion informazieon , let’s f@ck off to Havana or millers , but my recollection of Millers is that iet ies notteuh a dancingk e la signora nel hilton bar viene dal' Italia e anche la sua compagna chè lavora anche nel bar del’ Hilton , vuol dire 24 ore su 7 giorni insieme, niente per me 




































Still continuingk my quest to encounter the supreme wietch goddess iryna romanosenuova Ukraine 





De muziek staat te hard, een corona voor 5 eur, even door bijten . . ik fin er niks aan , keiharde kut muziek en wel mooie meisjes, bijna allemaal met vriendje …. ben naar buiten gevlucht, dat is geen muziek, niet om aan te horen, ik ga misschien nog even met Sony hoofdtelefoon dansen en dan weg weese ! 🙀😿










Millers is wel leuk, teveel beveiliging everywhere, 1980-2001 nergens beveiliging of bewaking nu everywhere, je moest zelfs door metaal detectie poortjes heen. Leuke beetje gedateerde muziek, mooie meisjes, overwegend ben ik te oud, ze zijn 21 tot 28 jaar en dan niet 28 maar eigenlijk 38 zoals Stella maar meer 22 jarigen zoals eline .. en dan weer anders en in ieder geval geen Iryna, wel een erg mooie knappe Indonesische van 22, lijkt 24, die mij ook herkende van de coop supermarkt, ze vond het eerst wel leuk dat ik er was, geloof ik, tot ik ging dansen, toen liep ze gillend met haar vriendin weg en er zit me de hele avond pot verdomme een keutel dwars 




























De (veel) mindere versie van "waitingk" van eli & fur camelphat, zo was het niet mijn favoriete song ever geweest en dat is interessant en bovendien een leuke variatie



Geen opmerkingen:

Een reactie posten