zaterdag 9 december 2023

Net zoals octopus eten iets ontzettend smerigs en onsmakelijks heeft, heeft het eten van paddestoelen, behalve die gewone (kastanje) champignons, dat ook

 

alsof je iets ondeelbaars eet, waar je door het te eten eigenlijk jezelf of iets van een andere planeet, buitenaards of heel erg binnenaards, paddestoelen, eet, 

ingewikkeld, in ieder geval zijn gewone (kastanje) champignons zelfs rauw lekker, in tegenstelling tot psy-paddestoelen --> vreemd griezelig en eigenlijk niet prettig om te eten, het geeft wel inzicht en ik blijk toch weer helemaal onleesbaar te schreife als ik een half pakje psytruffels op heb, en dat gedachteloos typen is een dag later interessant om waanzin te analyseren en of er nog iets bruikbaars tussen staat ----> nee

wel krijg ik door psy truffels en wiet een onaangenaam inzicht, dat we allen, alles en niets, ten onder gaan per 2057 (verbranding van alles op aarde, vooral olie, kolen en gas, maar ook huisvuil, lijken, plastic overlast, de bodem verzwakken door olie, gas, kolen, metalen en van alles uit die poreuze kwetsbare bodem te halen, een vieze smerige rotzooi maken varkens trump, poetin en andere griezels ervan en vanaf 2036 is de wereld op de vlucht, maar er is geen veilig heenkomen en als we niet binnen 4 jaar radicaal veranderen met zijn allen, dan is het per 2057 afgelopen met de mensheid en 80% van het leven op aarde) ...... en wat moet ik als een wat dommige figuur met een gehuicheld iq van 111 op 150 en aska joannae kingae schuhholz hep een iq van 144/150 ........ wat heb ik dan verder te wille ......... de hoop dat via internet via ãïTeT (artificial intelligence technology and extra terrestrial technology (everyone including the deceased, the universe, everythingk and nothingk combined) alle capaciteiten en het talent van de mensen op een goede positieve manier samen gebald worden en dat als dames zoals aska en hieronder genoemden daar voor gaan en de hieronder beschreven redding van de planeet, dat we het dan misschien wel redden, survival of animalhuman kind on planet earth, het ziet er echt slecht uit en iedereen sluit de oren, de ogen, het hart, het verstand, alles en niets afgesloten, harde oneindig domme varkenskipkoppen ......... de redenen waarom staan verderop trefzeker en juist, naar de waarheid en realiteit, beschreven 

de aardappel is de enige aristocraat die ik tegen gekomen ben ? Hm, ik ben zeker 20 goddesses tegen gekomen in mijn leven en maarten 't hart en bob den uyl, remco campert, kees van kooten, veel kunstenaars, musici en schrijvers blijf ik bewonderen en heb ik veel plezier aan beleefd, even veel plezier aan sport, strips, elektrische fietsen en zo voorts


not too dark, not too grim, not too pessimistic, be cheerful sir, when the world is running down



Geen opmerkingen:

Een reactie posten