donderdag 7 december 2023

En stuur godverrrrdomme eens een stel vredesengelen naar israël en palestina en het midden-oosten en oekraïne~rusland, het mogen of moeten ook wrede vredesengelen zijn die niet aarzelen poetin en netanyahu een verdiende hardste trap onder se achterste en varkenskutkop te geefe, of dat ze wakker ervan worden of eraan sterven, prima, een last minder voor deze arme wereld die lijdt onder de varkenskippen~mensheid , als het daar goed komt, dan ook in de rest van de wereld , het is toch niet te geloven, oorlogszuchtige hebberige mammon god gelovige krengen everywhere ........ja, die faye (dunaway) power of indian natives, "gewoon nederlandse ouders", is echt belachelijk knap, 1 van de 2000 mooiste vrouwen van de wereld (ik heb er nu zo’n 40 van die 2000 in Den Haag (en Oostenrijk) ontmoet, werkt in la scala pizzeria, den haag, ook heerlijk eten, by the way, van een top kok, met twee zoons die ook meester chef worden ..... en carolina van polska groszek, wow, wow, wow, maar me wel heel koud afgewezen en Aga zag ik daar ook weer, ook mooi ............. hoogmoed van icarus komt voor de val, waarom ik nou weer een fotootje van mezelf moet plaatsen voor de schitterendste hopelijk nagenoeg onsterfe;oklke kunst (ai, ai, ai, 2057 is het nu nog voorbij als we doorgaan op het destructieve pad), ik noem het nu "stront voorop" , gevolgd door grootse kunstwerken

 


68 miljard tekort op de begroting van Californië, waar de verschillen zo enorm groot zijn tussen de rijkste stinkerds en de armste sloebers. 68 miljard is heel wat en dat is NIET naar mensen gegaan die het echt nodig hebben ? Maar daarvoor ken ik de begroting van Californië onvoldoende, ik weet wel dat arnold schwarzenegger daar 8 jaar gouverneur was, het heeft californië blijkbaar niet veel goed gedaan, deze vijf hummers en andere dik schijttuig bezittende oostenrijkse hebberd ....... wel knap hoor, via intens body building programma het zo maken in de us of a, maar uiteindelijk, ondanks total recall, waar hij wel de goede speelt, en dat hij niet echt voor donald trump is, maar wel op hem gestemd heeft, is hij per saldo bad for the world


California faces record $68 billion budget deficit, nonpartisan legislative analyst says








She isn’t here anyway, again, and when the mouse is from the house, the cat dances on her number letter plate 




















Yet another Irina, butt not the Iryna 🇺🇦 Oekraïne, er hing een mooi bord over dankbaarheid 🙏🏽 aan haar huis, net geschilderd, maar die komt weer terug , i’ll make or take a picture when it’s back. 



















Protestantse bijna katholieke kerk met aardige vriendelijke mensen die de kerstboom (katholiek) op tuigen ….. niet echt protestants, maar eT is allemaal gebaseerd op dat onleesbare kinderlijke sprookjesboek van 1800 tot 3600 jaar “oud”, de f@cking bijbel, helemaal niks als “de mensheid” 80.000 tot 300.000 jaar bestaat en de aardkloot ruim 4 miljard jaar, 4399 miljoen jaar bestaat ……. Is de mens ruim 200 miljoen jaar geleden uit zee gekropen ? ja , behalve barbie van de grien(d) en wat andere kipvarkens 

Volgens mij zijn katten niet uit de zee gekropen, maar zijn het landdieren, dat weet ik niet zeker, vermoed dat de aarde bijvoorbeeld 2 miljard jaar geleden geheel water was, maar ook dat is onzeker. Alles aan de geschiedenis is onzeker en niemand kan het met zekerheid vertellen, hellas, helaas, waarom betekent hellas griekenland ? 













































Goh ja, mijn pa had als voormalig katholiek, diep in zijn hart misschien toch nog 5 % van gebleven, en hij had ook iets joods (zeker 5 keer naar Israël en israëlische vriendin, telkens 30 blikken humus mee terug, een rabbijn schold mij een keer verrot in tel aviv omdat ik blond haar en blauwe ogen had en er duits uit zag, tot hij mijn vader zag), op zijn (slaap)kamer stond buddha centraal, Jan van Veldhoven en Catherine van den Berg zijn buddha mensen, toch een afkeer en hekel aan koningshuis gezinden, collega leraar Nederlands pvda Cees Boon (hij zei dat het door zijn vrouw komt, "zijn vrouw komt ALTIJD mee. pffff !") hoefde hij niet echt vriendschap mee en mooie intelligente Nico Bel, protestant, moest hij ook niks van hebben........ opvallend toch, maar ik overdrijf misschien enigszins, niet dat hij er niets van moest hebben, hij ging liever slapen, dan dat kakelknor verziekte verrotte verwaande verwende protestantse achtergrond geluid te horen, de eo was al meer dan genoeg, 1979-1999 ......of so, ik weet niet meer wanneer hij gestopt is met zijn werk, 60 jaar, geloof ik, dat was 1995 en daarna volgens mij een vorstelijk europees pensioen, maar hij zegt dat hij een abp pensioen naar nederlandse "normen" van 3000 eur per maand krijgt, of so (daarvoor wel van 1969 tot 1995 een belastingvrij salaris van nu rond de 5000 eur netto per maand, gemiddeld ongeveer en dat was met de prijzen van toen (een goede mooie vrijstaande woning bij Brussel kostte 200.000 eur, uit eten bij de weliswaar goedkope griek voor 15 eur per persoon met drinken en sla, geen toetje) eigenlijk 10.000 EUR per maand, ik ook blij, skiën, comfortabel te luxe leven, naar Thaïland in 1976 of 1977, daar de jaarwisseling meegemaakt, dus of 76/77 of 77/78 en naar de canarische eilanden met toen nog niet zoveel toerisme enzovoorts 

en 8 jaar, van 4 tot 12 jaar, Italië mee maken, daar gewoond, was ook een paradijslijk wonder, Varese, Casciago, Induna Olona, Lago di Monate, Mendrisio, Lugano, lago di Varese (waar hugo scharf in verdronk, er gebeurden daar ook drama's bij de hollandse "gemeenschap" van zo'n 500 of meer nederlandse families) lago Maggiore (grootste meer in de wijde omgeving, lago di garda is groter) en die zo bijzondere warme hartelijke empathische Italianen daar in dat voormalig fascistische Varese (en nog steeds is ook de maffia daar zeer actief vertelde een knappe dame mij toen ik daar solo was in 1995, il maffia sta da pertutto, de mafia is overal, wat een knappe stijlvolle signora, dame, was dat ook !!!!! ik was toen net met annemieke en solo naar Varese gegaan, mooi, prachtig, enorm heet, plus 34 graden en annemieke had me een boek mee gegeven dat ik zo enorm onleesbaar stom vond, kerewin van kerrie hulme of so, een lesbische nieuw zeelandse, waardeloos flutkut boek, onze smaken qua lectuur waren zeer verschillend, zij vond arthur japin en connie palmen goed, arthur japin 5 bladzijdes van gelezen en zuchtend weg gelegd, connie palmen 2 of 3 boeken van gelezen, het is niks, het is flut, het is waardeloos, i.m. interessant om te zien hoe ijdel en verwaand stupide connie palmen is, het is voor mij helemaal niks, behalve dat inzicht. Kerewin heb ik helemaal uit gelezen, er staat letterlijk niks in van waarde voor mij, vanwege annemieke helemaal die troep gelezen ! Nu zou ik het na 5 bladzijdes en het slot gelezen te hebben zuchtend weg leggen, weer een verspilde tak of boom voor niks, kutteblubber. 


@@@@@@@@@@


En lekker rijden, mooiste speelgoed autootje, kunstwerk, ooit en 7.50 eur is relatief duur voor de kringloopwinkel en het helemaal waard …. merkloos verder, ook zo’n enorm mooie constructie en metaal, geen koper, een andere soort edel staal 


















O WoW, die valpolicella ripasso van villa mondi voor 8,29 EUR bij de plus is echt die 10plus, zinfandel van 4 eur bij de Lidl is daarbij vergeleken 8 


















































Geen opmerkingen:

Een reactie posten