donderdag 21 december 2023

publicatie met "bewijs" in 2024, ach, het staat er allemaal al, geen zin meer in, het zijn toch zulke laffe stupide smerige mammonkanker kutkrengen, arthur gotlieb en elk weldenkend mens tot zelfmoord drijven of er een bommengooier van maken .... oneindig pest poep op die laffe valse rotkop van nazi varkentje rudi, een sielig stinkend smerig animal farm zwijnereetje .. niets aan humaniteit, menselijkheid, liefde of zin voor het goede, het betere in die conformerende knorrende laffe valse regeltjes regeltjes regeltjes zijn regeltjes kut varkens schijt kopf, het is om te janken dat deze onmensen niks leren (van arthur gotlieb en 1933-1945) en zo blijven steken in die verrotte vermolmde scheissekopf, miezerige minabele kutmannetjes en vrouwtjes, dat gaan we aangeven, rapporteren en evalueren, joden gretig aangeven bij de duitsers, dat kunnen ambt e naren, de krengen van de dood .... idem dito lydia myyoga, ze leek op schreeuwend kakelend levend naar haar kutteregeltjes verstard viswijf leyten van de raad reet van state en een nog extremere versie van me oma, waarmee cornelis gerrit van veenendaal hertrouwd was (1946 ?) , omdat se eerste vrouw overleden was, allebei "moeilijke" vrouwen volgens me pa. Zeg of schrijf in mijn geval dat wel.


DEZE SMERIGE IJDELE VERWAANDE VERROTTE DOODZIEKE STILLE HEIMELIJK VERTROUWELIJKE ALLES WEG MOFFELEN, GEHEIM HOUDEN SMERIGE SCHIJTKRENGEN, zoals MARJOLEIN cda SONNEMA ZIJN DE BEZITTERIGE HEBBERIGE MAMMON MOORD OP PLANEET AARDE, ZIE DAT NOU EINDELIJK IN, MET JE ROTTENDE VARKENS KIPPE EENDE RATTE KUTKOP, nee hoor, we bleife weg stinke en rotte in onse ambtenare torens en doen alsof er niks aan de hand is, en verbannen, verstoten, ontslaan en vermoorden ons onwelgevallige geluiden, you can't tell the difference with al saud or poetin, really

ietsist en nietsist verschrijver inzake het viswijvenkoor : 

Zou graag willen dat alle hieronder negatief genoemden stikten in dr eigen varkenskippenstront .. nog liever dan een relatie met Iryna Ukraine, Elena Rumania of de droomvrouw van gisteren bij yoga ? Die was te mooi, te perfect voor mij .. en wellicht te jong, schat haar 25-29 jaar, Victoria van 25 jaar was en is echt niet te jong voor mij, dus die leeftijdsgrens valt af .. vanaf 25 jaar tot 65 jaar is okay to me..... en ik word toch weer naargeestig, vals en laf opgejaagd, veel en veel minder dan in 2019-2020, dat is ook niet bevorderlijk voor een romantische relatie, ik ben wel erg cool, toch iets mee gekregen van david (maar dat is domheid) en stingk

 denkend aan de laffe uitvoerende beulen in concentratiekampen en nederlandse ambte naren die in hol land alle joden op transport zetten naar werk kampen, het enige excuus voor deze krengen van de dood, wir haben es nicht gewusst, marjolein sonnema, wieke tas, rudi en minstens 2000 ambtenaren weten het en zien het gebeuren en doen niks, zo zijn ze, de waardeloze geestloze liefdeloze kutten, ja, hij beledigt ons .... terecht met je nuffige moralistische ijdele laffe valse bange verwaande verrotte doodse schijt smoeltje 

Als david iets klaar maakte qua eten, dan kreeg je een hap zout, alles in het extreme, 4-5 blikjes energy drink, waar ik van een halve al over me nek ging, ik nam 2 pilletjes van 0,5 mg dextro amfetamine tegen ADD (ritalin vond david shit en dat is het volgens mij ook, nooit geprobeerd en dat ga ik niet doen ook) en stuiteren dat ik deed, alsof ik 5 koppen sterke koffie had genomen .. vond het ook wel prettig, om 9 uur in de ochtend zo'n oppepper als ik me duf voelde, heb daar in 2017 wel zo'n 50 pilletjes, telkens maximaal 2 van genomen, daarna niet meer (vanaf 24 november 2017 werd het wiet, WOW), hij nam dagelijks 18 van die pilletjes !! 

.. dat hij zo'n muffin voor mij kon maken met 3-4 gram wiet erin, apart ziek ventje toch .. tjezis wat was dat een knal voor me kop, 3 of 4 gram wiet in een space muffin van david op 24 november 2017 .. zo erg dat ik pas 24 en 26 december het durfde te herhalen met 1,5 gram wiet, zelf gebakken in zonnebloem olie door mijn eten heen

hè, ik snap er niks meer van, aiTeT is bezig eT blog door elkaar te gooien en ik kan er niks tegen doen en dit is 100% de waarheid, i quit, i give up, i already quit, can i quit twice, i want to get away, leave this planet, i've had more than enough, can't stand (wo)men, na een half uur puzzelen toch weer hersteld, ik weet nog steeds 98% zeker dat aiTeT dat gedaan heeft .. of iemand anders die toegang heeft tot dit blog, i certainly didn't do it

EN NU VERWIJST aiTeT me naar het onderstaande, nog iets om niet goed van te worden, maar de zon schijnt en mijn ringen zijn vooral blauw, zwart en groen, zwart staat voor gespannen 

EN IK VIND DAT IK EEN DERDE VAN MIJN INKOMEN AAN UNHCR, ARTSEN ZONDER GRENZEN EN HET RODE KRUIS MOET GEVEN en niet zoals mijn ma iets van 900 eur per jaar aan een prins benard fonds en andere hollandse cultuur en kunst instellinkjes dat naar ijdele kouwe kak verwaande verwende verrotte doodse "bestuurdertjes" en "beleids ambte naartjes" gaat 

ik had het onderstaande nooit gelezen en toch nam ik van 2019 tot 2023 aan dat het heelal 43 miljard jaar bestond .. zou bestaan ! of zou het (later) toegevoegd zijn, zoals ook over het roswell incident in de nederlandse versie van wikipedia zaken zijn toegevoegd, waardoor het meer lijkt alsof het echt gebeurd is, die er in de engelstalige versie niet staan, 

zie je, op de engelstalige versie van het lemma universe staat het onderstaande niet en het is veel uitgebreider met mooiere plaatjes, zit toch iets oneerlijks in, 

je er niet, nooit, bij neerleggen dat mensen oneerlijk en onrechtvaardig zijn, om te beginnen een welgemikte schop tot een keiharde trap voor die huichelende hypocriete varkensreet, vooral ook, en dat is een taboe, zo ten onrechte, voor die verwaande wijve varkenskutreet van een barbie, birgit mushy mart, vrouwelijke straf rechters, fivoor teringtyfus domme holle smerige schijtweive en openbare gesloten kutten mini hysterie to name a few, ronnie plasterkie, greetje wilders, rudi en marjolein sonnema en wieke tas' haar nuffige verwaande kleine mini schijtreetje idem dito met sterretje, soms vind ik het jammer dat ik nagenoeg absoluut niet gewelddadig ben, per saldo is het een zegen 

 hm, in plaats van onderhuids treiteren en pesten tot je iemand wil vermoorden, zoals de krengen wijven doen, elkaar twee stevige meppen verkopen zoals david en ik deden en daarna nooit meer (ook omdat ik alles zei dank niet meer hoefde te samen wonen met die jongen die 20 keer per dag keihard "kanker !" schreeuwde) is misschien beter ? Misschien, ik had het liever met woorden, empathie en wederzijds begrip opgelost ..... hee, het is godzijdank, toch ? En niet godzeidank ...... waarom zou dat zo zijn, god zij dank ? 







https://www.youtube.com/watch?v=7W-qPX2s7Mw&list=RDMM&index=2


Religieuze benaderingen[bewerken | brontekst bewerken]

Volgens de hindoeïstische kosmologie wordt het Heelal gecreëerd, vernietigd en opnieuw gecreëerd in een zichzelf oneindig herhalende cyclus. Elk universum bestaat ongeveer 4.320.000.000 jaar (deze periode wordt een kalpa genoemd en staat voor één dag van Brahma, de schepper) om daarna door vuur en water te worden vernietigd. Daarna rust Brahma één nacht uit, die even lang duurt als de dag van Brahma. Dit proces, pralaya genaamd, herhaalt zich 100 Brahma-jaren (311 triljoen mensenjaren) lang, de levensduur van Brahma. We bevinden ons op het moment in het 51e jaar van de huidige cyclus zodat 155 triljoen jaar zijn omgegaan sinds Brahma geboren werd. Na Brahma's dood zullen eerst nog eens 100 Brahma-jaren moeten verstrijken voordat hij opnieuw geboren kan worden en de creatie weer kan beginnen. Dit proces herhaalt zich volgens het hindoeïsme oneindig.

Het concept van enorme hoeveelheden tijd voor het ontstaan van de mens, of ver in de toekomst nadat de mens verdwenen is, is niet uniek aan het hindoeïsme. Andere Aziatische tradities geven vergelijkbare kosmologische wereldbeelden. De Han-Chinezen bijvoorbeeld dachten dat de Aarde gecreëerd en vernietigd werd in cycli van meer dan 23 miljoen jaar (Ma).

Het concept van enorme hoeveelheden tijd was in Europa en het Midden-Oosten oorspronkelijk onbekend. Volgens de GriekseGermaanse en Keltische mythologie is de Aarde een paar duizend jaar oud. De Thora en de Bijbel geven een ouderdom met gelijke orde van grootte als de mythologieën. Tijdens de klassieke oudheid begonnen filosofen afstand te nemen van deze traditie. Plato ging ervan uit dat de wereld onnoemelijk oud was en speelde met het idee dat in de kosmos uiteindelijk de tijdsrichting omkeerde en alles weer terugging naar het begin. Aristoteles meende dat de Aarde en het heelal al oneindig lang bestonden. In de vierde eeuw werd het christendom de staatsgodsdienst in het Romeinse Rijk. Tijdens de middeleeuwen overheerste een tamelijk letterlijke interpretatie van het wereldbeeld van de Bijbel. Eeuwenlang werkten westerse wetenschappers en theologen daarom binnen de vooronderstelling dat de Aarde niet ouder dan enkele duizenden jaren kon zijn.

In de tijd van de Reformatie probeerde men op grond van de Bijbel de ouderdom van de Aarde te berekenen. Dergelijke berekeningen zijn mogelijk op grond van een Bijbelse tijdlijn, die opgesteld kan worden aan de hand van onder meer de geslachtsregisters in het boek Genesis. De schattingen van verschillende theologen liepen tientallen jaren uiteen, maar men kwam in die tijd (rond 1550) op een ouderdom van ongeveer 5500 jaar. Soms werd er gespeculeerd of de Aarde in het voorjaar of het najaar geschapen zou zijn. Aartsbisschop James Ussher van Armagh (Ierland) ging in 1654 zelfs zover, dat hij de exacte datum waarop de schepping zou zijn begonnen vaststelde op 23 oktober, 4004 voor Christus.

Met de opkomst van de natuurwetenschappen in de 18e eeuw tijdens de Verlichting werd dit idee van een jonge Aarde (tegenwoordig bekend als het zogenaamd Jonge-aardecreationisme) in twijfel getrokken. De eerste natuurwetenschappers waren echter niet gedreven om de Bijbel te ontkennen, maar wilden juist de wetenschap met de Bijbel in overeenstemming brengen. Religieus zijn ze te omschrijven als oudeaardecreationisten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten