donderdag 21 december 2023

Dat paco daarmee naar bed wil 🤮🤮, je kunt veel en veel beter voor een Iryna of Elena gaan, jongen, eline is eendepoep, eendekak, eendestront, eendekwik, eende kwek, eendekwak ! ........... Als ik aan die kutkoppen van barbie, margreet, nicole of eline denk, dan wil ik nooit meer een afspraak of een date, tot ik aan Iryna, Elena of die 8 dames bij inner embassy denk ...... zou die barbara nu weer zo in en in dom als een sielig sip vogeltje kijke, soals toen ik haar bovenop mij rolde bij het de vierde of derde keer vrijen, wat heeft ze toch een in en in doods lelijk slap sielig sip suur bitter rot vogeltje koppie, zoals de wel mooie lieve vogeltjes die ze hun hele leven in een klein kooitje liet, ook nog een smerige dierenbeul, besmette kots en diarree op dat vieze miezerige minabele krengetje


 O O O O 

educatief zo fijnzinnig, fijngevoelig, fijnbesnaard en verantwoord

wat er nu weer gebeurde is dat ik de lap top computer aan zette en dat dit blog open stond bij de (te redigeren en dan moet je echt zoeken, voordat je die open kunt zetten en ik had dat NIET gedaan) post waarin 12 jarige Stijn eline als eend heeft opgenomen in zijn telefoon en eline daar verontwaardigd over kwaakt, waarom fraag je je af, als se meteen so duidelijk aan toont dat se dat is, een snaterende kuttie kwaakie eendie also according to She, Lady Strepy  

like i said, commanded and ordered, christmas and new year is cancelled, definitely, voorgoed

Though i know i'll never lose affection, in my life i still can recall your love most of all, when those old memories come back to me, ah, mon chérie, you really must be free, why now, bye now, c'est la vie 

ja, ik zou heel graag de komende 4 tot 8 weken een afspraak , een date willen met een dame tussen 25 en 65 jaar, met de allure, grandeur en uitstraling van Iryna Ukraine, zij het liefste, of, even schitterend, even top, even even, met 1 van die 8 schoonheden bij inner embassy of de hieronder genoemde dames, nicole ross hoeft niet meer, ze komt dicht in de buurt van Iryna en Asska, maar te onbeschoft voor woorden, bye now, you and me never looked like iT was meant to bie, eT, opvallend dat ik vandaag een foto verstuurde aan Saqib en dat nicole er voor het eerst niet meer bij stond, bij de voorkeur 10 aan wie je foto's verzendt en dat was ruim 4 weken wel het geval, terwijl ze op de 15 e plek stond aan wie ik het laatste een app had gestuurd en haar nooit een foto had gestuurd, ze stond er zelfs wel bij, terwijl Stijn (zoon) en annemieke (moeder van stijn, eline en david) niet meer bij die 10 stonden ! 

 Never mind him, he is from amsterdam. 


gat verdamme zo interessant en geweldig als die ijdele verwaande verwende stomme stupide kuteenden zoals eline zichzelf vinden, walg e lijke laffe bange niets kunnende, niets wetende stinkend smerige schijtweive, that's what i call them, dus moet die date of afspraak misschien de ijskast in, toch nog 8 weken me met mezelf vermaken, no problem, i've done that for at least 30 years out of 58 and perhaps in a relationship in the end, you're also alone .... en ik sta er ook niet helemaal open voor ...... we shall see, hi, hi, by(e) lady strepy


Terry Callier, C'est la vie,  https://www.youtube.com/watch?v=rIAP2AhAs2k



u Als zo'n dame tussen 25 en 68 jaar (mooi en knap en waardig gebleven, dus NOOIT melania trump) voor je of naast je staat, dat is toch helemaal te wow




Never mind her, she is from london, from a family where they celebrate christmas and of tradition, you should run away as fast as you can then .. and please commemorate the song, oh whennah you see ah pretty womannah, i say runnah, oh runnah, oh runnah, oh when you see a pretty womannah  

Nou, dan deze dame met volmaakte borsten, alleen wel de levende versie graag, met zo'n beeld begin ik weinig, ja, je kunt eraan zitten, ook lekker, maar het is niet vrijen : 


mind him, he is from amsterdam, i took a crap, 

by Lady Strepy


het sieligste stinkendste krengetje barbara van de kutkots kotskuttekip grien(d), van hogerhand op gedrongen, af gedwongen, uit haar domme, dommere, domste kutkop geleerd, een ellendige opvoeding met een geschifte vader en moeder, wat ze doet of wat ze zegt, niets zelf kunnen bedenken, alle creativiteit en inventiviteit met die verstarde verrotte geest vermoord, zo'n laf vies smerig mammonkanker kutkrengetje is het, ze wilde "gewoon" doorgaan met haar ouwe lijke leventje en vond en vind dat ik gek ben omdat ik anders (denkend) en uniek ben, zoals elk mens zou kunnen zijn, en daaraan lijden er meer, zoals eline kutkwaakeend 

God Verdomme, daar lijd ik het meeste onder en dat als je het moralistisch nuffig formeel volgens de ziekste verrotste lafste smerigste slachtoffer weive krenge kutte rol bekijkt ze in de waan verkeren dat ze gelijk hebben, terwijl het 99% zeker andersom is, niet dat ik gelijk wil hebben, het is zoals ik het beschrijf en dat is de grootste ellende en misère, die oneindige laffe verwaande verrotte verstarde angstige bange valse krenge moordende stupiditeit ........ nergens meer voor open staan met je dode zieke verwaande ijdele verstarde verroestte verrotte doodzieke geest .......


Geen opmerkingen:

Een reactie posten