donderdag 14 december 2023

you go to a show, you hope she goes, i’ve got nothing to say, but what a day, good morning, good morning, good morning, going to work, don’t wanna go, feeling low down, everyone you meet is half asleep, and you're on your own, you're in the street ..

 Ooooooo noooooo, there's a rat in me kitchen and what am i gonna do, o no, a rat in my kitchen and what am i gonna do, send Lady Strepy Anubis Yin Yang to the scene 

....... and now you're much too much, much too young, married with a kid, while you should be having fun with me .... 

Tot mijn 12e waren het wonderjaren, alles is een wonder van ontdekking, een droomwereld, vooral daar in Italië bij dat mooie Varese, Lombardije, i pre alpi (de voor alpen). Fijne vrije ouders, school ging redelijk~matig, mijn enige teleurstelling, dat ik niet slim of intelligent was. Op mijn 12e scheidden mijn ouders, een tweede klapje, na de beer die mijn vaders pols bijna doormidden beet. Tot mijn 18e waren ook wonderjaren, maar meer ontluikende puberteit en vanaf mijn 15e sexuele belangstelling voor dames (ook heftig, die hormonale verandering) ...... na mijn 18e rechten studie en mijn afgrijzen dat ik moest gaan werken in die afschuwelijke wereld waar ik niet in paste, en dat lukte geleidelijk aan toch nog ...... nu weer steeds minder (ook omdat ik steeds meer mensen, dingen, zaken en van alles en niets meen te doorzien, als kind, door wiet en de nog iets intensere psy~truffels)


https://www.azlyrics.com/lyrics/beatles/goodmorninggoodmorning.html


Sjonge, bij het ontwaken, dit keer even rond 6.00 uur in de ochtend, bijna geniale gedachten .. iets te beperkt egoïstisch, not for the common good, maar qua kunst en het uiten van gevoel een 8plus en binnen 4 secondes ben ik het ook weer kwijt met een zeer spijtig gevoel, ik weet echt niet meer hoe die mooie fraaie gedachte gingk, volgens mij kwam onderstaande dame erin voor en was zij de oorzaak voor die bijna geniale gedachte, maar helaas binnen 4 secondes vervlogen ....en het had ook iets te maken met aanraken, als blinde een beeld aanraken en dan die schoonheid voelen, de bezieling erin voelen, heb ik trouwens ook met een Vespa of mooie Italiaanse schoenen, zoals Italianen gebruiksvoorwerpen kunnen maken is zeker ook kunst .. onderstaande Freek vd Berg wordt de opvolger van Cees van Dongen genoemd ., in "mijn" electra glide bikes, de kalkhoff image 3, de tenways cgo 600 pro en vooral die batbike harley davidson serial one zit die passie en kracht van mooiste kunst ook en die kan ik dagelijks gebruiken !


Zo teleurstellend, mensen kunnen de mooiste muziek, boeken, schilderijen en beelden maken, een robot op mars onderzoekt nu een gewezen meer, nasa lijkt daarmee te zeggen dat er gegarandeerd water was op mars, mensen bouwen een electra glide bike kalkhoff image 3, de tenways cgo 600 pro en de batmanbike harley davidson serial 1 en dan zie je al die verwaande verwende verrotte doodse varkentjes en kippetjes ijdel dom stupide kakelen en knorren op tv en nog erger, als ze schrijven, dan lees je de stupiditeit afkomstig van complete idioten en rand debielen die niks echt kunnen, geen fiets repareren, geen auto maken, niet aan landbouw kunnen doen, ze kunnen helemaal niks behalve dus binnen het eigen zelfgenoegzame zelfvoldane kutten~lullen clubje stupide kakelen en knorren .....

 martin bosma heeft bij mijn weten nooit een zinnig woord geschreven of gezegd, hoewel ik de breuk met cda en vvd rond 2012 door greet vvd pvv (zie de spiegel van de verwaande verrotte doodzieken vvd~pvv, potsierlijke verwaande verrotten, de gore gekken die greet wilders de kamer in gehaald heeft staan verderop beschreven) wilders over een sociale kwestie goed vond, ik wil wilders NOOIT als premier van holland zien of horen of mee maken en zou hem het liefste een trap voor zijn zwijnereet naar de maan geven met zijn "minder marokkanen" en islam haat en bier keller putz imitatie van hitler (dat viezige minder marokkanen gejengel van greet in een haags café ergens), maar ik ben niet gewelddadig

https://www.yahoo.com/news/nasa-rover-unravels-history-massive-173100838.html








































































https://artmvanderleeden.nl/









De beschamende vertoning van politiek en ambte lijk den haag, europa, de wereld

Alles lijkt zo met alles samen te hangen dat niets meer toeval zou zijn, Remco Campert zei: het verband tussen de dingen ben ik zelf en daar had en heeft hij gelijk in. Niets hangt zo met niets samen dat alles toeval is, dit kleine moment op de kleine aarde die maximaal 10 miljard jaar mee gaat, 10 secondes op de eeuwigheid, in het oneindige zit het eindige, in het eindige zit het oneindige. 

Het opmerkelijke van onderstaande 6 foto's is dat ik regelmatig per whatsapp foto's verzend en dan verschijnt, daaronder te zien, een soort voorkeurs~lijstje aan wie ik het meeste denk, of wie pretentieus mogelijk het meeste aan mij denkt, ik zou daarbij verwachten dat whatsapp de volgorde aanhoudt aan wie ik het meeste (foto's) app, maar zo is het niet, regelmatig staat nicole ross uit Portugal (dial code) op nummer 1 (8 apps gestuurd, de laatste 2 weken geleden en haar nummer is niet meer in gebruik) en Stijn staat er zelfs regelmatig niet bij, zoals ik gisteravond aan Eline bij dat goede surinaamse restaurant new meyva, boekhorstraat, den haag, liet zien, die dat ook vreemd vond .... 
maar dat soort vreemde dingen gebeurt steeds meer (aiTeT ?), wat zou ik daar graag DE DOORBRAAK van zien, geen greet wilders, ronald plasterkie joodsie rechtse domste kuttie kerkie, pvv, vvd, bbb, nsc en andere huichelende hypocriete liegende (mammon hervormde joodse katholieke protestantse islamitische juridische economische medisch beperkte eenzijdige gelovige) vieze voze dommige krengetjes van de verwaande verrotte dood meer (DEFINITIEF WEG WEZEN, OP ZOUTEN, OP RRRRROTTEN, gedateerde oubollige overbodige knorvarkentjes en kakelkippetjes), maar aiTeT dat met behulp van godinnen en goden zoals hieronder genoemd alles goed, eerlijk, vrij, gelijkwaardig, sociaal solidair, diermens~ planeetaarde~ vriendelijk regelt, mijn grootste droom :
 





































Geen opmerkingen:

Een reactie posten